Připomenutí;
Mezitím co oni se prali tak přišla Cindy a pomohla mi z těch provázů a dala mi její mikinu protože moje oblečení bylo roztrháný od Justina jak mi ho sundaval...Doma:
Když jsem přišla domů s doprovodem Cindy tak se ke dveřím vřítili oba moji rodiče... se teda divím že se o mě starají když jsem prej zabila mího bratra...
"Tak ahoj Kat!!!" Řekla mi Cindy a rychle odešla. Já na ní jenom čiměla jak odchází a říkala si co to mám za kamarády. Do prdele. Já jsem tady sama s míma rodiči!Auč.
"Kat?" Řekla moje máma a podívala se mi přímo do očí. Tohle mě vždycky dostane. A ta bad girl, která nemá žádný city podlehne máminýmu pohledu.
"N-no?!" Nadechovala se že ještě něco řekne, ale rychle jsem jí přerušila větou kterou jsem už nikdy nechtěla říct..
"Prosím, nemluvíme o tom proč mě znásilnily nebo kdo.." máma s tátou se na mě podívali s pochopením v očích a máma začala pokračovat.
"Musíme ti něco říct, pojď radši dovnitř." Poslechla jsem jí a šla do obýváku si sednout na gauč.
"Víš jak jsme teď delší dobu tady pro tebe nebyli od tý doby jak zemřel.. teď ti chceme říct proč jsme tady nebyli nebo spíš kde jsme byli..." oba dva na mě koukali a když máma domluvili začal mluvit táta.
"Dozvěděli jsme se jak zemřel Lucas a kdo to udělal.." Jak to dořekl tak jsem jenom vykolila oči a nic neříkala.
"Ale první vti řekneme kdo jsme.. Jsme mafiáni.." počkat.!
"Co!?" To nejde dohromady na to moje rodiče nejsou dost cool.. jako kdyby mi četli myšlenky. Šly k televizi a ze zadu na ní něco zmáčkli a stěna se podhnula a najednou místo televize byly zbraně. Jal jenom otevřela pusu do tvaru O a jenom na to vyjeveně dívala. Jako ok tohle se 'děje' každý den a každýmu.!!
"Ale problém je v tom že ten člověk je velice ozbrojený a těžko se k němu dostaneme.. Tak nás napadlo že bychom potřebovali pomoc. A tím myslíme tebe.. " jak to dořekl tak jsem znovu udělala pusu do O a jenom vykulila oči. Já tomu nemůžu uvěřit. Moje rodina jsou mafiáni a já mám možnost zabít člověka kterej zabil mýho bratra..
"Ty dvě auta jak do vás najela byla prázdná, ale manipulována přes dálkové ovládání. Ten člověk jak tě znásilnil. Justin Bieber... On je mafián. Jeho táta. Zabil tvěho bratra a našeho syna.. Jeremy Bieber.. ale on není spolčený s jeho rodinou. On jeho rodinu opustil protozě si našel milenku Amandu Bieber. Teď už jsou manželé. " musím si to ještě promyslet.
"Potřebuju čas na to si to promyslet." Oni jenom přikývli a já šla do pokoje. Tohle není možný. Moje rodiče jsou mafiáni.
Potom jsem přemýšlela nad dalšími věcma a dál vyčerpáním usnula.
V noci:
Probudila jsem se okolo 2 ráno na hlad a žížen. Šla jsem teda potichu do kuchyně a šla do ledničky a tam snědla asi polovinu. Když jsem se otočila tak jsem leknutím nadskočila. Moje máma je jak smrt ty vole.
"Beru to"
Ahojtee!!!
Promiňtě že jsem delší domu nevydávala části ale nějak jsem neměla nápady a tak jsem příběh smazala ale né úplně. Neměla jsem taky čas protozě tenhle školní rok byl celkem těžkej :/
Potom když jsem byla ve sprše tak se mi začalo stýskat po psaní tohohle příběhu a začali mě napadat nápady a takže se teď budu snažit vydávat kapitoly častěji aspoň jednou týdně <3Tak zatím ahuuj!! <33
ČTEŠ
Bad
FanfictionČau, moje jméno je Katharine Willson ,všichni mi říkají Kat a kdo mi řekne Katharine tak ho přiškrtím.Jsem nejoblíbenější na škole ještě s jedním klukem ,ale toho moc nemusím. Je to namyšlenej egoista. No prostě narcis.. A navíc je jediný badboy na...