✴️ Bölüm 1✴️

11 2 1
                                    

Her sabah olduğu gibi alarmım çalmıştı ve gözlerim açıldı . Saate baktım 08:30 olduğunu görünce hızlı bir şekilde yatağımdan kalktım. Sabah rutinimi uygulamaya başladım hemen banyoma gidip dişlerimi fırçaladım ardından hemen gardırobumun başına geçip ne giyiniceğimi düşündüm . Evet okula giderken ne giyineceğimi düşünüyorum . Siyah yüksek bel pantolonumu geçirdim üzerine de siyah beyaz yatay çizgili bluzumla çok güzel oldu . Çantama otobüs kartımı aldım ve siyah spor ayakkabılarımı giyip evden çıktım. Otobüs durağına gidip otobüsümün gelmesini bekledim. Otobüsüm geldi hemen bindim oturacak yer kalmadığı için ayakta gittim okula kadar .

Okula varmıştık sınıfa girdiğimde Simge ve İrem bana baktılar bende onlara baktım . Ne olduğunu anlamamıştım . Anlamsız bir şekilde bakıştık bizim kızlarla. Simge hemen yanıma geldi.
- Kanka okulun düzenlediği bir kamp gezisi var. "Haftaya kadar gidecekler izin kağıdı getirsin" dedi müdür. Gidelimmi kanka dedi.

Neye uğradığımı şaşırmıştım . İrem bana bakıyordu. Ne diyeceğimi bilmiyordum . Aslında arkadaşlarla kamp iyi güzel fikir de acaba bu işe annem izin vericekmiydi.

"Evet arkadaşlar bu bölüm biraz kısa oldu umarım beğenmişsinizdir. Lütfen yorum yazmayı unutmayın . "

Kamp macerasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin