15.DIO

853 61 3
                                    

Što ću sada?

Zašto oni mene ne traže pa skoro cijeli dan lutam u potrazi za Justinom.

Ma, baš ih briga.

"Ma znam ali ipak, ma znamm"-Čujem šaputanje iz jednog grma.

"Znamm, nee. Sjedi na stijeni i plače. A znam da sam konj cijeli dan me tražila. Ali nemogu si pomoći najradije bi ju odveo na planetu di nema dečki. Naravno da sam ljubomoran taj mali je zgodan samo čekam kada će otrčati njemu u zagrljaj."-Čujem još šaptanja. Justin je, znam.
Rekao je da ga cijeli dan tražim ali nisam kurva kako je rekao.

Krenem još kače plakati.

"Dobro dobro dobroo povlačim to. A znam da nije kurva. Naravno da nije. A ma neznam šta mi je ali znam da ga ne želim u njezinoj blizini. Naravno da nije ljuta. Konju debilski znam to jer da je ljuta nebi plakala zamnom. Kako misliš razočarana. Nije razočarana. Ja ju volim kao i ona mene nije razočarana. A neznam kako ću to izvesti, mislim, živi u istoj kući s njim. Pa jer sam čekaj čekaj šta. Aaa pa za Harryja i Nialla me nije strah da mi ju ne otmu jer sam im zaprijetio da nesmiju ili su mrtvi"-Justin nastavi šaptati. A da mi je samo znati sa kim priča.

"Budi jaka"-Prošapćem si i obrišem suze.

"I ti ćeš jednom biti sretna, i ići ćeš u raj"-Opet prošapćem ohrabrujući samu sebe.

"Nee ma neznam, rekla si je budi jaka i ti ćeš jednom bit sretna i ić u raj. Ma koji je jebeni kurac kako nije sretna samnom. O bože ima najboljeg dečka na svijetu i još se nezadovoljna. A ja imam najgoru curu na planeti i ne prigovaram joj"-Nastavi šaputati.

"Ako misliš doći kući i ne spavati ovdje, čekat ću te i vrata će ti biti otključana. I hvala na tome da sam kao kurva pa ulazim u tuđe zagrljaje i hvala ti na tome najgora cura na planeti, gospodine ljubomorni"-Kažem sa hladnim i nekako ljutim tonom a zatim pogledam grm koji je cijelo vrijeme šuškao(jer je Justin bio u njemu) okrenem se i odem.

Uđem u kuću i svi zabrinuto skoče na mene u zagrljaj.

"Di si bila"-Pita Harry

"Jesi dobro?"-Pita Zayn

"Jel ti se nešto desilo?"-Pita Niall

"Jesi okej?"-Pita Tori.

Svi su tako.....zabrinuti!?

"Okej sam sve je okej. Nego, kako ćemo sada? Ko di kako spava?"-Pitam

"Ti nas stavi"-Kaže Harry

"Zašto sam uvjek ja glavna?"-Pitam

"Neznam, najhrabrija i najsposobnija si"-Kaže Niall

"Aaaa hvala"-Kažem.

"Miley iiii.... Zayn, Selena i Harry, Niall i Tori, Shawn i ja"-Kažem to zadnje i svi me pogledaju kao da sam pukla.

"Ne gledajte me tako! I Justin i Taylor"-Kažem.

"Ajmo onda....spavat?"-Harry kaže ali kao da pita.

"Idite vi ja ću čekat Justina"-Kažem

"Awwww"-Kažu

"Ajde idite!"-Ljuto kažem i odem do vrata.

Na vratima čekam i čekam a njega nema i nema.

Pogledam na sat i vidim da je 03:07 zato mi se i spava tako jako.

Ajme šta ako mu se nešto desilo?

Tiho izađem iz kuće i krenem prema onom mjestu gdje je bio skriven u grmu.

Dođem tamo i vidim ga kako spava. A jadan ukočit će se. A i ima medvjeda možda.

"Mišiću"-Prošapćem mu na uho.

"Mmmmm"-U snu promrmlja.

"Dođi ajde, idemo kući"-Tiho kažem.

Jedva se digne i odvedem ga kući.

Pomognem mu da dođe do kreveta i on odmah zaspe.

Odem i ja do svog kreveta i pogledam Shawna koji spava kao beba.

Nasmijem se i legnem do njega i tako zaspem.

"MOLIM!?!?"-Čujem jak uzvik iz kuhinje.

Protrljam oči i vidim da nema nikoga. Izađem iz kreveta i odem do kuhinje.

Vidim Justina kako drži Shawna pritisnutog za zid.

"Jesi li joj nešto radio u krevetu kao dirao ju?"-Kroz zube pita i tek tad vidim da u jednoj ruci ima NOŽ

AJMEEE

"Ne, nisam"-Odgovori malo uplašeno.

"JUSTIN!?"-Zaderem se i njemu ispadne nož iz ruke te padne na pod.

"JESI LI NORMALAN!?!? PUSTI GA!!! JA SAM TA KOJA JE NAREDILA DA ON I JA SPAVAMO ZAJEDNO A NE ON!!! PUSTI GA ODMAH!!!"-Vičem iz sveg glasa.

Njegov stisak popušta i Shawnove noge opet dođu u dodir s podom. (Visio je u zraku)

"TI....TI NISI NORMALAN!"-Zaderem se i istrčim iz kuće bez razmišljanja dali će on nekog ubit dok me nema.

Jeeej danas mi je rođendan ali sam svejedno izbacila nastavak. Vote i comm ćaoooo

GROUPCHATWhere stories live. Discover now