Jutro
Probudila me voda s ledom u sebi koju je netko bacio na mene da bi me probudio.
Vrisnem i iskočim iz kreveta a onda vidim Zayna kako se smije i gleda me.
Vrištala sam barem 5 minuta a onda je dotrčao Justin i pogledao zbunjeno i mene i Zayna.
"MAJMUNEEEE"-I dalje vrištim a on padne na pod od smijeha.
"Hej malenaaa"-Justin me trese.
"Šta se desiloo"-Pita Niall ulazeći u sobu.
"Polio me hladd-nomm-vvodd-ommm"-Počela sam mucati od hladnoće.
"Ajde ajde idi se presvući"-Kaže Justin i lagano me gurne prema wc-u.
Zakolutam očima i odem se presvući. Oh zašto sam uopće htjela živjeti s njima? Znala sam koliko su djetinjasti.
Izađem iz wc-a i sjetim se da bih trebala imati kupaći ali sam zaboravila da sam na moru pa se moram opet presvući.
Uđem u sobu i vidim Zayna i Justina kako nešto pričaju i smješkaju se.
Prođem pored njih i namjerno se zabijem u Zayna ramenom.
"Ma daj sad ćeš se ljutit radi toga?"-Pita Zayn.
"Pusti ju sigurno je u PMS-u da joj sve smeta"-Kaže Justin
"Halo ja sam tuuu. Pričate kao da me nema"-Ljuto ih pogledam.
"Dođi ljutilice moja"-Kaže Justin a ja zakolutam očima, ozmem kupaći i odem u wc se presvući.
Izađem samo u kupaćem i odem do Harryja koji je zajedno s ostalima jeo u kuhinji.
"Jutro Harry, ajde dođi idemo u more"-Kažem namjerno stvarajući da je Justin ljubomoran.
"Nisi gladna?"-Pita
"Ma ne, nisam. Ajde idemoo"-Kažem i nasmijem se a krajićkom oka vidim da je Justin već jakoo ljubomoran.
Tako mu i treba!
"Ammm okej, valjda"-Kaže Harry i ja ga povučem za ruku.
"E ja bi baš more idem i ja s njima"-Kaže Justin. Koliko je ljubomoran😂😂😂😂😂.
"Ne ideš, sada budi sa svojim dragim Zaynom. I oženi ga ako hoćeš"-Kažem i naglo povučem Harryja na što on skoro padne. A jadan našao se u sredini.
Izađemo i odemo do mora.
Harry odmah uđe u more a ja stojim u pličaku i drhtim. Meni je ovo more hladno.
"Ajde dođi, hladno je u početu. Ajdee"-Ohrabruje me Harry😂😂😂.
Uđem do koljena i on me povuče u dublje a onda potopi. Ali nije me tako potopio nego samo da sam do vrata u vodi.
"A žao mi je potopit te odu sve kovrče"-Kažem i oboje se nasmijemo.
"Jesi uzeo masku za ronjenje?"-Pitam
"Jesam, evo ti"-Kaže i pruži mi ju.
"E hvala"-Kažem.
"A prije nego zaroniš da te pitam, zašto radiš Justina ljubomornim?"-Pita me.
"Š-što, ja ga n-ne radim lju-ljubomornim"-Kažem.
"Ma daj, pa vidio sam te. Svi smo te vidjeli. Zašto?"-Pita.
"Neznam, u zadnju vrijeme se odvajamo. Priča sa nekim u sobi kao da me nema. Zayn i svi me zezaju. Neznam neka malo vidi i on se mota oko cura i daje im šmekerske osmjehe"-Kažem.
"Aaa u tome je. Ti si ljubomorna pa radiš njega ljubomornim."-Kaže
"A nije takooo"-Kažem i prekrižim ruke.
"A jeeee"-Kaže i nasmije se a onda me potopi a ja ga povučem za sobom pa oboje završimo ispod vode.
"Dolazi ti dečko"-Harry tiho promrmlja kad izronimo.
Brzo zagrlim Harryja. Neznam ni sama što mi je pa ovoliko Justina radim ljubomornim.
"Utopit ćeš me"-Prošapće i ja se počnem smijati.
"Vidim zabavno je vama"-Čujemo pored sebe. Okrenem glavu na drugu stranu i vidim Justina a pored njega Zayna i Nialla.
A u plićaku vidim Tori kako pokušava ući ali joj je hladno.
"Da, zabavno nam je"-Kažem.
"Super"-Ljuto promrmlja.
"E da Zayn, dužna sam ti nešto"-Kažem a on me zbunjeno pogleda. Dođem do njega i potopim ga što doblje mogu i zlo se nasmijem.
Trebalo mu je dosta dugo da izroni.
"Hvala😒"-Sarkastično kaže.
"I drugi put"-Kažem i lažno se nasmijem.
"Ljudi šta je vama? Vi jedan drugog radite ljubomornim vi se svađate. Dobro šta je vama? Došli smo ovdje živjeti a ne ubiti jedni druge"-Kaže Harry
Svi malo promislimo o tome i upravu je.
Dođem do Justina i potopim ga a kada izroni poljubim ga i kažem:"Volim te ljubavi i nijedan ti nije ni do koljena. Oprosti šta sam te pokušavala napravit ljubomornim"-A zatim ha snažno zagrlim.
"Awwwww"-Čujemo Tori, Harryja i Nialla.
Jedino Zayn šuti.
"I ja tebe volim ljubavi"-Kaže a onda se oboje okrenemo prema Harryju.
"Hvala"-Kažemo mu a on se nasmije.
"Nema frke"-Kaže