*Förra delen*
-Varför gör du såhär mot dig själv? Frågade Martinus.
-Jag mår inte bra Martinus! Snälla hjälp mig!
Jag tar tag i henne och drar in henne i en kram. Jag håller om henne hårt och viskar i hennes öra.
-Jag ska göra allt för att du ska må bra.*Martinus perspektiv*
Vi går ner för berget hand i hand. Jag kollar på Emelie och hon kollar tillbaka. Jag ler lite försiktigt och hon ler tillbaka. Hon är så vacker hon är tjejen jag vill vara med. När vi kommer ner till där jag ställt cykeln sätter sig Emelie på pakethållaren och jag sätter mig på cykelsadeln. Jag känner hur Emelie tar sina armar runt min midja. Vi börjar cykla hem till mitt hus.
*Emelies perspektiv*
-Åå, Va fint hus ni har! säger jag samtidigt som jag kliver av pakethållaren.{VET ATT DET INTE ÄR DERAS HUS OKEJ! Men nu får det vara det}
-Haha! Skrattar Martinus. Det är väll som alla andra hus. Fortsätter han.
Vi börjar gå mot ytterdörren. Martinus börjar rota efter något i hans väska antagligen är det nyckeln. Han får upp en nyckelknippa {Heter det så?} och för nyckeln mot låset. Han vrider om och dörren öppnas.
-Damerna först. Säger Martinus och sträcker ut handen.
-Man tackar! Säger jag med en förvrängd röst (Tror det heter så iallafall, ni fattar vad jag menar)
Vi båda börjar skratta för att jag låter så roligt.
Jag går in i den ganska stora hallen och Martinus kommer efter.
Jag börjar ta av mig jackan men när jag har dragit ner jackärmarna till armbågarna (Bra förklarat Alva, Jätte bra *Applåder*)
så känner jag att Tinus börjar hjälpa till. Ett lågt fnitter kommer från min mun. Jag vänder huvudet bak och han böjer sig fram och kysser mina läppar. {Goals}
-Är du hungrig eller något? Frågar Tinus och kollar in i mina ögon.
-Nja inte så mycket. Svarar jag och rynkar näsa och pannan.
Ett kort skratt hörs från hans mun och han vänder bort huvudet och skakar det.
-Haha vad är det? Säger jag och går fram till honom.
-Du ser så sööt ut när du gör sådär. Säger Tinus och vi båda börjar skratta.^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Tack för att ni läste del 0,4! Hoppas att ni hade en bra Midsommar. Ha en jätte bra dag!
HA DEEEE!!!!
ESTÁS LEYENDO
Så mycket att det inte går att beskriva
Novela JuvenilEmelie (14år) har fått reda på att hennes förra pojkvän Jakob har varit otrogen mot henne! Emelie är självklart jätte ledsen och krossad inombords. Tankarna flyger omkring och kan inte stoppas. Hon kommer helt plötsligt att tänka på att hon såg två...