2.bölüm

39 10 5
                                    

   Eve geldiğimde babam kapının önünde duruyordu, annem de yanındaydı. Annemin elinde birkaç tane alışveriş poşeti vardı. Annemin bana "Büşra kızım"demesiyle şoke oldum. Ve yanına doğru yürüdűm. Bana "bunlardan birini sec ve giy"dedi. Ben umursamayarak kapının eşiğinden geçecekken babam kolumu tutarak "kızım bi dinle anneni" dedi ve tamam diyerek dinleye basladim. Neymiş;
  Şirketlerinin düzenledigi bir parti organizasyonu varmış. Çookk onemli kisiler gelecekmiş. Vee yakin arkadaşı olan Alev teyzenin oglu da gelecekmis. Ve onunla tanışmamı istiyor. Hani zengin ya. Ben ilk baslarda hayır filan dedim ama annemin çenesini fazla dinlememek icin kabul ettim (pismanim). Odama çıkıp poşetleri karıştırdım ve hepsi de zengin işiydi. Içinden kısa gece mavisi elbiseyi giydim ve altına da siyah stiletto giydim. Ve aşağıya indim anneme "oldu mu" dedim. Annem "ayy canim kizimm cok guzel olmussun ama sanki biseyler eksik" tam agzimi açacakken "hadi kuafore gidiyoruz" dedi. Oflayaa puflayaa gittik. Sacimi maşa yaptilar sonra da parti yerine gittik.
Annemle arabadan inerek Alev teyzelerin oraya gittik. "Büsra cok guzel olmussun kizim" dedi Alev teyze. Ben de tesekkur ettim. Yaninda oglu da vardi. Oğlunun ustunde siyah smokin vardi. Sonraa tanisma faslına geçtik.

  "Merhaba ben Meriç"
  "Ben de Büsra"
  "İceri gecelim mi Büsra"
  "olur gecelim"
  "Görüşürüz hanımlarr. Zeynep teyze sen hiiç merak etme ben Büşra' yı eve bırakırım"

  Her neyse iceri gectik. Cok kalabalikti ve cok gurultu vardı. Ben boyle yerlere pek alışık degildim daha dogrusu hic gelmemistim boyle yerlere.
 
  "Sen iyi misin Büsra? Sanki biraz gerildin."
  "Meriç ben ilk defa boyle bir yere geldim"
  "Tamam. Büsra merak etme sadece partiye odaklan ve bana guven"

  
  Bana guvenmiş. O ne ya sanki cocukmusum gibi.

Yanimiza uzun boylu beyaz tenli, yeşil gozlu biri geldi.

Meriç cocuga "Vayy Talha ne işin var senin burada" dedi.
"Napim parti annemin organizasyon sirketinden oldugu icin annem gel dedi"
"Gecelerin çocugu Talha anne kuzusu olmus hahahahah"
"Yavv he he. Bu guzellik kim? Yenge mi hayır uani degilse biraz isimiz olacak"

Meriç sadece susuyordu. Desene çocuk sadece arkadaşım. O bana emanet diye susma söyle.

  Arkadaslar bana sanki gunluk yaziyormusum gibi geldi. Sizce de oylemi?

Peki Ya Sen Yaşadın Mı?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin