Siekdama spintos rankenos minutę pamiršau kvėpuoti. Įsiklausiau. Visiškai jokio garso, tiesą sakant kažką išgirdusi net pasijusčiau geriau, ne taip baikščiai:
- Tai absurdas. Jo čia nėra, Kaya, nusiramink ir atidaryk duris, pati tai pamatysi,- puiku pradėjau kalbėtis su savimi. Dar pora dienų ir atsirasiu tarp keturių baltų sienų bei valgysiu vištieną su popieriniu šaukštu.
Stipriai suspaudusi rankeną net pastebėjau kaip pabalo ranka, apie veidą net nekalbu, šiuo metu greičiausiai priminiau vaiduoklį Kasparą. Vienas. Du. Tr...
- Jau gali eiti valgyti mieloji,- į kambarį įsiveržusi mama sukėlė man penkiasdešimt širdies smūgių vienu metu. Tik po sekundės susivokiu, kad suklykiau ir vos nenulaužiau spintos rankenos.- MAMA. BELSKIS.
- Atleisk, širdele, ar viskas gerai?- mama atrodė susirūpinus.
- Taip, mama... Tik...Žinai...Am...- norėjau jai viską papasakot, ji žinotų ką daryti. Juk ji mano mama, kiečiausia moteris planetoje, sugebėtų mane apsaugoti nuo šešių James vienu metu.
- Kas yra? Ar kokios nors problemos? Mokykloje ar šiaip? Gali man viską pasakoti, dukrelę...
- Taip, na...
Nauja žinutę* Ir ką gi ruošiesi pasakoti mielajai mamytei? Liepk jai išeiti. Dabar.*
-Šūdas.
- Kaya! Žiūrėk kaip kalbi.
- Ak, taip, atsiprašau. Tiesiog Maya parašė dėl namų darbų kuriuos pamiršau padaryti. Tai vienintelė mano problema, nesijaudink mama, viskas gerai. Neturėtum taip perdėti,- nusijuokusi netikru juoku susivokiau, kad padariau klaidą. Reikėjo jai pasakyti.
- Na gerai, žiūrėk tu man. Jei reikės pagalbos prašyk.
- Gerai. Ir aš valgyti ateisiu šiek tiek vėliau. Dabar truputi bloga, tad nenoriu apkrauti skrandžio,- mama tik palinksėjo ir dar kartą keistai mane nužvelgusi išėjo. Velnias. Vėl likau viena. Na, greičiausiai viena...Vėl pasisukau į spintą. Kojos drebėjo kaip prie -30 laipsnių, o rankos buvo drėgnos kaip prie +30. Juk jis negali būti ten...Būčiau girdėjus kai kalbėjome telefonu, tiesa? Nusprendusi nebetempti gumos tiesiog priėjau prie spintos ir pravėrusi duris be reikalo kruptelėjau. Ten nieko nebuvo. Tik ant žemės sumėtyti neskoningi drabužiai kuriuos nupirko mama. Neleisiu, kad jis mane baugintų, tik ne savo pačios namuose.
Pasiėmusi telefoną surinkau Mayos numerį. Pypt. Pypt. Pypt. Kažkas pakėlė ragelį.
- Klausyk, bukagalvi, jeigu dar kartą man grasinsi, prisiekiu dievu, aš būsiu ta kuri smaugia, supratai mane?
- Am, Kaya?- Mayos balsas. Šūdas.
- Maya? Kur tu po velnių mėtai savo telefono? Ar buvai jį pametusi?
- Ne? Kas atsitiko?
- Ką tik kalbėjau su prakeiktu James. Ir žinai ką? Jis man skambino iš TAVO telefono.
- Ai..Dėl to...Aš dabar su juo?
- KĄ? AR TU JUOKAUJI?
- Ne, atleisk. Jis atsiprašė ir mes vėl...Na, supranti.
- Maya maldauju pasakyk kad vėl nepermiegojai su tuo idiotu. Su ta padugne, su..su..UGH,- neberasdama žodžių kuriais jį išvadinti suurzgiu. Jis vedė mane iš proto.
- Kaip negražiai apie mane kalbi...- JO balsas. Ar ji įjungus prakeiktą garsiakalbį?
- Aš. Tave. Užmušiu.
- Leisk spėt - pasmauksi? - tas pašaipumas jo balse dar labiau vertė raudonuoti iš pykčio.
- MAYA Išjunk garsiakalbį dėl Dievo meilės.
- Kaya....Garsiakalbis neįjungtas, tu tiesiog...Na, tu tiesiog labai rėki.
-Ką? Aš nerėkiu,- sumažinusi decibelus pasakau. Juk aš tikrai nerėkiu...- Ar gali duoti ragelį jam?
