2. New boy

89 6 3
                                    

"CRRRR!!!CRRRRR!!!" Grrr ,zase ten otravný zvuk budíku!!! Opět 6:00 hodin ráno pondělí: to znamená škola!!! Grrr!!!

"Jěště pět minut!!" Zamumlala jsem do polštáře. Bohužel jsem musela vztát!!

No tak jsem vztala.

Šla jsem tedy hned so koupelny před zrcadlo a zdědila jsem se, ano sama sebe.

Tak jsem zalezla hned do sprchy a pustila si vlažnou vodu. Rychlá sprcha mi postačí.

Hlavu jsem si nemyla ,nemám náladu si fénovat vlasy! Šla jsem tedy do pokoje jenom v ručníku a zamířila si to k šuplíku kde mám spodní prádlo.

Vzala jsem si černý tanga a černou ladící podprsenku. Šla jsem kr skříni kde jsem si vzala: černý crop-top s nápisem bad,černý džíny, modrý conversky a modrý snab-back.
(Pozn.au.: sorry, vím ,že se to píše  jinak:D)

Když jsem se tedy oblékla Vaška jsem z pokoje a šla po schodech dolů.

Namířila jsem si to do kuchyně ,kde jsem si vzala jablko a šla do chodby kde jsem si vzala vak a vyšla ven do garáže kde mám svého modrýho sporťáka bez střechy. Máme na to peníze tak proč ne?

Táta a mamka pracují v jedné práci kde si vydělávají dost dobře. Takže si můžeme dovolit plno věcí. Nemyslete si ,že jsem nějakej vyzobanec ,když to takhle říkám.

Nastartovala jsem své auto a vyjela z garáže.

Ve škole

Autem jsem zaparkovala na školním parkovišti. Vylezla jsem z auta a hned postřhla jak na mě všichni koukaj. Jsem zvyklá. Takhle je to každý ráno. Nejsem stydlivá. Ale hlavně jsem si všimla neznámého kluka. Čuměl na mě a nespustil ze mě oči!! Jenom jsem protočila očima a šla za mojí partou ,která stála u vchodu do školy.

"Čau lidi!!" Pozdravila jsem moje nej kámoše."Čus!" Pozdravila mě Cindy a přitom mě objala. "Čau kočko!" Pozdravil mě Cameron. Jsem zvyklá na jeho hlášky např:zlato,kočko,..:

A ještě mě pozdravili.: Mike,Fred,Bella.

"Ahoj ,můžu se zeptat kde je tady ředitelna?" Přišel k nám ten kluk co na mě furt čuměl. A furt ČUMÍ!!

"Co na mě furt zíráš!" Řekla jsem a byla jsem celkem naštvaná. Zřejmě byl z toho zaskočený ,co jsem mu teď řekla.

"Ona je totiž tady ta badgirl tak si na ní moc nedovoluj. Když tak jmenuje se Kat.!" Řekl Mike a poplácal mě na rameni.

"A když řeknu ,že jsem badboy?" Řekl,si jako myslí ,že si na mě může dovolit? Teď uvidí chlapeček.

"Nedělej ze sebe debila, oh sorry ty seš!" Řekla jsem a celá parta se zasmála ,tomu jak jsem ho setřela!!

"Řeknete mi prosím vás ,kde je ta zasraná ředitelna!!" Už se naštval. To já mám ráda!!

"Tak už se nasral ,tak můžeš jít do prdele! Jo a ředitelna ty slepej je hned pár kroků od tohohle vchodu!" Řekla jsem a ukázala prstem na hlavní dveře a u toho se ušklíbla.

Odešel do hlavních dveří a my se opět rozkecali.

"Si ho teda pěkně setřela!" Řekl Fred a dal si se mnou placáka.!

"Asi už půjdeme do třídy ne?" Navrhla Bella ,tak jsme se tedy odváželi jít do mučírny(škola,třída)

Všichni chodíme do stejný třídy tak je to v pohodě.

Vešli jsme do třídy ,hned co jsem se tam ocitla jsem zamířila do poslední lavice v řadě u okna.

Vedle mě sedí Cindy ,no protože jsme nej-vě-tší BFF!!!

Zazvonilo na hodinu a za chvíli přišla učitelka s tím klukem.

"Neříkej mi ,že s náma bude ve třídě!" Zašeptala jsem Cindy aby to učitelka neslyšela.

"No ty vole asi jo!!" Zašeptala na zpátek.

"Willsnová , Precherová ,neruším vás?!" Vykřikla na nás ta kráva.

"Ano ,rušíte nás při důležité konverzaci!" Vykřikla jsem na zpátek a celá třída vybuchla záchvatu smíchu. Jenom jsem se vítězně usmála.

"A o čem tak důležitém musíte mluvit při hodině?" Zeptala se.

"O tom jak jste příšerná učitelka!" Zalhala jsem jí a ušklebila se. Zase , celá třída dostala záchvat smíchu.

"Žákovská!!" Řekla a čekala ,že ji dám moji žakovskou. Což se nestalo.

"Je moje" doplnila jsem ji. Asi se nastala ,protože už nic neřekla.

Ten kluk měl na mě úplně upnutej pohled a měl vytřeštěný oči. Jenom jsem se nad tím ušklíbla a odvrátila od něj pohled.

"Tak se nám trošku představ ne?" Zeptala se ho učitelka. A nakázala mu.

"Nechce se mi!" Řekl a šel si sednou do poslední lavice v řadě uprostřed. No jo to by nebyl on kdyby si tam nesedl. Vedle něho seděl Fred.

Tak se vsadím ,že ho Fred asi vezme do naší party. Bohužel.

BadKde žijí příběhy. Začni objevovat