Pov Romi
Ik ben echt benieuwd naar de eerste dag op dansles , ik heb er zin in en ik heb gehoord dat we op ALS JE VAN MIJ BENT van BBrave mogen dansen .
Oohja ik ben heel erg fan van BBrave , vooral van Jai .
Stiekem droom ik dat hij van mij word maar dat is toch niet zo .
Dus ik kan wel gaan dromen , maar er gaat toch never nooit iets gebeuren .
Maar nu met mijn tweelingzusje Franciska naar De dansschool gaan want we moeten met 5 andere meiden dansen maar met wie weet ik niet !
EEN HALF UURTJE LATER .
We lopen daar naar binnen en zien 5 meiden staan .
‘OMG dat zijn de zusje van BBRAVE’ schreeuw ik .
‘ ja dat zijn wij.’ Zegt Nisrin terug .
Ik loop naar ze toe en ik geef ze een hand .
Dat doe ik bij iedereen en loop dan naar Franciska en we beginnen te fangirlen als twee gekke zwervers .
We lopen weer terug naar de rest en beginnen te dansen want we moeten eerst laten zien wat we kunnen .
En dat doen we dan maar ook , we zijn bezig als shaker de kamer binnen komt stormen .
Er lopen er 6 jongens achter .
Ik zie heel wazig Lil kleine en verder niemand want ze staan heel ver van ons af .
Ze lopen onze kant op en ik zie nu pas wie het si BBRAVE !!
‘ yo wij zijn Samuel , Kaj , Jai ,Dioni en Cass . zegt Samuel.
‘ sukkels , het zijn braviours .’ zegt Isha
‘ ooh sorry .’ antwoordde ze terug .
‘ geeft niet .’ stotterde Franciska terug .
Pov Jai .
Er zijn net 2 meiden binnen gekomen , ze zien er niet slecht uit en kunnen zeker dansen !
Pff even goed als Cass zijn ze .
Maar het zijn vrouuwlijke mensen en die zijn altijd ‘sexy’ shit zei ik dat nou hard op .
Ik moet blozen en kijk weer naar me zusje Anna ze is helemaal smoor op Cass maar dat laat ze niet merken .
Ook weet ik iets van Dioni en Isha , maar daar is Kaj niet zo blij mee denk ik .
Maar ik vind ze super goed bij elkaar passen .
Op dit moment zoek ik geen vriendin want ik hou van dat ik naar meisjes ga gluren en ik wil niet alleen naar 1 meisje .
snel ff een stukje ik heb geen zin meer om te typen want met trefbal zijn me vingers gekneusd dus heb ik alleen nog 1 wijsvinger maar ik hoop dat jullie het leuk gaan vinden xx