Sabah alarmımın sesiyle uyandım. Sabah rutinimi uygulamaya başladım. Banyoma gidip elimi yüzümü yıkadıktan sonra dişlerimi fırçalamaya başladım. Fırçaladıktan sonra gardırobumun başına geçip ne giyiniceğimi düşünmeye başladım. Dar paça kot pantolonumu geçirdim önce, üstüme ne giyiniceğimi düşünürken gözüme V yaka beyaz tişörtüm çarptı. Üzerinde siyah renkle yazılar yazıyordu. Hemen üstüme geçirdim saate baktığımda saat 07:30'du servisle gittiğim için koşarak aşşağı indim. Beyaz üzerinde taşlar olan babet tarzı ayakkabımı giydim. Tam dışarı çıktığımda servisin beni beklediğini gördüm. Koşar adımlarla servise gittim. Simgeyle evlerimiz yakın olduğu için aynı servisi kullanıyorduk. Simgenin yanı boştu hemen yanına oturdum. Koştuğum için nefes nefese kalmıştım nefes alış verişlerimi düzene soktuktan sonra "günaydın " dedim Simge dönüp bana baktı ve sonra oda" günaydın canikom " dedi canikommu dedi. Evet canikom dedi canikom nedir ya Simge.
Okula varmıştık servisten inip okulun bahçesine girdikten sonra İrem'in "Simge, Gizem " diyen sesini duyduk. Sesi çok neşeli geliyordu. Arkamızı döndüğümüzde İrem'in koşar adımlarla yanımıza geldiğini gördük. Yanımıza geldiğinde durdu ve çok mutlu bir şekilde " annem izin verdi" dedi çok mutlu olmuştuk. "Kamp ne zaman " diye sordum kızlar dönüp "yarın "dediler. "Ama benim valizim hazır değilki" dedim. Kızlar "bizimki hazır " dediklerinde "o zaman ben eve gidip valizimi hazırlayayım. "dedim hemen eve döndüm. Önce bir duşa girdim. Çıkınca üzerime rastgele bir şeyler geçirip valizimi hazırlamaya başladım. Üç tane pantolon, iki tane tayt, 2 tane mini elbise , üç tane çtişört, üç tane bluz aldıktan sonra yedekten spor ayakkabımı aldım. Valizimin ağzını kapattım ve işte hazırdım.