Když jsem ale zahlédl zatím pro mně neznámou postavu, která stála za Jungkookem, pochopil jsem proč to neudělal. Je přísně zakázáno pracovníky jakkoli trestat, za nevykonanou práci nebo odmítnutí. Tohle ale Jungkook opravdu nedodržoval. Tedy ... jen v mém případě. Asi si dokážete představit jak se cítím, když mě zmlátí za odmítnutí slizkého chlapa a jiným jen povyhrožuje.
Jednoduše, ta osoba, která přišla v tu chvíli do jeho kanceláře je můj zachránce. Jinak bych skončil s modřinami jako většinou.Nechápal jsem proč to všechno dělá, proč mě nutí k práci v jeho baru, proč mě nutí spát s těmi všemi ... zákazníky?
Zůstal jsem koukat do země celý vystrašený z toho, co se bude dít dál. Když se ale dlouho nic nedělo a bylo jen hrobové ticho, zvedl jsem hlavu abych se mohl podívat, proč mlčí.
Ta osoba byl někdo, koho jsem nikdy neviděl. Každopádně vypadal jako nějaký gangster, což ve mně vyvolalo paniku a okamžitě jsem začal zrychleně dýchat. Sjel jsem pohledem k jeho ruce, ve které držel zbraň. Byl ale překvapivě v klidu.
" Co chceš ?" Řekl rázně Jungkook.
" Řekl jsi, že když ti pomůžu, mám to u tebe, pamatuješ ? " Provokativně se neznámý muž uchechtl a dál čekal na Jungkookovu reakci.
" Tak co potřebuješ?" Povzdechnul si Jungkook .
" Dej mi jednu děvku " Neznámý muž přistoupil ke mně a prohlédl si mě, což mě uvádělo do rozpaků.
" Fajn .. mám.. " Jungkook sotva něco řekl ale Druhý muž ho hned přerušil. " Myslím, že mám vybráno "Doufám, že je to dostatečně delší :D
Omlouvám se, že nepřidávám častěji kapitoly ale nic mě nenapadá. T^T
ČTEŠ
Unloved /Jikook/ p o z a s t a v e n o
FanficMám rád způsob, jakým se mě tam dotýkáš... Mám rád způsob, jakým mě taháš za vlasy...