20.

911 51 15
                                    

   (Malo sam ubrzala priču 😋😊)
   
          18 GODINA KASNIJE

ARIANA P.O.V.

"Neeee! Tata! Tata molim te vrati se! Tata nemoj nas ostaviti! Tata nebino je što si slavan mama i ja te trebamoo!! Tata!!!"-Čujem vriskove iz sobe.

Ustanem se iz kreveta i uđem u sobu svoje kćeri. Počne vrištati. Dođem do nje i lagano ju prodrmam.

"Anabella! Bell! Probudi see!"-Malo glasnije kažem.

Probudi se iskočeći iz kreveta.

"Oh mama"-Tužno kaže i čvrsto me zagrli.

Osjetim na majici da plače.

"Uredu je ljubavi moja"-Prošapćem

"Tako mi fali"-Sada već uveliko plače.

"I meni"-Prošapćem.

"Zašto nas je ostavio? Zašto mu je slava bila bitnija?"

"A neznam ljubavi"-Tiho odgovorim.

Čujem vrištanje iz druge sobe te brzo otrčim tamo.

"Anaa Anaa Ana probudi se sanjaš"-Drmam ju i ona se brzo probudi.

"Okej je ljubavi to je samo san"-Kažem joj.

"Zašto mu je slava bila bitnija"-Tužno pita.

"A neznam malena. Doći će njemu u glavu što je imao."-Kažem

Čujem vrisak i iz treće sobe te otrčim tamo.

Uzmem Vedranu iz krevetića i stavim ju na rame te krenem lagano šetati po sobi i pjevušiti uspavanku.

Opet čujem vrisak i otrčim u četvrtu sobu.

"Melani probudi see"-Lagano viknem.

"Aaa šta a ha? "

"Sanjala si ljubavi"

Čujem još jedan vrisak i otrčim u petu sobu.

Vidim Amy kako vrišti i probudim ju.

"I ti si sanjala tatu?"-Pitam

"Ne, ja sam sanjala zombija. Ja nemam tatu sjećaš se? Slava mu je bila bitnija"-Nju jedino nije briga šta nema tatu.

Čujem još dernjave te otrčim u sedmu sobu gdje vidim blizance kako rade borbu jastucima.

"DEČKI!"-Ljuto viknem. Ignoriraju me.

"DEČKI SVA MI DJECA PLAČU SVIH MORAM TJEŠIT DAJTE MAKAR VI BUDITE ZRELI!!"-Ljuto vičem na njih.

Okrenu se prema meni i prestanu borbu jastucima.

"Oprosti mama"-Oboje kažu

"Luka idi ušuškaj Vedranu, Sanjine dođi samnom kod Melani."-Naredim. Klimnu glavama te Luka otiđe u sobu a Sanjin se ostane s kreveta.

Da, imam 7.djece. Sada ću vam ispričati sve.

Anabella i Ana su blizankinje iako vole sasvim različite stvari. Imaju 12 godina. Vedrana ima 2 godine i prelijepa je moja djevojčica.  Melani ima 5 godina i usvojila sam ju. Sara ima 12 godina. Amy ima 13 godina. Luka i Sanjin blizanci imaju 16 godina.

Svi su sanjali Justina. Ostavio je mene i dkecu same. Anabella i Ana to nemogu podnjeti, jedno vrijeme su se i rezale.  Amy ga malo rečeno mrzi. A Luka i Sanjin i nisu baš najbolje.

Kada sam rodila Luku,Sanjina, Saru, Amy, Anabellu i Anu sve je bilo savršeno. Onda me nagovorio da posvjimo Melani. Onda me nagovorio da napravimo Vedranu. I kada se Vedrana rodila nas je napustio. Ostqvio nas je i ostala sam sama s 8.djece. Da.

Ali Lukas i svi su još uvjek uz mene i pomažu mi koliko mogu. Zahvalna sam im na tome.

Odem u kuhinju i svi sjede za stolom.

Jedino Luka drži Vedranu na kauču i ušuškava ju.

Sanjin tješi Melani. A svi plaču. Ovo je prizor kao iz horror filma. Stvarno.

Čujem Anabellin glas.

"Mama, molim te zovi
Lukasa"-Prošapće. Ona ga OBOŽAVA. Pa kud da ga u ovo doba zovem.

Uzdahnem i iako je tri ujutro nazovem ga.

"Hej"-Umorno se javi.

"Lukas dolazi molim te ispred sebe imam prizor kao iz horror filma. Molim te dođi nemogu više ovako. Sve cure plaču a Luka i Sanjin se tuču i bore jastucima i nemogu i molim te."-Kažem.

"Za 10 minuta sam tamo."-Kaže i poklopi.

"Lulas dolazi"-Kažem

"Mama molim te zovi
Harryja"-Čujem Melani.

"Malena tri ujutro je"-Kažem

"Uredu"-Kaže i spusti glavu. Harry joj daje neku čudnu emociju kao da joj  je on otac a ne kao da je posvojena pa ga voli.  Jako, jako voli.

Nazovem Harryja i on se javi.

"Ovako, sori šta te budem ali ispred sebe imam prizor kao iz horror filma. Melani te želi i treba, molim te"-Kažem

"Dolazim"-Brzo kaže i poklopi

"Harry je na putu"-Kažem joj.

"Zovi Zayna molim te"-Čujem Anabellu.

"Zovi Nialla"-Čujem i Anu kako govori.

"Zovi Shawna"-Amy kaže.

"Ma koga još. Djeco!-Ljuto viknem

****

Sjedim na krevetu u sobi i plačem.
Uđe Lukas i zagrli me.

"Justin nam treba. Tako mi je žao svoje djece. A i Sanjin i Luka su umorni jer ih stalno čuvaju. Lukas šta da radim nemogu
ovako"-Govorim mu.

"Ja ću tog Justina natuč majke
mi"-Ljuto govori.

"Lukas slušaj me , moraš mi obećati da ako mi se ikad išta desi da ćeš se pobrinuti za moju djecu i da ćeš ih čuvati i voljeti kao da su tvoja."-Kažem

"Naravno da hoću"

"Ako mi se išta desi, moram znati da ćeš se brinuti za moju djecu"

"Ne brini hoću"

"Hvala"

*********

Stojim na planini i gledam dolje. Lijepo je ovdje.

"Mogu ja to. Lukas mi je obećao da će se brinuti za moju djecu.

"ARIANA NE!"-Čujem i vidim Lukasa kako trči prema meni.

"Žao mi je Lukas"-Tiho kažem i skočim.

"NEEEEE"-Čujem vrištanje Lukasa dok mi drveće lomi prgane i kosti.

LUKAS P.O.V.

Vidim ju dolje leži i  krvari. MOŽDA JU USPIJEM SPASITI!

Otrčim dolje i čujem kako jedva govori.

"Ž-žao mi je--Lu-kas-obećao-s-si-b-brinuti-mm-mi-ss-se za d-djecu. N-neka t-te ona -po-po-po"-Nemože izgovoriti.

Digne ruku i pomiluje mi lice.

"Podsjećaju na mene"-Jedva izgovori i zatvori oči a ruka joj padne na pod. Ispusti zadnji bolan, tužan uzdah i..... i.....

OVO NIJE MOGUĆE! NE! OVO SE NEMOŽE DOGODITI! ONA NEMOŽE UMRJETI! A ZA SVE JE KRIV JUSTIN!

"ARIANA NEMOJ ME OSTAVITI! ARIANA MOLIM TE!!"-Drmam ju ali ne budi se.

Srce joj ne radi.

"NEEE"-Zaderem se i sve ptice odjete s drveća. Moja jeka se proširi cijelom šumom. Ostanem bez glasa. Gotovo je. NEMOŽE BITI
GOTOVO!

                      KRAJ

Ja se nadam da vam se priča svidjela. Hvala vam što ste bili uz mene. I eto i ova priča je završila na, malo tužan način.

Hvala što ste čitali. Goodbye. 😄









GROUPCHATWhere stories live. Discover now