Dangerous love

24.4K 475 45
                                    

-הפרק הזה ערוך-

היי קוראים לי אמה אני בת 17

יש לי שני אחים ,הם בני 16 (הם תאומים). ההורים שלי התגרשו ,זה היה די מכוער ,אני היתי בערך בת 15.5 הם כל הזמן היו רבים ומקללים אחד את השני וזה נעשה די מכוער. זה הגיע למצב שהיה נמאס לי להגיע הביתה .הם אפילו לא ממש שמו לב אם היתי באה או לא, לא הכי היה אכפת להם לפי דעתי.. בערך באותו תקופה אני התחלתי לעשן כל מה שהיה לידי ,אם זה סמים או סיגריות ,היתי שותה בכמויות .התחלתי לעשות פירסינגים בכל מקום אפשרי על הפנים והאוזניים בהתחלה ,זה התחיל מלחץ חברתי כי אני היתי מסתובבת עם ילדות רעות ובאדבויז כאלה והם היו עושים שטויות, אני לא היתי משתתפת איתם בכל הדברים שהם עשו אבל אחרי שההורים שלי התחילו לריב ככה אני הלכתי לאיזה מסיבה שהם עשו ומשם הכל התחיל.

-פלאשבק-

התעוררתי לקולות של צעקות וקללות והבנתי שההורים שלי עוד פעם רבי, נמאס לי לשמוע אותם כל הזמן.

אני יצאתי מהמיטה, הלכתי להתארגן לבית ספר אפילו לא הסתכלתי בשעון. אחרי שסיימתי להתלבש ולהתארגן בדקתי את השעה ,זה היה 7:50. וואו אני התעוררתי די מוקדם בהתחשב בעובדה שלוקח לי מלא זמן להתארגן.

הלכתי אל החדר של אח שלי, לי (אחד מהתאומים) כי אני צריכה להעיר אותם.

"לי קום כבר" צעקתי,

"עוד חמש דקות" הוא אמר בחזרה.

"אומיגאד השכנה מתפשטת ,היא שחכה לסגור את הווילון .אני צריכה לומר לה את זה אני יתקשר אליה" אמרתי וחיכיתי לראות אותו קם בריצה אל החלון כמו כל פעם.

שתי שניות אחר כך לי היה כבר ליד החלון

" איפה איפה??" לי אמר ורץ אל החלון לחפש איפה השכנה המדוברת.

אני צחקתי והתחלתי לצאת מהדלת

"תמיד עובד" אמרתי גאה בעצמי .

"איזה רעה את. מה השעה בכלל?" לי אמר עם עיינים עייפות.

"8:00 לפי דעתי" עניתי

"אה טוב נו נ.ב בוקר טוב לך גם" הוא אמר בציניות

" בוקר טוב" החזרתי בדיוק באותה רמת ציניות.

אני יצאתי מהחדר שלו והתחלתי ללכת אל החדר של ג׳סטין. הגיע הזמן להעיר אותו, איזה כיף! (שימו לב לציניות שלי)

"ג׳סטין קום!" צעקתי עליו

" לא רוצה!" לא רוצה, הוא התווכח.

"אומיגאד השכנה ערומה" אמרתי בניסיון להוציא אותו מהמיטה כבר.

" ניסיון נחמד שמעתי אותך ואת לי מדברים" הוא ענה וזרק עלי כרית שאני ישתוק.

תפסתי את הכרית. "טוב נו ניסיתי.. פשוט קום מאוחר" אמרתי וזרקתי עליו את הכרית בחזרה.

Dangerous loveWhere stories live. Discover now