4.part

194 8 3
                                    

Takžééé.všimla jsem si,že tahle story vás asi nebaví:/Takže pokud tu jsou nějací příznivci,tak to prosím dejte nějak najevo!Tohle vlastně přidávám jen kvůli sobě a jedné slečně:)

Hope you like it!:)

Ráno mě jako vždy probudil zvuk mého otravného budíku.Sáhla jsem pod polštář,vytáhla mobil a vypla budík.Mobil jsem položila na noční stolík a protáhla jsem se.Odkryla jsem peřinu a hned se do mě dala zima.Vzala jsem si na sebe mikinu a došla si na záchod.Šla jsem do koupelny kde jsem udělala ranní hygienu a na ksicht jsem si dala obličej.Odebrala jsem se ke skříni a vytáhla si růžovou mikinu s černým nápisem a k tomu roztrhané modré úzké jeany. (Foto na boku) Vlasy jsem si dala do vysokého drdolu a jako doplněk jsem si dala černý šátek.Do kabelky jsem naházela potřebné věci pro dnešní den a šla do kuchyně.Na stole byl lísteček se vzkazem.Byl od mamky.

„Dobré ránko beruško.V ledničce máš snídani a na lince nějaké ty peníze.Dneska příjdu až pozdě večer.Pa mamka.“

Papírek jsem vzala a hodila do koše.Z linky jsem si vzala peníze  a z ledničky svačinu.Šla jsem do chodby kde jsem si vzala svoje růžové sportovní Nike,ještě jsem se upravila v zrcadlu a vyšla ven.Zamkla jsem za sebou dveře,prošla brankou a šla do školy.Po cestě jsem si dala sluchátka do uší a pustila si Confident od Jusse.Cesta mi trvala zhruba půl hoďky.Na parkovišti bylo hodně lidí a proto jsem šla rovnou dovnitř.Teda,chtěla jsem.“Mileeeeey.“ zakřičel na mě známí hlas a já se hned usmála.“Ahooj Dave.“ Řekla jsem s úsměvem a Dave si mě stáhnul do obětí který jsem mu oplatila.“Dneska ti to sluší.“ Mrknul na mě a já cítila jak se červenám.“Co máš dneska v plánu?“ zeptal se mě a u toho zvednul obočí.“Ehm..“ zamyslela jsem se.“Nic.“ řekla jsem se smíchem a Dave se usmál.“Fine,tak nepodniknem něco?“ „To by jsme mohli.“ Řekla jsem s úsměvem.“Tak si potom ještě napíšem nebo zavoláme,já už musim.Číslo moje máš.“ „Nemám,počkej,dám ti svoje.“ Vytáhla jsem papírek a napsala na něj svoje číslo a smajlíka.“Tady.Tak mi zavolej,já už musim.“  Odešla jsem aniž by stihl něco říct. Došla jsem ke své skříňce,zadala číselný kód a následně jej otevřela.Vzala jsem si učebnici,zavřela knížku a vydala se ven,protože jsem měla ještě asi 20min.“Miley!“ zakřičel někdo na mě a já se otočila.Byla to Ginny.“Ahoj.“ řekla jsem s úsměvem a objala jí.“Ahooooj.“ řekla se smíchem,což jsem nechápala.“Něco k smíchu?“ řekla jsem s nechápavým výrazem.“Ale nic,neřeš.“ Mávla rukou a dál se smála.Pokroutila jsem nad ní hlavou a šla ven.Sedli jsme si na trávu a povídali si o zítřejším koncertu.“Dámy?Mohu si přisednout?“ zvedla jsem hlavu abych se podívala kdo to je a byl to Dave.Usmála jsem se na něj,zatím co Ginny ho probodávala pohledem.Chtěla jsem něco říct,ale Ginny mi skočila do řeči.“Vypadni!“ řekla jedovatě.Svráštila jsem nad tím obočí.“Ginny.“ řekla jsem jí potichu.Na vteřinu se podívala na mě a potom dál probodávala Dave-a.“Si hluchej nebo blbej.“ Křikla na něj.Stoupla jsem si a ona na mě vyvalila oči.“Přestaň!“ okřikla jsem jí.“Ty se ho budeš ještě zastávat?!“ vyprskla na mě jedovatě.Protočila jsem očima,vzala si kabelku a šla do školy.Slyšela jsem jak se tam ti dva ještě hádaj a potom někdo za mnou běžel.Jen doufám že to není Ginny.“Miley.“ Uff,byl to Dave.Díky bohu.Otočila jsem se a on se na mě děkovně usmál.“Nemusela si se mě zastávat.“ „A proč ne?“ „Nevim,nejsme kamarádi nebo tak něco.“ Řekl koktavě a já se nad tím usmála.“A to řekl kdo?“ Dave na mě vyvalil oči a byla v nich vidět radost.“My jsme kamarádi?“ zasmála jsem se a přikývla.“Teda pokud ti to nevadí.“ Dave se usmál,vzal mě do náručí a zatočil se mnou.Když mě postavil na nohy,usmíval se od ucha k uchu a já jsem měla zmatený výraz.“Promiň..“ hned se mi omluvil.“Nemusíš za co.“ Zasmála jsem se a on semnou.“Hele co kdybychom si někam zašli.“ „Jako místo školy?“ „Jako místo školy.“ Řekl se smíchem.“No,myslím že jeden zameškaný den mě nezabije.“ Řekla jsem s úsměvem a Dave souhlasně přikývnul.“Tak kam půjdem?“ zeptala jsem se ho když jsme šli k jeho autu.“Co třeba do GamesWorld?“ vyvalila jsem na něj oči.“Hrozně ráda.“ Zasmála jsem se.Dave mi jako pravý gentleman otevřel dveře a já do nich nastoupila.Potom si sednul na místo řidiče a vyjeli jsme.Já jsem si vytáhla s kabelky mobil a měla jsem tam zprávu z Twittru.Otevřela jsem a byla od Justina.Proč mi furt píše?Srdce se mi rozzbušilo a měla jsem pocit že vyskočí.Začala jsem jí číst.Byla tam fotka jak jsme se spolu fotili.

I never forget you!Kde žijí příběhy. Začni objevovat