Znalazłyśmy pokój. Weszłyśmy i się rozpakowałyśmy. Tak poznałam moje dwie nowe przyjaciółki. Belle i Ally.
Bella jest dość wysoka. Ma długie, czarne włosy, sięgające aż do bioder. Jej oczy są duże, piwne i piękne.Ma też śliczne, duże, różowe usta Jest chuda. Uważana jest ona głównie za naprawdę atrakcyjną dziewczynę na tym obozie. Zwykle ubran jest w crop-top, czarne lub białe jeansy i jakieś sportowe buty.Ally jest trochę inna niż Bella. Jest niska. Ma średniej długości, blond włosy sięgające do łopatek, zielone małe oczka, nos pokryty piegami i jest lekko grubsza od Belli, ale można ją nazwać chudą. Ubrana jest zwykle w T-shirt i spodenki, a do tego sandały.
***
-Ej, słyszałyście o tym koncercie niedaleko?- spytała Ally przeglądając na laptopie Facebooka.
-Nie, a jaki koncert?- spytałam.
-Jakoś przy tym jeziorze,co tu jest, będzie koncert... czekaj...- odparła Ally.
-No kogo?
-Aaa, nikt znany. Przynajmniej ja nie kojarzę. Znacie jakiegoś Leonarda Froliego?
-Brzmi jak Leonardo DaVinci- zaśmiała się Bella.
-Nie kojarzę -powiedziałam- Możemy pójść i zobaczyć kto to. Co wy na to?
-Niezły pomysł Laura! Ally, sprawdź kiedy to jest.
-Piszę, że... jest dziś o 20:05. Jak punktualnie trzeba być.
***
Postanowiłyśmy iść na ten koncert. O godzinie 19:00 wyszłyśmy żeby znaleźć miejsce występu Leonarda Froliego. Na dworze było jeszcze jasno. Na ławce przed hotelem ktoś siedział. To był Ben czytający gazetę. Powiedziałam dziewczynom, że chciałabym się przywitać ze znajomym. Poszły więc jeszcze na chwilę do toalety.
Szłam już w stronę chłopak, ale nagle zobaczyłam, że wyszłam na dwór w klapkach.No to przypał! Serio dziewczyny tego nie zauważyły?! Spokojnie to tylko głupie klap...
-Patrzcie! - przerwał moje myślenie głos jakiegoś dziecka- ona ma klapki!
W sumie to co on powiedział wydało mi się śmieszne, ale do czasu.
- Nie stać cię na buty, co?
- Ładne nike'i!
-Gdzie kupiłaś te szpileczki!
No to jestem skończona. Bez słowa nie reagując na różne zaczepki, ruszyłam do pokoju zmienić te klapki na normalne buty.
Chciałam wejść, ale drzwi były już zamknięte. Moje przyjaciółki musiały zejść na dół! Ja już tam nie wracam nie ma opcji.
Szkoda,że nie mam spinki to bym otworzyła te drzwi jak na filmach.
Nagle zobaczyłam, że ktoś otwiera drzwi, ale nie była to ani Bella, ani Ally...
____________________________________
Zrobiłam malutką przerwę od pisania, bo nie miałam pomysłu.
Jestem ciekawa kto otworzy drzwi, a wy?
Zostaw gwiazdkę jeśli rozdział jest ok.
Napisz też czy czytasz to... to... to coś! xD
Bo to motywuję mnie do dalszego pisania.
Do zobaczenia! ;*
CZYTASZ
^Błądząc myślami pośród chmur^
Ficção AdolescenteOpowieść ... Stop! Sam sprawdź! To nie jest żadna śmieszkowa zbiórka zdań i wydarzeń, lecz książka o nastolatce,która... (aby się dowiedzieć zacznij czytać ;) )