פרק 6-
התעוררתי בבוקר וכל הגוף כאב לי .יצא לי דם בכל מיני מקומות והיו לי מלא סימנים של מכות וסגולים על הגוף.
אני קמתי מנסה להתרגל אל האור." או יופי התעוררת" דרק אמר
אני לא עניתי לו
" יש למטה כל מיני בגדים שלך, אז תרדי לקחת אותם ותלכי להתקלח" דרק הורה לי.
הנהנתי ואז ירדתי למטה כולם היו בסלון והם הסתכלו עלי עם צער בעיניים ,אחרי שהם ראו את כל המכות והסימנים שדרק עשה לי .אני לקחתי מהר את הבגדים שלי ועליתי למעלה להתקלח .
אחרי המקלחת ירדתי למטה עכשיו כבר לא היה עלי דם אבל עדיין היתי מלאה בסימנים.
"אמה את בסדר?" ניק שאל בדאגה.
" כן רק קצת כואב" אמרתי
,אני מצטער על זה, לדרק יש קצת בעיות בעצבים .הוא לא שולט בזה" ניק אמר מנסה להסביר לי את הפעולות של דרק.
" שמתי לב" אמרתי ,מרימה את הגבות שלי.
דרק ירד למטה והסתכל עלי, הוא נראה קצת כועס וקצת עצוב.
ניק לקח אותו לצד והתחיל לצעוק עליו. אני הלכתי אל הסלון וישבתי על הספה.
"אני צאז ,לא ממש יצא לי להכיר את עצמי אתמול" צאז אמר
". היי צאז" אמרתי בנחמדות.
,תקשיבי ,לדרק יש בעיות בעצבים ,אז תנסי כמה שפחות לעצבן אותו" צאז הזהיר אותי.כאילו לא שמתי לב לזה כבר.
"אבל לא עשיתי לו כלום" אמרתי לו מנסה להצדיק את עצמי.
"פשוט תעשי כל מה שהוא אומר לך ואל תתווכחי ,אפילו אם לא בא לך, או שזה לא נראה לך משהו שכדאי לעשות.
"אוקי" הנהנתי
אחרי כמה זמן דרק נכנס ,תפס אותי ביד ומשך אותי אל החדר שלו.
די נלחצתי לחיי עכשיו, הדבר האחרון שאני רוצה זה להיות איתו לבד בחדר.
"תקשיבי לי ותקשיבי לי טוב, אל תלכי לבקש עזרה מאף אחד." דרק איים
" אני לא הלכתי לבקש מאף אחד עזרה " ניסיתי להגן על עצמי
"את דיברת עם ניק והוא עכשיו צעק עלי " דרק אמר די מתוסכל.
". אבל אני לא ביקשתי ממנו עזרה" אמרתי לו. שלא יכעס עלי.
"תקשיבי, אמה. אני לא רוצה שתדברי כאן עם אף אחד" דרק אמר, לא כלכך כועס שזה היה מוזר.
" אבל דרק א-" אמרתי לא מבינה למה.
הוא עצר אותי.
" בלי אבל,פעם אחת תקשיבי לי. אני יודע על מה אני מדבר."
"בבקשה דרק אני לא יכולה פשוט לא לדבר איתם" אמרתי . הם ממש נחמדים אני די רוצה לדבר איתם. בכלל שדרק כלכך רע אלי והם היחידים שנחמדים אלי כאן.
"תעשי את מה שאני אומר לך. את לא רוצה להענש" דרק אמר, או יותר נכון איים.
" ל-לא ד-דרק סליחה" אמרתי ,מגמגמת.
דרק יצא ואני נשארתי בחדר בוכה. אחרי כמה שעות ניק נכנס עם אוכל.
" קחי שלא תגוועי ברעב" ניק אמר בדאגה
אני הנהנתי ,לקחתי את האוכל והתחלתי לאכול .
" מה דרק עשה לך עכשיו?" ניק שאל. נראה כאילו הוא כבר מתכנן מה לצעוק עליו פעם הבאה.
אני לא עניתי ולא הסתכלתי עליו
" מה עכשיו את לא מדברת איתי? מה עשיתי?" ניק שאל לא מבין.
" אתה לא עשית לי כלום ,פשוט דרק לא מסכים לי לדבר עם אף אחד .תודה רבה על האוכל דרך אגב" אמרתי במהרה, שדרק לא יכנס ויראה אותי מדברת איתו.
". למה?" ניק שאל והרים את הגבות שלו.
"אני לא יודעת אבל כדאי שתלך שאני לא יסת-, אמרתי ונקתעתי על ידי דלת נפתחת.
דרק נכנס.
". את דיברת?" דרק שאל
אני עשיתי לא עם הראש בפחד
" אל תשקרי לי אני שמעתי אותך " דרק אמר ודפק על השולחן
"דרק תירגע לא קרה כלום" ניק אמר, מנסה להרגיע אותו.
" ניק תצא! עכשיו!" דרק אמר יותר נכון צועק.
" לא!" ניק אמר והסתכל עלי בדאגה. כנראה שהוא גם יודע שרוב הסיכויים אני לא יוצאת מכאן חייה.
דרק פשוט בעט בו. ניק אמר לי סליחה בלי מילים ויצא מהחדר .דרק נעל את הדלת.
"דרק בבקשה לא" התחננתי מנסה להגיע לבן אדם שבו.
" הגיע הזמן לעוד עונש מה את מעדיפה עכשיו?" הוא שאל אבל לא באמת היה לי בחירה.
"דרק לא בבקשה" התחננתי עוד פעם
" טוב בגלל שאני חרמן עכשיו ,אני אתן לך שתי אפשרויות ,או מכות או סקס מה את מעדיפה?" דרק שאל
" דרק בבקשה אני מתחננת" שום דבר. כנראה אין בו אנושיות אחרי הכל.
"טוב אז מכות?" דרק שאל ומבט סדיסטי בעיינים שלו.
"לא לא לא " אמרתי מפוחדת
" אז סקס?" דרק שאל
אני לא ידעתי מה לעשות. אני לא רציתי אף אחד מהם.
אני ניסיתי לברוח אבל הוא תפס אותי חזק
"אל תנסי אפילו לברוח לי" דרק אמר
"בבקשה אתה לא מבין אני לא יכולה" אני אמרתי עוד רגע נחנקת"למה? אני לא מספיק טוב בשבילך?" דרק אמר עם כאב בקול שלו?
"לא זה לא זה אני מבטיחה לך, זה פשוט שאני, אה, טיפה מפחדת ממך" אמרתי והוא הסתכל עלי לרגע ממשוך , נאנח ויצא מהחדר בלי לאמר מילה. כלכך שמחתי שהוא החליט לעשות את המעשה הנכון, אולי כן יש לו לב.
פתאום ניק נכנס אל החדר "מה הוא עשה?" ניק שאל עצבני
"במפתיע, כלום. אני לא יודעת למה. הוא פשוט וויתר לי. אולי יש לו לב בכל מקרה." אמרתי גי מופתעת
"יש לו לב, הוא בן אדם ממש טוב אבל מתי שהוא בעצבים , וואי וואי איזה פחד. לפעמים אפיךו אני מפחד ממנו ואני הבכור" ניק אמר ואני צחקתי
"אל תדאגי אני בטוח שהוא יהיה טוב " ניק הבטיח לי
"אני מקווה" אמרתי והוא חיבק אותי
"רוצה לרדת למטה?" ניק שאל
"לא. אני חושבת שאני אשאר כאן" אמרתי "אני נורא עייפה" הוספתי והוא הנהן ויצא מהחדר.
אני מקווה שדרק ימשיך להיות ככה ולא יחזור להיות המפלצת שהוא היה, למרות שזה די מהר לדבר עכשיו בגלל שהוא כולה וויתר לי פעם אחת. אבל עדיין יש בי תקווה שהוא לא יהיה ככה יותר.
----
מי שקרא את הגרסה הקודמת או שעכשיו מתחיל לקרוא את הספר, אני ערכתי את הפרק הזה והורדתי ממנו חלק די חשוב, כי הוא לא נראה לי יותר אקטואלי להמשך הסיפור שיבוא.
אז בטח יהיו חלקים בהמשך שלא תבינו ולא יראו לכם קשורים, אבל שאני יערוך את כל שאר החלקים אתם תבינו.
YOU ARE READING
Dangerous love
Romance״אני כל הזמן מפחדת לדבר לידך , להגיד משהו לא נכון כדי שלא תכעס עלי אני מפחדת שאתה תעשה לי משהו״ אמרתי מסתכלת לו בעיניים ומהר מפנה מבט. דרק הסתכל עלי עם צער בעיניים ״אני מצטער אני לא אפגע בך שוב״ הוא הבטיח - אמה היא נערה, יש לה שני אחים קטנים. הור...