- Žinoma. Am jis sakė nenori su tavimi kalbėti,- NENORI KALBĖTI? Tai kodėl pats man skambina? Jeigu ir toliau su ja kalbėsiu tikrai sprogsiu.
- Gerai, tuomet aš turiu eiti, susitiksime rytoj mokykloje. Ir Maya, pasistenk taip greitai prieš visus neskėsti kojų.
Gal kiek grubokai pasakiau, tikiuosi ji nesupyks, bet antrą kartą permiegoti su vaikinu kuris net nesugebėjo išmokti tavo vardo...Nejaugi ji tikrai taip žemai puolė? Gerai, nusiramink, James tik blefavo. Nors nežinau kaip įmanoma taip puikiai sublefuoti. Prisimerkusi ištiesiau vidurinį pirštą ir apsisukusi aplinkui jį nuleidau. Jeigu James tikrai mane mato, jam patiks tokia žinutė.Vakarieniauti nėjau, buvau per daug pavargusi, norėjau tiesiog gerai išsimiegoti ir rytoj pasikalbėt su Maya. Dėl viso pikto persirengiau po antklode, jeigu tas iškrypėlis vis dar mane stebėjo. Rytoj. Rytoj viską išsiaiškinsiu ir jeigu reikės vėl trenksiu tam šunsnukiui.
Visą naktį sapnavau kažkokias nesąmones. Daugelyje jų dalyvavo James. Net džiaugiausi atėjus rytui, nors aš tikrai ne rytinis žmogus. Maudytis nėjau, greičiausiai dėl paranojos, kad mane kažkas stebi. Persirengti vėl teko po antklode, net nežiūrėjau kokius drabužius deduosi, tiesiog įlindau į pirmus pasitaikiusius. Jau ruošdamasi išeiti iš namų prisiminiau, kad vakar dieną nieko nevalgiau, tad nebloga mintis būtų prigriebti obuolį, suvalgysiu jį mokykloje prieš pamoką.
- Iki, mama,- pasakiusi pasigriebiau kuprinę, bei persimetusi ją per petį išlėkiau iš namų.
Mašinos nevairavau, tad visada tekdavo važiuoti autobusu, bet nieko prieš autobusą neturėjau, tiesiog transporto priemonė ir tiek. Atvažiavusi į mokyklą pradėjau ieškoti Mayos. Štai ir ji, stovi prie savo spintelės, grūda į ją knygas. Dėl dievo meilės, sijonėlis vos dengė jos pasturgalį, ar ji juokauja?
- Ar prieš palikdama namus pamiršai apsirengti?
- O , sveika Kaya. Na kam kalbėt?- susiraukusi draugė nužvelgė mano aprangą. O kas su ja blogai? Juoda maikutė ir sijonas? O NE. O ne, tai nevyksta, prašau pasakykit, kad tai nevyksta. Šūdas šūdas šūdas. Užsidėjau prakeiktai suplyšusį sijoną. Devintoje klasėje suplėšiau jo šoną, nes norėjau, kad matytųsi šlaunis, bet mama pareiškusi, kad atrodau kaip prostitutė neleido man jo dėvėti. Ir dėkui Dievui, turiu omenį, tikrai atrodžiau kaip prostitutė. Aptemptas sijonas ir šone iki apatinių einantis įplyšimas. Siaubinga. Jeigu pamatyčiau merginą taip apsirengusią greičiausiai viduje išvadinčiau ją kekše ir išsišaipyčiau.
- Velnias, Maya, netyčia užsidėjau šitą sijoną. Ką man daryt?
- Kokia tau dabar pamoka?
- Langas.
- Einam, man kūno kultūra, duosiu savo kelnes.
- Ačiū ačiū ačiū ačiū,- sudėjusi rankas lyg melsčiausi atsidėkojau draugei. Dengdama plyšį kuprine nusekiau Mayą į persirengimo kambariuką.
- Paimk mano sijoną, o po pamokos galėsiu duoti sportines kelnes, gerai?
- Aha...Dėkoju,- atsidususi dar kartą padėkoju draugei ir atsisėdu ant suoliuko. Palaukusi kol visos merginos išskubės į pamoką atsidariau Mayos spintelę, bei nusiėmusi savo beviltišką sijoną įmečiau jį į ją.
- Mieli apatiniai,- išgirdusi vyrišką balsą kuris privertė ant sprando atsistoti plaukeliams staigiai išpūčiau akis, bei apsisukusi prisidengiau apatinę dalį su kuprine.
- EIK LAUK,- pamačiusi James surikau, bei mečiau jį jį Mayos sijoną. Labai protingas poelgis, Kaya, ar pamiršai, kad turėjai jį apsirengti?
