çiyanlardan nefret ederim

65 5 0
                                    

 harika hafif güneşli bir güne uyanmıştım hizmetçimiz marry perdeleri açtı bense yatakta mayışmıştım ^_^  telefonumda yine aynı numaradan bi mesaj vardı bu sefer harika bi söz yazmıştı : GÜNAYDIN SABAHI AYDINLATAN GÜNEŞİM vayy be bu çocuk kimse gerçekten çok romantik ;) bu sefer cevap yazdım : sana da günaydın meçhul ve tatlı mahluk :D oha bi dakika cevap mı geldi :o  : "aslında o kadarda meçhul sayılmam çok yakında tanışıcaz"  tüm hayallerim yıkılmıştı ben gabe olmasını bekliyodum :((  kahvaltımı ettikten sonra telefonum çaldı açtım :

-günaydın sally ben gabe

-günaydın :)))

- hazırsan aşağıdayım seni arkadaş grubumla tanıştırmak istiyorum

-aa tabi geliyorum hemen ,dedim ve üstüme deri ceketimi alarak aşağı indim aşağıda 4 erkek 2 kız vardı gabe isimlerini saymaya başladı : anna-stephane-emmy-david-sam-kelan hepsiyle tek tek tokalaştım ama david gözlerini benden çekmiyordu ve arada elini omzuma falan atıyordu hepsi çok yakışıklıydı fakat gabe rakip yokk -,- herkez evine dağıldığında anna gabe yapışmış ve havanın karardığını bu yüzden onu eve bırakmasını rica etmişti çiyan işte :3 ben öylesine ara sokaklara dalmış buraları keşfediyordum bi anda biri kolumu tuttu tam bağırıcakkende ağzımı kapattı çok korkuyodm önce saçlarımı kokladı ve çok güzelsin dedi bir dakikaa !! bu ses david !!! bana fısldayarak "ağzını açıcam ama bağrmiycaksın " dedi bende evet anlamında başımı salladım elini çektiğnde beni duvarla arasına aldı ne olduğunu şaşırmıştı itmeye çalıştım ama bildiğin kas çuvalıydı bana dahada yaklaştı ve boynumda dudaklarını gezdirmeye başladı korkuyodum çığlık atmak istodum fakat sesim çıkmıyordu lanet olsun gabe nerdesin !!! elini belime doladı tam elinin altından kaçıcakken seri bi hareketle elini belime doladı sonra öpmeye başladı karşılık vermesemde devam ediyordu elleri vücudumda kontrolsüzce geziyordu gözlerimi sımsıkı yumdum ağlmamak için kendimi zor tutuyordum  bi anda bi ses duydum gözümü açtığımda gabe david'e ölümcül yumruklar atıyordu bense yere çokmüş hüngür hüngür ağlıyordum hepsi anna yüzünden olmuştu pis çiyan !!!

Aşk Kapıyı ÇaldıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin