Z pohledu Kat:
Nikomu jsem neřekla co se stalo. Ani Cindy. Proto jsem se stala bad girl a jsem uzavřená do sebe..
Zpátky ke mě...
Už asi uběhla hodina a nikdo nikde.. snažila jsem se přemýšlet o ničem jiným než o Justinovi ale nešlo to... nemám ani ponětí o čase a to mám mobil skoro u ruky ale jsem tady svázaná takže je mi to k ničemu... Skusím to ještě jednou jestli se nechce uklízečkám uklízet. "Je tady špína tak to někdo může uklidit!!!" Zakřičela jsem normálně na celou školu možná i na celý město ale nikdo se stále neozval. Super!!! Jakou mám z toho radost!Asi by jsem vám měla říct jak jsem zjistila že jsem v pokoji kde jsou věci na vytírání a takhle.. jak mě sem ten debil zatáhl tak jsem to tady nějak nezkoumala a neuvědomila jsem si kde jsme. No a já mám takovou smůlu ,že tenhle pokoj je úplně na druhý stráně školy kam nikdo nechodí.. takže opět 'dobrá' zpráva...
O hodinu později....
Mám další 'dobrou' zprávu... někdo mi volal , ale jelikož mobil je moc daleko takže nic... grrr
Věčer
Jelikož je tady malinký okýnko takže vidím jestli je den nebo noc a jelikož je venku tma tak překvápivě je noc. Vole fuck seru na to!!! Začnu si zpívat. Tohle o mě asi nevíte ale když zpívám tak mě to uklidňuje.
Začala jsem si zpívat píšničku od Ariany Grandy: moonlight
The sun is setting
And you're right here by my side
And the movie's playing
But we won't be watching tonight
Every look, every touch
Makes me wanna give you my heart
I be crushin' on you, baby
Stay the way you areCause I never knew, I never knew
You could hold moonlight in your hands
'Til the night I held you
You are my moonlight
MoonlightI kiss his fingertips
As I'm wishing he's all mine
He's giving me Elvis
With some James Dean in his eyes
Puts his lips on my neck
Makes me want to give him my body
I be fallin' for you, baby
And I just can't stopCause I never knew, I never knew
You could hold moonlight in your hands
'Til the night I held you
You are my moonlight
Moonlight
Baby, I be fallin'
You are my moonlight
MoonlightHe's so bossy
He makes me dance
Tryna sit in the back of his whip
And just cancel my plans
Sweet like candy
But he's such a man
He knows just what it does
When he's holding me tight
And he calls me "Moonlight" tooDozpívala jsem text a asi to někoho probralo k životu.. no konečně!! Potom do dveří vtrhl Fred...
"Kurwa Kat!!! Co se stalo!!" Vykřikl na mě a začal mi rozvazovat provazy..
"J-justin!!" Řekla jsem rozklepaným hlasem a podívala se za něho. Stál tam on sám a čuměl mi má kozy.. Aha to fakt nic neumí?! Fred mi na moje prinzezničky nedívali , protozě je to můj BFF a ti si pomáhají a neočumují. Fred se otočil , přišel k němu a dal mu takovou pěstí až zpadl na zem. Ten debil se asi naštval protože mu úplně zrudl ten jeho posranej ksicht a vrazl ho do ptáčka. Nic jsem udělat nemohla protože jsem byla přivázaná a nemohla skoro mluvit protože mi vyslechlo v hlasu protože do tý domy než přišel Fredo jsem furt něco řvala takže asi tak.. Dobrá jsem , dejte mi za cenu mojí logice!!
Mezitím co oni se prali tak přišla Cindy a pomohla mi z těch provázů a dala mi její mikinu protože moje oblečení bylo roztrháný od Justina jak mi ho sundaval...
Ahojkyy❤️
Promiňte mi neaktivitu ale jak začala škola tak toho už bylo hodně a já neměla čas na psaní příběhu. Nebo jsem na to prostě zapoměla😕😂 slibuji že teď kapitoly budou vycházet častěji takže čekejte aktivitu❤️
Přeju krásný zbytek dne a ahoj❤️
ČTEŠ
Bad
FanfictionČau, moje jméno je Katharine Willson ,všichni mi říkají Kat a kdo mi řekne Katharine tak ho přiškrtím.Jsem nejoblíbenější na škole ještě s jedním klukem ,ale toho moc nemusím. Je to namyšlenej egoista. No prostě narcis.. A navíc je jediný badboy na...