Maddeli Fatma

36 7 16
                                    

Sabah oldu. Fatma halen uyanmamıştı. Duygu bir sürahi su ile uyandırmaya çalıştı. Fatma haykırarak uyandı ve ne yapıyorsun lan salak diye evin içinde bağırmaya başladı.
   Masal ve Öykü kahvaltıyı hazırlamışlardı. Oturduk. Kahvaltı yaparken Fatmanur a sorduk annen neye geldi ne konuştunuz diye.
    Fatma anlatmaya başladı ama tam olarak anlatmak istemiyordu. Ağzında lafı geveleyip geveleyip duruyordu. En sonunda odaya çektim onu ve ne oldu diye sordum. Tabii ki kızlar kapıda dinliyordu.
    Güneş anlatacağım ama ikimizin arasında kalacak.dedi. Tamam ama kızlar ? diye sorunca onlara söyleme dedi. Tamam demek mecburiyetinde kaldim .
    Evlerine gelen temizlikçi kaldın Fatmanur  un yatağında 5-6 kutu hap ve 2 küçük poşette de toz halinde şeyler bulmuşlar. Fatma ben içmem böyle birşey yapmam kendime diye annemi ikna etmeye çalıştım dedi.
     İkna etmeye çalıştım derken ?? Dedim . Ya annem inanmıyor bana sende mi Güneş dedi . Ben bu kadar kendine bakım yapan kendini yükselten bu kızın nasıl madde bağımlısı olduğunu düşünüyorsunuz dedi odadan çıkarken Duygu Öykü Masal içeriye girdi.
   Fatma nasıl ya diye bağırdı Masal. Nasıl yaparsın böyle bir şeyi ne derdin vardı. Bunu sana kim alıştırdı diye ardarda bir sürü soru sordu.
    Fatma uzun bı ara konuşmadı daha sonra kızlara olan biten her şeyi anlatti.
    Kızlar bir nebze olsa da sinirleri yatıştı.
     Fatma lise arkadaşları ile buluşmaya gideceğini söyledi ve evden çıktı .
     Yarın Duygu nun doğum günüydü ona bir sürpriz yapmalıydik nasıl olsa kız artık 20 li olacaktı.
     Masal ben ve öykü biraz biraz birşeyler dusunduk. Fatma da gelince tasarlayarak tık.
    Fatma eve geldi biraz oturduk. Nescafe falan derken koltuklarda uyuyakalmışız
 

  !bu  bölümu geç yazmanın sebebi daha fazla okuyucu kazanmak eğer daha az okunursa diğer bölümde geç gelecektir bilginize!
       Beğenmeyi yorum yapmayı takip etmeyi unutmayın sizi seviyorum bebekler

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 03, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ÖTEKİ TARAF Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin