tanıtım

259 31 11
                                    

basit bir oynunun bir cinayet zincirine yol açmaması gerekirdi.

killer killer | bts

KILLER KILLER - dört veya daha fazla kişiyle oynanan bir kart oyunu. her bir oyuncunun eline bir kart verilir - kendiniz dışında kimsenin görmemesi gereken kartlar. oyuncular oyunun sonuna kadar kartlarını göstermemek için dikkatli olmalıdır, öbür türlü, oyun kesilir. kişi şu kartlardan bir tanesini alabilir: siyah, kırmızı ya da mavi.

siyah: KATİL. kartı aldığı andan itibaren, vatandaşları basit bir göz kırpışıyla öldürebilir. ancak katil dikkatli olmalıdır, eğer yanlışlıkla polise göz kırpar ya da vatandaşlardan birini katlederken polise yakalanırsa kaybeder ve oyun biter.

kırmızı: POLİS. polis katili yakalamaya çalışır.

mavi: VATANDAŞ. bu kart bir veya birden fazla oyuncuya denk gelebilir. bu rolde olan kişiler zararsızdır. eğer katil masum vatandaşa göz kırparsa vatandaş "ben ölüyüm!" demelidir ve bundan sonra, oyunda artık rolü yoktur.

peki bu oyun gerçekte oynanırsa ne yaparsınız?

basit.

kimseye güvenmeyin.

━  © 2017 NATSUUFT. tüm hakları saklıdır.

bilgi: 'killer killer' oyunu yazara ait değildir ancak kitabın konusu tamamen YAZARA AİTTİR.

uyarı: bu kitap kaba dil ve cinayet içerir, ayrıca ölüm ve şiddetin bahsi geçmektedir.

kitabın kurgusuyla alakası bulunmadığı için yeşil kart oyuna dahil edilmemiştir.

killer killerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin