~5 yıl sonra~
"Merhaba bugün buraya geldiğiniz için hepinize çok teşekkür ederiz, iKON olarak bu zamana kadar birçok konser verdik. Birçok zamanda sizlerle buluştuk, birlikte güldük, birlikte ağladık, birlikte eğlendik. Bazen küçücük imza günleri konsere dönüştü bazen kocaman konserler berbat oldu, biz hepsini birlikte yaptık, hepsini birlikte atlattık. Biz ne yaparsak yapalım her zaman orada, arkamızda, yanımızda, önümüzde sizi gördük. Bu zamana kadar arkamızı ne zaman dönsek sizi hep orada bulduk, bazen yanımızda omzumuzu okşayan oldunuz bazen önümüzde bize yol gösteren. Böyle böyle kocaman bir yedi yılı tamamladık. Yedi yıl içinde birçok şey yaşadık, biliyorsunuz biz gizli saklı yaşamayı becerebilen çocuklar hiç olmadık. İlk ağızdan hiç söylemedik evet ama ne yaşarsak hepsi gözlerinizin önündeydi, olmayanları da zaten siz hep gördünüz. 18 yaşında yıllardır süren yalnızlığı için şikayet eden çocuğun, körkütük aşık oluşunu günden güne izlediniz, sonunda gözlerinin parlıyor olduğunu ondan önce siz keşfettiniz. Siz çocuklar yalnız çocuğun gözlerini açtınız. Şimdi bugün, hayatımın tek aşkının doğum günü ve ayrıca senenin son konserinde ona bir hediye vermek istiyorum.
Uzun soluklu konuşmasından sonra lider olan diğer üyelerden kazandığı gülümsemeler eşliğinde sahnenin ortasındaki piyanoya doğru ilerlemiş ve ilk tanıştıkları günden beri yazmaya devam ettiği şarkının ilk notalarına dokunmuştu.
O gece dünyanın en güzel şarkısı kulaklarına çalınmış gibi hissetmişti Jiwon.
O gece, Hanbin şarkısında Jiwon'a bir soru sormuştu.
Soru hayranların çığlıklarıyla birlikte olumlu dönüt aldığında, Hanbin dünya üzerinde kendisine en güzel gülümseyen adamın Jiwon olduğuna bir kez daha emin olmuştu.Şimdi sıra Jiwon'un bütün hayatları boyunca Hanbin'e gülümsemesinde, Hanbin'in ise o gülüşe bakıp şarkı yazmasındaydı.
İşte böyle bitirdik, umarım okuduklarınız yüzünüzde küçük bir gülümsemeye sebep olmuştur.
.❤️.
Double B ile ve iKON ile kalın.Hepinize teşekkür ederim😇
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kim hanbin acısından şarkı yazmak istemiyor | double b
FanfictionVarsın acımdan şarkı yazmayayım.