Pov Romi
En ja hoor het zijn JAI EN DIONI die voor de deur staan .
Ik ren snel naar de badkamer en ga douchen .
Als ik klaar ben realiseer ik me dat ik geen kleding bij me heb .
Dus ik moet langs de jongens met alleen een handdoek vast gebonden , gaan ze vast sexy vinden .
Ik doe het en hoor Jai fluiten en Dioni roept : ‘ ik hoop niet voor je dat die handdoek valt !’
Ik doe alsof ik het niet hoor en ren naar mijn kamer , daar trek ik een sexy bh uit en een sexy slipje ik trek het aan en doe dan mijn sportkleding aan
‘hmmm ‘ hoor ik iemand zeggen .
Het is Jai .
‘jai je mag niet gluren gek ‘ hij kijkt me aan met een blik die heel sexy is en loopt dan weg .
Hmm wat heeft hij sexy haar zeg !!! en we lopen samen naar de sportschool .
Pov Nisrin
We zijn net terug van de MAC , en Sam moet weg samen met Gio .
Dus blijft Kaj gezellig bij mij .
Dat wordt nog wel wat denk ik bij mezelf .
Als we thuis aangekomen zijn , is Kaj heel dicht bij en dat vind ik super sexy .
Ik draai me om naar hem en hij begint te fluisteren ‘ heey ik vind je een hele lieve meid , wil je mijn prinsesje zijn ?
Als antwoord geef ik hem een kus op zijn wang en zo gaan we nog heel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang verder .
Pov Kaj
Yes ! ze is eindelijk van mij !!!
Ik vind haar al zo lang leuk , en ik heb het Sam ook al gezegd dus hij moest niet naar Gio.
Hij gaat gezellig naar Dioni .
‘ nis moeten we vandaag niet sporten ?’ ‘ oops vergeten .’ en ik bel Sam of ik zijn sportbroek mag lenen , Sam hoeft er geen 1 want hij heeft elke dag een sportbroek aan .
Wie weet ook op zijn bruiloft !!!
Ik ren naar boven waar Nisrin haar sportkleding aan doet en ik ren naar Sam zijn kamer .
Daar vind ik een leuke broek en een leuke shirt en trek die aan .
Als we allebei klaar zijn rennen we naar beneden en rennen naar global dance center .
Maar ik weet niet wat er is maar er gebeurt wat maar wat ??
ik heb zin om te sporten dus dat doe ik dan ff doei xx