- Ar man pasirodė, ar vakar apie kažką norėjai pakalbėti su savo mamyte? Ar norėtum papasakoti apie ką?- iš lėto eidamas mano pusėn James pakreipė galvą.
- Eik velniop, James. Kaip matai ką aš veikiu savo kambaryje? Ar suknistai stebi mane?
- Savo paslapčių tikrai neišduosiu, bei ignoruoji mano klausimą, meile.
- Apie nieką nebūčiau su ja kalbėjusi.
- Nejaugi? Nes man atrodo, kad nebegaliu tavimi pasitikėti,- James priėjus arčiau manęs įsitempiau prisiglausdama arčiau spintelių,- Ir kas bus jeigu negalėsiu tavimi pasitikėti? Ar pamiršai?- po šių žodžių vaikinas ištiesė ranką, bei suėmęs už mano kaklo prirėmė mane prie spintelių. Cyptelėjau ir sumerkiau akis, bijojau, velniškai bijojau. Bet kaklo jis nespaudė, tiesiog švelniai laikė, beveik net nelietė. Ir taip aš pasakiau švelniai, žinau, net pačiai keista.
-A..Aš..Aš niekam nieko nesakysiu,- stipriai sumerkusi akis išlemenu. Būčiau patraukus James ranką, bet laikiau pridengusi savo apatinius.
- Nežinau nežinau...Tik paskambinus Mayay buvai pasiryžusi jai viską išpliurpti,- kitu delnu jis pradėjo slinkti mano ranka. Net sudrebėjau.
- Nebuvau. Tikrai. Prisiekiu.
- Tai ką būtum jai sakiusi. Hm?- jaučiau, kad James balsas sklido iš arčiau. Jo cigarečių ir mėtos mišiniu atsiduodantis kvapas glostė mano skruostą. Jis velniškai arti, gerai, kad nieko nemačiau, nes būčiau vėl praradusi visą jėgą iš kojų.
-Nieko. Tik, kad nesigraužtų dėl to, kad permiegojo su tavimi. Kad...Kad tu jos nevertas ir kad dabar ji galės būti gera lovoje su vaikinu kuris jai tikrai patiks,- melas. Bet James juo turi patikėti, nes meluoti mokėjau. Bet viskas ką jis padarė tai nusijuokė.
-Daužai mano širdį, meile. Panašu, kad ji su tavim nesutinka, žinai, vakar apturėjome neblogą popietę ir visą naktį. O taip, darėme tai visą naktį,- jo balsas buvo visiškai čia, palei mano ausį, jutau kaip per nugarą keliauja šiurpuliukai, o per ranką James delnas. Jis suėmė kuprinę, švelniai timptelėjo ir ji išsilaisvino iš mano rankų. Stovėjau priešais jį be kelnių, su ranka ant savo kaklo, bei drebančiom kinkom.
-Eik pragaran,- iškošiu pramerkdama akis ir pamatydama tik vaikino galvos šoną. Jis kvepėjo...Nežinau kokie tai buvo kvepalai, bet velniškai kvepėjo. NE. KAYA SUSIIMK.
-Ak, Kaya, Mieloji, patikėk, aš jau ten buvau, nieko įdomaus nepastebėjau. Teko grįžti,- tyliu ir kiek apmaudžiu balsu pasakęs James giliai atsiduso. Galbūt kalbėjo apie kalėjimą? Jaučiau kaip jo šiltas oras nusileido man ant kaklo ir ausies. Bet įsitempti privertė ne tai. Įsitempti privertė jo lūpos. Jos buvo drėgnos ir lietė mano kaklą. Prisiekiu šiuo momentu galėjau lengvai išskysti, bet valdžiausi. Kojos ir vėl linko, mane prilaikė tik James ranka, kuri nuslinko nuo mano kaklo iki įtempto žasto. Jis nenorėjo manęs paleisti, laikė lyg kokį ginklą kare. Norėjau jam trenkti, atstumti jį, bet to nepadariau. Jo lūpos slinko toliau, lėtai. Jausmas buvo geras. Pakankamai geras, jog priverstų vėl sumerkti akis ir praverti burną. Prisiekiu to padaryti nenorėjau, bet instinktyviai pakreipiau galvą į priešingą pusę, nes žinojau, kad tai suteiks James daugiau prieigos prie mano kaklo, kurį jis taip norėjo pasmaugti. Jutau kaip jis žemyn nebesileidžia, sekundę buvo prie vienos vietos, nežinau ką jis darė, bet ją pradėjo vos vos perštėti. Jo lūpos pakilo aukštyn, bučiavo mano žandikaulio liniją, skruostą, kuo toliau tuo labiau linko kojos, nežinojau kas darosi, jutau tik tris dalykus - James bučinius, jo ranką ant savo žasto, bei keistą jausmą pilvo apačioje. Žinojau, kad James tuoj pabučiuos mane, jaučiau jo lūpas švelniai braukiančias per maniškes, vos juntamai. Nejučia pati pasilenkiau į priekį, bet ten jo nebuvo,- Ak, mieloji Kaya... Juk aš esu padugnė, idiotas, nusikaltėlis, o tu vis tiek nori mane pabučiuoti?
