Geldiler. Hep beraber oturdular. Sanki önceden haberleşmemiş gibi. Hatice Nine ile Nimet Teyze sohbet ederken diğer tüm değerli misafirlerimiz pür dikkat onları dinliyorlar idi. Bi ara bayağı bir herkes birbiri ile bakıştılar.
Masal yarım saatlik bakışmalrın sonunda dayanamadı ve "Lan moruklar siz neden geldiniz ya,üç buçuk - dört senedir evin kapısını tıklattınız mı? Cevap veremezsiniz tabii ki çünkü biz sizin hepinizin 4 senedir yüzünüzü görmedik aynı şekilde sizde bizim.Eve aval aval bakıyorsunuz . Neden? Çünkü 4 senelik eve ilk defa geldiniz"dedi. Duygu büyük cüssesi ile Masal 'ı kucağına alıp odaya götürdü. 5 saniye geçmeden geldi ve onlara kös kös baktı. Sanki onların bilinçaltına bu bakışı yerleştirmek istercesine.
Seyfo Dayı o arada "ya kızlar birşeyler ikram etmeyecek misiniz?"dedi . Masal ve Öykü 'nun devreler yandı. Mutfağa gittiler. Dayıya damat kahvesi tadında bir ölüm kahvesi yaptılar. Tuz, kekik, pulbiber,soda, ice tea ve en kötüsü olan tuvalet suyu. Dayıya acımıştım.
Öykü götürdü ölüm kahvesini. Adam bir yudum aldı ve az daha ölecekti ki Allah'tan Caner Amca sırtına vurdu. Kızım bunun içine ne koydunuz dedi Seyfo Dayı . Masal saydı;tuz,karabiber, pulbiber,soda,ice tea,bir tutam kahve ve tuvalet suyu. Masal tuvalet suyu deyince kıyamet koptu . Herkes bir ağızdan "Ne tuvalet suyu mu ?" "Kızım ne yaptın sen ?"gibisinden ama Masal aldırmıyordu. Caner Amca Masalı dışarı çıkardı.
Artık top bendeydi. Birşeyler yapmam veya söylemem lazımdı ki o arada Duygu atıldı. "Siz neden geldiniz ?"diyecekti ki hepsi söylene söylene evden çıktı. Ben de o arada kahve isteyen varsa beklesin. Hemen yaparım dedim ve arkasından Duygu ile kahkalarla gülerken Amcam çağırdı. Bana çok kızmıştı.
Duygu dışarıya çıktı. Amcam benle yalnız kaldi. Bana çok kızmıştı. 4 senedir yüzünüzü görmediğim adam şimdi bana artistlik taslamaya çalışacaktı.
"Kızım sizin bu halimiz ne böyle ,o kadar misafirperversiniz ki gözlerim doldu. Ben seni bu kızlarla terbiyesizlik öğrenip uygula diye mi gönderdim!"dedi. Ona karşılık olarak "sen göndermedim amcacığım ben kendim geldim ve ayrıca 4senedir görmediğin yegenin şimdimi aklına geldi? Sana tek sorum "Neden?""Şimdi evimden gidebilirsin dedim ve tek akarabam olan amcam da gitti. Fatma ya olanları anlattık "Ya süpermiş abi"gibi cevaplarına Masal "yo sopormoş obo" gibi cevaplar verdi.
Saat gecenin 01:30 u. Kapı çaldı . Fatma Hanım annesiyle kavga etmiş . Geldi. Zıbardık ve yarın spora gitmeliydik (erkek hocccaaa)
( Beni takip etmeyi, hikayemiz begenmeyi,yorum yapmayı unutmayın,umarım beğenmişsinizdir
ECE ŞEN)