,, Šššš...čuje se nešto '' rekao je Dzon . ,, Šta ? " rekla je Meri . ,, Tamo iza drveta " rekao je Dzon . ,, Neko nas gleda . Dzone ! Plašim se , mnogo " rekla je Meri . ,, Ne brini , niko te neće povrediti , obećavam " odgovorio je Dzon . ,, Hej... čekaj malo... pa to je ... to je ... ljudsko biće ! " viknula je Meri . ,, Gledaj stvarno . Uhh... sad mi je bolje . Odahnuće . " rekao je Dzon . ,, Hajmo ka njemu " rekla je Meri .
,, Hej ! Jesi li dobro ? " pitali su oboje čoveka koji je stajao ravno ispred njih . ,, Vode ... vode " rekao je čovek iznemoglim glasom . ,, Dzone , brzo , nadji što pre vodu ! " rekla je Meri . ,, Okej , evo idem . Stićiću što brže mogu " odgovorio je Dzon . ,, Molim te , Dzone požuri ! " vikala je Meri . ,, I hoću , rekao sam " odgovorio je Dzon .
Prošlo je nepunih 5 minuta . Dzon se vratio kod Meri i čoveka sa nešto hrane i vode .
,, Izvoli Meri . To je sve što sam našao ovde " rekao je Dzon veoma zadihano . ,, Hvala ti " obratila mu se Meri . ,, Nema na čemu . Požuri daj mu vode . Brzo . Dehidriraće " viknuo je Dzon . ,, Izvolite . Popijte malo vode gospodine a posle ću vam dati i hranu " obratila se Meri gospodinu ispred nje . ,, Hvala vam ! Mnogo vam hvala ! Ne znam šta bih da nije bilo vas " rekao je gospodin Meri i Dzonu . ,, Odmorite se malo pa ćemo ujutru pričati a sad na spavanje " rekao je Dzon .
Smrklo se i naravno oni su otišli na spavanje . Dzon je o nečemu razmišljao .
Šta ako je ovo neka nameštaljka ? Šta ako će nas ovaj gospodin izdati ? Ne znam ali ovaj čovek mi je nešto čudan . Šta ako se ustvari ispostavi da je dobar ? Ma dosta razmišljanja za danas odoh na spavanje .
Jutro je . Polako se Dzon , Meri i gospodin bude . Prva se probudila Meri , zatim Dzon a onda gospodin . Pripremaju doručak za njih i gospodina .,, Hej dobro jutro svima ! Kako ste danas ? " pitala je Meri . ,, Dobro jutro . Ja sam dobro , a Vi gospodine ? " rekao je Dzon i obratio se gospodinu pored . ,, I ja sam dobro " odgovorio je gospodin . ,, Mi se još nismo upoznali . Vi ste ? " pitala je Meri . ,, Ja sam Link Dzonson , novinar . Vi ? " oglasio se gospodin .
,, Hej , pa i mi smo... "
YOU ARE READING
Alone in jungle
Misterio / SuspensoMuškarac i žena iz Pensilvanije odlaze u Arizonu na neko vreme da istraže njeno područje. Međutim zadesila ih je jaka oluja i njihov helikopter se srušio u dzungli. Ubrzo se osvešćuju i kreću da istražuju. Na početku izgleda kao obično istraživanje...