Ljuto uzdahnem i izađem.
Odem do Selene koja iz meni nepoznatog razloga plače od smijeha i pitam ju :"Šta je toliko smiješno da plačeš?"
"Harry.... je...hahahahahahahaah...tako hahahaahahaha pao da hahaahahaha joj nemogu hahahahahahahaha"-Ok ona nije normalna.
"Jej super za tebe😒 i njega😒"-Kažem.
"A šta je tebi?"-Pita sad već pomalo ozbiljna.
"Osim šta mi dečko brani da imam muške prijatelje pa ga želim puknut šakom u glavu, ne ništa mi nije. Savršeno sam!"-Ljuto kažem.
"Trebate porazgovarat"
"Kako? Svaki put kad probamo ja se iznerviram. Nemoguć je. Doslovno"-Kažem prisjećajući se kako me naljutio kad sam probala razgovarat s njim.
"Onda trebate prekinut"-Kaže a ja ju pogledam kao da vidim vampire, vukodlake i duhove a ne nju.
"Šta, šta si tako blijeda? Ariana? Jesi dobro?"-Pita.
"Ammm da da nego...on i ja ne možemo prekinut. Ja njega volim."-Kažem
"A on tebe?"
"Nadam se"-Prošapćem
"Eto. Da te voli nebi skoro ubio Shawna jer ti je spasio život i pogledao kao da će ubiti Harryja kada si ga zagrlila"-Kaže.
"A dobro samo se boji da me ne izgubi"-Kažem pokušavajući ga obraniti.
"Nema se šta bojat. Da te stvarno voli vjerovao bi ti. Dao bi ti da grliš druge. Dao bi ti da se družiš s njima. Jer bi ti vjerovao. Vjerovao bi da ga nećeš prevariti."-Kaže.
"A znam ali-"-Iza mene dođe Justin i zagrli me s leđa.
"Dobila sam manji srčani udar"-Kažem držeći ruku na srcu.
Nasmije se.
"Ajmo u more"-Kaže. Imam ideju. Zlo se nasmijem i pogledam u Selenu. Da, vidjet ću koliko mi vjeruje i koliko me voli.
"A negooo...idem ja po Harryja i Shawna"-Kažem i nasmijem se.
"Ali mislio sam da idemo sami. Znaš, ti i ja , ja i ti."-Kaže
"Vjeruješ mi zar ne?"-Pitam
"Da ali-"Ne uspije dovršiti prekinem ga.
"Nema ali. DEČKIIIII!!! SHAWNNN!!! HARRYYY!!!"-Izderem se.
"Molim?"-Pitaju u isto vrijeme ulazeći u kuhinju.
"Idemo u more"-Kažem ali oboje pogledaju u Justinov ljut pogled.
Laktom ga lupim u trbuh i on se vrati iz misli.
"Neće on ništa napravit. Pa nije lud pa da vas pokuša utopit"-Kažem.
"Ammm ja moram.....boli me trbuh pa nemogu u more"-Smisli laž Shawn i primi se za trbuh.
"A ja....jaa....mene boli noga iskrivio sam ju"-Laže i Harry.
"Glupi ste obojice"-Ljuto kažem i izađem iz kuće a Justin zamnom.
"I ti si glup"-Kažem mu.
"Zašto ja?"-Pita
"Zato! Trebaš na psihijatriju! Naravno da se boje ! Sa nožem si im prijetio! Ko se nebi bojao! I to takvim pogledom si ih gledo! Ma glup si! Stvarno trebaš na ljekove!"-Izderem se i otrčim u more.
On ostane nekoliko trenutaka stajati i gledati zamnom a onda krene i on.
*****
Bili smo u more pola sata i nismo ni jednu riječ progovorili.
"Znači,još se ti misliš ljutit na mene?"-Pitam
"Ti se ljutiš"
"Ne nego ti"
"E pa ne nego ti"
"Justin!"-Bijesno viknem
"Šta pa ljutiš se"
"DOSTA MI TE JE ! Ovoga puta neću slušati svoju mamu nego ono šta je ispravno. Ona nezna koji teror ja proživljavam s tobom."-Govorim glasno a onda tiho prošapćem:"Prekidamo"
Ostane stajati i gledati u mene kao tele u šarena vrata dok ja sporo i tužno izlazim iz mora.
Dođem do pličaka a a se opet okrenem prema njemu koji zaleđeno stoji u mjestu.
"Ovako je bolje za oboje"-Depresivno kažem.
Suze mi krenu ali se ne vidi zbog mora na licu.