Briana
Dnes je D , dnes mi má přijít dopis z Bradavic.
Rychle jsem ze sebe strhla květinovanou pokrývku a posadila se na postel, kterou jsem sdílela se svým bratrem, zalomcovala jsem s jeho zády ale on se ani nehnul.
,,Seve! Dnes to bude! Dnes máme narozeniny! Dnes přijdou!" křičela jsem mu do ucha ,sice jsem byla starší o pár minut , Sev mi ale byl vždy starším sourozencem , který mě vše učil.
Otočil se na bok tak , aby na mě viděl. Zahleděl se mi do tmavých očí a nenápadně mě strhl zpátky do postele.
Uraženě jsem se zašklebila a vyrazila ke skříni, odtud jsem vytáhla černé triko s růžemi a modré kraťasy. Severus se jen mírně , ale opravdu mírně , usmál a sám se rozešel ke svému šuplíku s oblečením.
Někdy jsem vážně nevěřila , jak se mu to tam mohlo vejít. Pravda však byla , že měl pouze čtyři trika , jedny kalhoty a pár ponožek se spodním prádlem.
Prala nám maminka , bohužel na to neměla tolik času , který jsme si přáli. Když už se natahoval ke klice od koupelny předběhla jsme ho a zamkla mahagonové dveře.-Nejspíše si říkáte , že mi nemůžeme žíti ve velkém luxusu, náš tatík ovšem pracuje na ministerstvu kouzel a proto si může nechat postavit obrovský dům jako je tenhle-
Podívala jsme se na sebe do zrcadla a leknutím uskočila, měla jsem obrovské kruhy pod očima a modřinu na krku. Opláchla jsem si obličej ledovou vodou a trochu se zatřepala , když malé krůpěje vody dopadly na mé tváře.
Vložila jsem si zubní kartáček do úst a pomalu přejížděla po lesklých bílých zubech. Poposkočila jsem ke skřínce hned vedle umyvadla , otevřela jsem jedno její víko a sebrala z něj voňavou vodu.
Sotva jsem položila vodu zpět do skříňky, ozvalo se naštvané mručení a bouchání do dveří . Usoudila jsme , že to nejspíše bude Severus, však napadla mě jedna velmi zábavná hra.( Možná tak pro mě.)
V mžiku jsem odemkla dveře a vykřikla, lehla si na zem a předstírala mrtvého brouka, tato hra nejspíše nebavila Severuse.
Rychle ke mně přiběhl , podložil mi hlavu ručníkem a prováděl nějaké ty své rituály.Běhal okolo mě jako splašený kůň, musela jsme se nad tím pozasmát . Tím jsem se také prozradila.
je tady nová knížka!!❤️🍉🍉 věnuji steph_black a itsdennyhere ❤️❤️🍉❤️
ČTEŠ
Half-Blood Princess
FanficSeverus Snape a Briana Snape. Sourozenci mezi nimiž najdete snad miliony rozdílu . Briana svou inteligenci využíva k dobrým věcem a učivu, bohuzel to samé se nedá říci o jejím bratrovi, miluje černou magii a lektvary. Koleje nejsou takové jaké si př...