Pov Isha
Ik word waker en loop naar beneden , als ik daar aangekomen ben zie ik Kaj met Nisrin zoenen .
Ik ren weer naar boven en geef Dioni een kus hij word wakker en kijkt me lief aan .
Ik kijk hem ook aan ren op hem af en begin hem te zoenen .
Hmmmmmm wat heb ik die lippen gemist zeg !!!!!!!!!!
als we klaar zijn wil Dioni naar beneden lopen maar ik hou hem tegen .‘ wel je shirt aan en ook je broek niet ieder een hoef te staren naar jou hoor ‘
Hij knikt en pakt een broek en shirt van Kaj .
Ik loop naar Samuel en klop op zijn deur , hij doet open en hij is half naakt .
Ik geef hem een kus en loop door naar Sharona , zij zit daar half starend naar Samuel te kijken die zijn haar doet .
Pov Dioni
Ik loop naar beneden en pak Isha van achter vast en kus haar in der nek .
Ik hoor haar kreunen en ik bijt op mijn lip .
‘ isha?’’ja’ ‘mag ik jou kreun als ringtoon’ vraag ik zo lief mogelijk /\.
Ze kijkt me raar aan en schiet dan in de lach hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahhahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahhhhhhhhhhhhiiihhihihiiiiiiiiihahaahahaheheoeoeheoeheohehahahahahah!!!
Ik moet er zelf ook wel van lachen .
Ik kijk haar aan sler haar mee naar de bank maar zie dan al dat Kaj daar ligt met Nisrin ik sleur haar mee naar de andere bank ze komt op me liggen en we zoenen elkaar heel lang …….
heeey ik ben een beetje down dus ik zou leuke of grapigge dingen die je me stuurt wel leuk vinden maar ik hoop dat jullie het leuk gaan vinden xx