פרק 7-
-בוקר-
השעה: 11:30
"אמה קומי" דרק ציווה
"קמתי קמתי " אמרתי והתיישבתי במיטה עם עניים סגורות עדיין.
"זה לא נקרא לקום זה נקרא להתיישב" דרק אמר וגילגל עיינים.
אני פתחתי עיניים
" מרוצה?" שאלתי וקמתי עכשיו לגמרי.
" כן ,מאוד .עכשיו לכי להתארגן ותרדי למטה .יש כבר ארוחת בוקר" דרק אמר וצחק
"אוקי " אמרתי
דרק יצא .אני הלכתי להתקלח ולהתארגן .אחרי כמה זמן אני ירדתי למטה וראיתי את כולם ליד השולחן אוכלים ואז קרה משהו מוזר.
דרק קם מהמקום שלו וסימן לי לשבת שם, בזמן שהוא הלך והביא לעצמו כיסא אחר.
רגע מה? מה קורה כאן?
הוא נחמד אלי? הוא בטח רוצה משהו ,עכשיו מה זה, מה הוא רוצה?
אני ישבתי ואז הוא בא והתיישב לידי ,ראיתי שאני לא היתי היחידה שלא הבינה מה קורה כאן, אבל שתקתי כי האמת לא רציתי להרוס את זה. עדיף לי שהוא יהיה נחמד אלי מאשר שיצעק אלי .
אני אכלתי והארוחה עברה בשקט, אבל לא שקט מביך זה היה שקט נוח כזה.
דרק לא עשה שום אקט שיכול לאמר לי מה הוא רוצה, הוא חייב לרצות משהו לא?
אולי הוא השתנה, אולי הוא הבין שההתנהגות שלו היתה חרא?
-אחרי הארוחה-
כולם הלכו אל הסלון ואני היתי בדרך לשם ,דרק תפס את היד שלי ומשך אותי אליו ונישק אותי .אוקי עכשיו אני יודעת שמשהו לא בסדר על בטוח!
" אוקי מה קורה כאן?" שאלתי בחשדנות, הרי משהו חייב להיות כאן לא בסדר, רק אתמול הוא היה כלכך קרוב להרוג אותי בעינויים מרוב עצבים.
". מה זאת אומרת?" דרק שאל והרים גבה.
" אתה נחמד אלי, זה לא שזה מפריע לי ,האמת שזה נחמד אבל זה מוזר כי רק אתמול אתה שנאת אותי" אמרתי.
"לא שנאתי אותך ,פשוט היתי במצב רוח רע ועכשיו אני במצב רוח טוב" הוא אמר.
" אז מה שאתה אומר בעצם זה שמתי שאתה במצב רוח רע אתה תוציא את זה עלי ותפגע בי , אבל מתי שאתה במצב רוח טוב אתה תהיה נחמד אלי?" שאלתי
" מה את רוצה עכשיו, להכעיס אותי? " דרק שאל, אולי בעצם יותר איים.
הדבר האחרון שאני רוצה עכשיו זה להכעיס אותו, ראיתי אותו כועס ולא כל כך בא לי לראות את זה עוד פעם.
" לא ,סליחה" אמרתי והסתכלתי על הריצפה.
דרק הרים את הראש שלי שאני אסתכל עליו ושתק לכמה זמן, זה הרגיש כמו נצח עד שהוא דיבר.
" יופי" דרק אמר
אני המשכתי להסתכל עליו עוד קצת ואז התנערתי מהתחושה המשונה הזאת, זה הרגיש כאילו הוא עמד לנשק אותי, נשיקה אמיתית ואני היתי מסכימה.
ניקיתי את הגרון.
" אני יכולה ללכת?" שאלתי
" כן" דרק אמר
אני הלכתי לחדר שעכשיו שלי .ישבתי על המיטה ,בהיתי בתקרה והתחלתי לשירShe was five foot four
With some money on the floor
And box that's hidden under her bed
I was only twenty two
With a pocket full of truth
But I gave her everything that I had
We were born and raised in the Golden State
Mommy's gone and daddy's doing his best
I was brought up great living Section 8
Social security's paying the rent
The landlord called, she said you gotta go
Little one you just lost youזה מה שאני תמיד עושה שאני צריכה זמן לעצמי ,שומעת מוזיקה. אבל לא היה לי את הטלפון שלי ,אז שרתי לעצמי .אני כלכך מתגעגעת לאחים שלי ,להורים שלי ולחברות שלי .אני יודעת עדיין לא עבר שבוע אפילו ,אבל בכל מקרה אני מתגעגעת.
YOU ARE READING
Dangerous love
Romance״אני כל הזמן מפחדת לדבר לידך , להגיד משהו לא נכון כדי שלא תכעס עלי אני מפחדת שאתה תעשה לי משהו״ אמרתי מסתכלת לו בעיניים ומהר מפנה מבט. דרק הסתכל עלי עם צער בעיניים ״אני מצטער אני לא אפגע בך שוב״ הוא הבטיח - אמה היא נערה, יש לה שני אחים קטנים. הור...