✴️ Bölüm 2 ✴️

7 2 0
                                    

    
  Sırama oturdum öğretmen içeri girdi sıkıcı dersler yine başlamıştı. Şu kamp işi aklımdan hiç çıkmıyordu . Cam kenarında oturduğum için dışarıyı izlemeye başladım . Dersin bitmesine son 2 dakika kalmıştı . "Sonunda zil çaldı" deyip sınıftan çıktım sabah aceleyle evden çıkarken kahvaltı edememiştim . Bu yüzden kantine gidip  yiyecek bir şeyler aldım . Sınıfa doğru giderken İrem'le Simgeyi gördüm yanlarına gittiğimde yüzlerinin asık olduğunu fark ettim. "Ne oldu ?" diye sordum . İrem  " Annem şu kamp işine izin vermedi "deyince bir an şok oldum. " Neden izin vermedi " dedim. " Neymiş efendim kaybolurmuşuzda başımıza bir iş gelirmişte "
dedi. Sınıfa girdik hep beraber . Sınıfın neredeyse hepsi şu kampa geleceklermiş. Simgede gidecekmiş . Gün çok çabuk geçmişti.  Eve geldiğimde annem evde yoktu. Mutfağa gidip dolaptan atıştırmalık bir şeyler aldım.  Televizyon izlemeye başladım. Canım sıkıldı biraz telefonla uğraşıyım dedim. Telefonu elime almamla zilin sesini duymam bir oldu. Koşarak kapıya gittim. Annem gelmişti hemen konuya girdim" Annecim okulun düzenlediği yaz kampı varda diyorum ki bende gidebilirmiyim. " Oh be rahatladım resmen annemden izin alırken bu kadar zorlanacağım hiç aklıma gelmezdi. Annem ilk başta anlamamış gibi baktı bana sonra " Kaç günlükmüş bu kamp" sesi hemen  verdim " bir haftalıkmış anne" dedim annemle yaklaşık bir dakika birbirimize baktık sonra annem " Tamam gidebilirsin " dedi. İlk bir şok oldum sonra şoku atlattığımda annemin boynuna atlayıp " Teşekkürler annecim" dedim ve koşarak odama çıktım komidinin üzerindeki telefonumu kaptığım gibi Simgeye mesaj attım." Annem izin verdi👍🏻" diye. Simge mesajımı okuduktan sonra hemen mesaj attı." Tamam bebişim " diye. Akşam yemeği için aşşağıya indim. Yemekten sonra odama çıktım. Biraz ders çalıştıktan sonra yatağıma girip yattım.

Kamp macerasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin