Ve onun hiç beklemediği bişey yaptım; tokat attım, çünkü gerçekten çok saçmalamıştı ve devam ettim;
-Sen kimsin yaaa?? kendini ne zannediyosun ? şimdi bırak kolumu ,dedim. Ben bunları dedikten sonra kolumu dahada sıktı ve alaylı bi biçimde gülerek:
-hahaha :DD ben kim miyim ?? Ben Jhordan ALDER ve sende benim olucak kızsın anlatabildimmi ? Kolumu çektim fakat işe yaramadı. Ve sonra söze devam etti; şimdilik sana izin veriyorum git ve güzelce uyu sonra olucaklara hazır ol..
Ne demekti bu şimdi ? Herneyse yaa çok da önemli değil. Yürüme hızımı arttırarak çabucak eve geldim babamda benden 5 dakika sonra geldi beraber oturduk biraz ve bana günümü nasıl geçtiğini sordu bende alexlere gidip yemek yediğimizi annesiyle tanıştığı söyledim gülümsedi ve
-Ne kadar da hızlısın :D ,dedi bende güldüm tabii sonra yemeğimizi yedik ve bende odama çıkıp ders çalıştıktan sonra uyumaya karar verdim. Ama bir türlü uyku tutmuyordu "Olacaklara hazır ol." ne demekti ?? Oofff tanrım! Neden böyle bi hayatım var??? En sonunda uyuya kalmışım.
//JHORDAN'ın AĞZINDAN//
Tanrım o kız nasıl bi varlık yaa çok güzel ve çok tatlı ama beni ona çeken şey güzelliği değil etrafımda onun gibi taş olan onlarca kız var -,- ama onu ilk gördüğüm anda benim olmalı dedim fakat yanında sevgilisi vardı hemde okulun basket takımının kaptanı :3 ve birbirlerini çok sevdikleri tüm okulda konuşuyodu ve ben ne kadar popi olursam oliyim kız onu o kadar seviyorken bana bakmazdı en iyisi aklımdan geçenleri yapmak...
SALLY'den DEVAM
Sabah kalktığımda telefonuma mesaj gelmişti Alex'den
-askım bu gece bi arkadaşımın evinde parti var beraber gidelim mi ?
-tamam canım geliyorum okulda konuşalım ,dedim
(Bütün gün okulda alex ile beraberdim bu kısmı geçiyorum önemli kısımlara geliyorum) Eve gittiğimde natr çiçeği mini straplez belinde pırıltıları olan bi elbise ve altınada toz pembe ince metal topuklu bi ayakkabı ile kombinledim gerçekten çok hoş olmuştum. Evden çıktım ve bir araba yanıma yaklaştı ben aldırmadan yürürken içinden biri indi ve ağzımı kapatarak beni arabaya doğru çekti sonrasında koklattıkları şeyden olsa gerek bayıldım. Uyandığımda hiç tanımadığım bi odada yatakta ellerim bağlı uzanıyordum. Ayağa kalkmaya halim yoktu. İçeri biri girdi sanırsam benrim yaşlarımdaydı çünkü rampa saçlıydı aman tanrım bunu biyerden tanıyorum....