Dar tik antra savaitė ,kai naujokas mokykloje , o jis jau spėjo prisidirbti daugiau kartų negu aš per visus dvyliką metų . Kabinetų ar šiukšliadėžių padegimai , mokytojų užpuolimai , mokyklos turto gadinimas ,rūkymas mokykloj bet jis vis dar neišmestas . Visos merginos tik ir kariasi jam ant sprando . Juk visoms patinka blogi berniukai , tik jos jį nelabai domina . Beveik kiek viena mergina gailisi su juo prasidėjusi , girdėjau tik pasinaudoja ir palieka , bet nesigilinau į tai , kol jis nepasinaudojo mano geriausia drauge Maya ir atėmęs jos nekaltybę tiesiog pasišalino . jam tai tiesiog žaidimas , galvoja suvilios , pasinaudos ir pabėgs , bet tikrai ne dabar . Maya yra drovuolė , ji tikrai nebūtu taip paprastai atsidavus . Mes pasižadėjom , kad permiegosim tik su kuom nors ypatingu . Su tuo vieninteliu , o ne su visišku idiotu, kurio hobis yra naudotis merginomis . Stovėdama prie spintelių ,bandau paguosti vis kūkčiojančią Maya :
- Viskas bus gerai . Juk ne pasaulio pabaiga ... Galbūt jis paskambins tau ?- bandau nuraminti draugę , nors pati netikėjau savo žodžiais .
- Oh , Kaya , nenusišnekėk . Jis permiegojo su manim ir tiesiog išėjo , cituoju ką jis sakė ,, O tu nebloga , reikėtu dar kada susimesti , Mia '' . Mia ? Rimtai?! ,- vėl pratrūko ji . Na ir asilas , dabar jam tikrai klius .
Pamačius jį koridoriaus gale užsiliepsnojau .
- Maya viskas gerai ,- bandau nuraminti ją ir save,- Nieko čia tokio , juk tai tik nekaltybė . Dabar galėsi būti gera lovoje su tuo vieninteliu ,- atrodo tai jai kiek padėjo . Linktelėjau jai ir staigiu žingsniu pasileidau link naujoko ,- TU!- surinku per pusę koridoriaus .
- Aš ?- kvailai vyptelėjo vaikinas apsidairydamas ir parodydamas pirštu į save . Aš nieko nelaukus priėjau prie jo ir trenkiau jam į veidą .
- Tu visiškas šiknius ,- piktai iškošiu .
- Visų pirmą auč ,- pasitrynė veidą vaikinas ,- Visų antrą , ne ,aš James ,- vėl vyptelėjo jis .
- Tu pasinaudojai mano geriausia drauge ir manai taip lengvai išsisuksiantis ?- pakreipiu galvą bandydama neparodyti kaip stipriai pykstu.
- Prašyčiau detaliau , brangute . Kuri čia tavo geriausia draugė ?- pašaipiai paklausia vaikinas.
- Oh, tiksliai, sunku atskirti merginas, kai su visomis jomis esi permiegojęs, - viduje vyrė pyktis dėl kurio norėjosi šokti ant vaikino ir pradėti jį smaugti, tol kol jis neatsiprašys, bet žinojau, jog tai ne mano valioje, tad išlikau rami ir vietoj agresijos naudojau sarkazmą bei ironiją.
- Beveik su visomis. Tu kita, - pašaipūnisku balsu taria.
- Nesu ant tiek apgailėtina.
- Aaa... o tavo draugė yra ?- kilsteli antakį vaikinas ir aš net paraudonuoju iš pykčio .
- Nežinau ką padarei , kad suviliojai Maya , bet nustok žaidęs su visomis merginomis.- kone paliepiu.
- Net nesiruošiu atsisakyti savo hobio , meile . O dabar ... jeigu neketini manęs iškrušti , tai pasitrauk iš kelio , nes keli bereikalingą sceną .
Aš žioptelėjau kiek pasimetus ir nebežinodama ką atsakyti nusisukau ir nuėjau . Už savęs girdėjau James balsą klausinėjant , kas aš per viena .
Priėjus prie Mayos sugriebiu ją už rankos ir išsivedu iš mokyklos .
***
Naktį eidama namo vis dairiausi , nes buvau tikrai baikšti . Išgirdus kažkieno lyg ir pažįstamą juoką suklustu ir paspartinu žingsnį . Staiga už šiek tiek apšviesto gatvės kampo pamatau gal keturis vaikinus . Vienas jų buvo visas tatuiruotas ir tikrai šiurpus , du vaikinai buvo su kepurėmis nuo saulės .. naktį , tikrai keista . o ketvirtas ... Tai James . Nežinau kodėl , bet visiškai nutilau ir įsiklausiau į pokalbį :
- Na ar turit tai ?- paklausė vaikinas su kepure .
- Žinoma , drauguži ,- išgirdau James balsą ir pamačiau kaip jis apsidairęs išsitraukė permatomą maišelį kažkokių miltelių . Jam į rankas įbruko pinigus kitas kepurėtas vaikinas ir paėmė miltelius . Nepajaučiau kaip užlipau ant kažkokio akmenuko ir vos nenukritau . Mane išgirdę du vaikinai su kepurėmis nuskuodė lyg juos būtu užsivyjusi pati mirtis . Tyliai galvoje susikeikiau ir pasisukus greitu žingsniu pradėjau eiti iš čia .
- EI ,- suriko tatuiruotas vaikinas ir pradėjo eiti paskui .
- Velnias velnias velnias ,- susikeikiau ir pajutus kažkieno ranką sau ant peties krupteliu .
- Sveika , meile . Kiek daug matei ?- kreivai šyptelėjo James.
- Aš .. aš nieko .. nieko nemačiau ,- baikščiai pasakau .
- Na žinoma ... James turim ja atsikratyt ,- pasakė tatuiruotas vaikinas .
- Mike ar mes žudom žmones ?- pavartė akis James ,- Nereikia ja atsikratyt ji nieko niekam nesakys , tiesa , meile ?- pykčio vedama pasakiau kvailiausią dalyką kurį galėjau pasakyti .
- Turiu pasakyti policijai . Esu įsitikinus , kas čia kažkas nelegalaus , o ir tu to nusipelnei , bet kokia kaina ,- pasakiau ir susivokiau . Staiga tatuiruotas vaikinas išsitraukė šautuvą ir nutaikė į mane ir aš sucypiau .
- Mike ... Padėk tą savo žaisliuką . Ji niekam nieko nesakys ,- įsitikinęs pasakė jis .
- Tikrai ? Ir dėl ko esi toks tikras ?- paklausė Mike .
- nes ji bus taip dėl manęs pametus galvą , kad net savo gyvybę paaukotu ,- išsiviepė jis .
- James ... Nejaugi radau dar vieną taikinį ?- nusijuokė tatuiruotas vaikinas o aš stovėjau lyg įbesta .
- Bus tik juoko darbas ,- pasakė James ir perbraukė savo pirštu per mano plaukų sruogą ,- Duok man daugiausia savaitę ir ji bus visa mano , tiesa meile ?
- Eik velniop ,- iškošiu ir staigiai spyrusi jam į tarpukoji praeinu pro juos nors širdis krūtinėje baladojosi lyg bandydama ištrūkti .
James susilenkęs sudejavo , bet leido man eiti numodamas ranka.- Tikiu tavim , vaikine . Niekada nesusimauni ,- dar girdėjau Mike balsą ,- tai ką ketini su ja daryti ?
- Ketinu .. su ja pažaisti ,- išgirdau kiek kraupų James balsą ir toliau pokalbio nebegirdėjau nes buvau per toli .
Grįžus namo bandžiau susigaudyti kas įvyko . Jie aiškiai veikė kažką nelegalaus . Narkotikai . Velnias .. tikrai turėčiau juos įskūsti , bet kol kas bijau . Noriu pasitart su Maya . Rytoj . šiandien man reikia tiesiog išsimiegoti ir pamiršti apie juos .
YOU ARE READING
Passion.
FanficKaya sutinka vaikina kuris pakeičia jos gyvenimą . Ji sužino kas yra aistra ir jos troškimas . Nors iš pradžių suprato , kad neturėtu su juo prasidėti , bet negalėjo atsilaikyti .