Z pohledu Kat
Probudila jsem se na žízeň a hlad. Furt tu ležím nahá a zamčená.. nevím co mám dělat. Křičela jsem o pomoc ,ale na zpátek se mi nic nedostalo.. jdeme tu už den potom co se to stalo. Nechápu proč to udělal. Jaký k tomu měl důvod. Co jsem mu udělala.?! Nevím. Plno otázek ,ale odpověď nikde. Jsem zoufalá a smutná... moje rodina se vsadím ,že o mě nebude mít žádnou starost. Furt jsou na cestách. A otec si furt bere nějakou náštěvu. Ale to když jsou doma.... tak asi jednou za měsíc. Zůstanou doma asi týden a pak letí někam do prdele.. proto jsem se stala ta bad girl. Dříve jsem byla ta šedá myška v poslední lavici ,rodiče jsem v tý době milovala a oni mě. Ale pak byli jako vyměnění začali byla na mě zlý a obviňovali mě z úmrtí mého bratra. Ano to byl ten přelom. Můj milovaný starší bratr. Dělala jsem si řidičák v 17 a měla jsem ztrach z koušek. Můj bratr Lucas řekl ,že mě něco málo naučí ,a že se s ním můžu projet... byli jsme na křižovatce. Normální křižovatce. Ale potom co se to stalo to byla křižovatka smrti. Měli jsme zelenou ,ale z obou dvou stran jela velmi rozjetá auta. Mířící k nám... já jsem přežila ,ale můj bratr ne. Měla jsem vážné poranění a málem jsem umřela. Nikdy se nevisvětlilo kdo to zavinil.. život je krutý. Nikomu jsem neřekla co se stalo. Ani Cindy. Proto jsem se stala bad girl a jsem uzavřená do sebe..
Z pohledu Justina
Ptáte se proč jsem to udělal . Protřeboval jsem si zašukat. A proč jsem jí tam nechal.? Jsem mafián už 4 roky. Otce a dva mí menší sourozence. mi zabili mafiáni ,protože náhodou viděli vraždu. Ale já ne.. já přežil s mamkou. Která od té doby se o mě ještě víc strachuje. Zabili je v česku tak jsme se přestěhovali. Máma potřebovala klid. Celé noci probrečela. Nic nedělal a na svět se smutně koukala. Jediný záchytný ostrov jsem byl já. Já jsem byl její světlo v životě. Kdyby nebylo mě už by taky nebyla... chráním ji.
Sorry lidi ,že je tak nudná. Ale budu moc ráda za vote nebo komentík. ⭐️💬 ale nemůžu uvěřit jedný věci.
Prostě OMG!! Tolik!! Tolik si můj příběh přečetlo! Já vím pro někoho málo ,ale promě moc❤️❤️❤️
Love you♥️😘
ČTEŠ
Bad
FanfictionČau, moje jméno je Katharine Willson ,všichni mi říkají Kat a kdo mi řekne Katharine tak ho přiškrtím.Jsem nejoblíbenější na škole ještě s jedním klukem ,ale toho moc nemusím. Je to namyšlenej egoista. No prostě narcis.. A navíc je jediný badboy na...