Staigiai prasimerkusi išpūčiau akis. Taip. Ką aš darau? Ką aš suknistai darau? Negaliu jam taip paprastai atsiduoti. NE. Negaliu iš vis jam atsiduoti, kas per kvaiša...
- Nenoriu,- balsas gavosi ne toks kokio tikėjausi. Norėjau pasakyti aiškiai, tvirtai, bet išlemenau taip, kad pati vos išgirdau,- Grąžink sijoną.
-Tu ir taip gražiai atrodai meile, tiesą sakant, trukdo tik tie apatiniai...- nekenčiu jo. Iš visos širdies, visais savo kūno atomais, nekenčiu jo. Suėmusi sijoną James rankose jį timpteliu, bet veltui, jis jį laikė stipriai.
- Atiduok.
- Pasakyk prašau.
- James, aš pati tave pasmaugsiu jeigu neatiduosi sijono.
- Nejaugi? Norėčiau pamatyti kaip bandai,- nusijuokęs vaikinas atsitraukė. Kai jis buvo arti jaučiausi šiek tiek saugiau, bent jau buvo kas mane pridengtų. Žengus arčiau pabandžiau atimti sijoną, bet James iškėlė jį į viršų. Kur aš nepasiekiau.
- Nustok! Gražink sijoną,- pikčiau pasakau net nebandydama jį pasiekti. Nenorėjau apsikvailinti. Jis tiesiog stovėjo išsišiepęs ir pakėlęs antakius. Laukė to manojo prašau,- Prašau...- sumurmėjusi panosei pavartau akis.
- Ką sakei? Nelabai išgirdau.
- Sakau PRAŠAU. Prašau prašau prašau, maldauju. Ak, James, gražink mano sijoną,- dramatiškai pasakiusi mosteliu rankas į šonus, visiškai pamiršdama tą faktą, kad nedėviu kelnių.
James sijono neatidavė. Priklaupė priešais mane, ranka perbraukdamas per apnuogintą šlaunį. Atsitraukusi buvau vėl pritraukta artyn James. Jis uždėjęs rankas ant šlaunų neleido man atsitraukti.
- Ką tu darai?- apsidairiusi sušnabždu it bijočiau, kad kas išgirs ir mus pamatys.
- Pakelk koją.
-Ką?- susiraukiu nesuprasdama, bet pajutusi spaudimą ant šlaunies tiesiog pakeliu vieną koją. James per sijoną perkišo mano pėdą.
-Kitą,- padarau kaip lieptą. Sijonas dabar ant abiejų kojų. Lyg nemokėčiau pati apsirengti... James keldamas rankas į viršų užmovė man sijoną, paliesdamas kiek vieną mano kojų lopinėlį.
- Ar jau minėjau, kad man patinka kai paklusti?- klausimas kuris lengvai moka išmušti iš vėžių. Nieko neatsakiau, tiesiog stebėjau kur kas aukštesnį James ir klapsėjau akim. Nesuprantu, kodėl jis tada manęs nepabučiavo? Na, nesakau, kad tai blogai, ar kad to norėjau, bet...Tiesiog smalsu,- Turėtum prieš išeidama iš namų užrakinti savo kambarį. Nežinia kas ten gali patekti,- mirktelėjęs James nužvelgė mano kūną, bei išsišiepęs išėjo iš merginų persirengimo kambarėlio.
- UGH,- jam vos tik išėjus persibraukiau delnu veidą bei suurzgiau. Kas per idiotas...
Sulaukusi Mayos persirengiau jos kelnes, bei atsėdėjusi visas pamokas greitai išskuodžiau namo. Išieškosiu kiekvieną jo centimetrą. Jeigu rasiu kamerą, sugneždinsiu James galvą į asfaltą.
( Įkelsiu kitą dalį kai sulauksiu bent vieno komentaro. Labai malonu juos rasti, be jų atrodo, kad niekas istorijos neskaito.)
YOU ARE READING
Passion.
FanfictionKaya sutinka vaikina kuris pakeičia jos gyvenimą . Ji sužino kas yra aistra ir jos troškimas . Nors iš pradžių suprato , kad neturėtu su juo prasidėti , bet negalėjo atsilaikyti .