Tape 12

325 25 6
                                    

Yam,

Jesteś kolejna z licznej grupy osób, z którymi widywałem się niemal codziennie a  i tak nie związaliśmy bliższej przyjaźni. Jednak to nie przeszkadzało w zadawaniu ran, traktowaniu z góry czy ignorowaniu. Taki już byłem. Sztucznie idealny. To już typowe słowa, które powtarzam za każdym razem, bo każdego w mniejszym lub większym stopniu zraniłem.  Przepraszam. Mam wiele spraw za które muszę każdego przeprosić, ale nie jestem jedyny. Tak naprawdę to każdy zrobił coś złego, a może nawet nie jedną taką rzecz, tylko więcej. Jeśli chodzi o Ciebie, to może wiesz co mam na myśli... Ty i Ramiro wciąż się kłóciliście. Niby zależało wam na sobie ale nie byliście razem przez długo czas i tylko wzbudzaliście w sobie zazdrość. To nie okej, ale gorsze były wasze metody. Bo po co do tej walki wciągać chłopaka najlepszej przyjaciółki ? Tak, wiesz o czym mówię. O tym, że pocałowałaś Nico i pewnie nigdy nawet do tego się nie przyznałaś przed Jim. Każdy popełnia błędy i ponoć najbardziej ranimy ludzi na którym nam zależy. Ale przyjaźń i miłość chyba nie powinny być psute przez dumę, upór czy zazdrość, prawda ?  Po co wciąż kłócić się z chłopakiem i najlepszą przyjaciółką... Tak łatwo ich stracić przez kilka słów. Zastanów się nad tym. A tak poza tym to spełniaj swoje marzenia czy to w związku z jazdą na wrotkach, muzyką czy projektowaniem strojów. Trzymaj się.

Matteo

You know why - Matteo Balsano (✔)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz