*Din perspectiva Lisei*
După examenele date pentru a intra in clasa a 9-a , am putut in sfârșit sa am timp și de mine.
Am fost foarte stresată pentru a lua o nota bine meritata , pentru a intra la liceu cu prietena mea , Sarah.
Poate va gândiți ca avem 13 sau 14 ani. Dat de fapt avem 16. Părinții ne-au dat destul de târziu la școala pe amândouă
Lăsând asta. Anul acesta a fost foarte obositor. Școala , examen , noul nostru album. Suntem niște fete. Timp pentru noi unde?
Dacă va întrebați , da. Eu și Sarah ne-am gândit acum 2 ani dacă am avea șanse sa intram la o agenție.
Am dat un examen după un timp , pregadindu-ne vocea , și spre surprinderea noastră am intrat.
De acolo agenția a decis sa facem un grup de 2 persoane , adică noi.
Si da. Ce pot sa spun. Am început sa facem muzica cu ajutorul unor persoane foarte minunate din agenție. Si de curând am lansat un album nou.Agenția s a gândit sa promovam albumul prin alte tari. Ne-au lăsat pe noi sa ne alegem orașele unde sa mergem , și sa dam răspunsul după examen.
Dar uite ca ziua asta a venit acum.. din fericire* * *
O așteptăm in sufragerie pe Sarah , care trebuia sa vina la mine acasă ca sa plecam spre agenție.
Eram îmbrăcată intr-un tricou alb, cu câteva floricele in partea de sus , bagat in pantaloni albaștrii scurți. Niște adidași negrii și parul prins intr un coc.
Era vara. Prea cald. Sper ca nu aveți pretenții!Ma uitam la televizor și tot dădeam la canale , pana când apare ceva interesant. Era un concert Got7.
Ufff got7...
in caz de nu am spus , ceea ce este sigur , eu ascult Kpop.
Sincer nu ascult de chiar așa mult timp , dar sunt destul de experimentata!
Got7 este trupa mea preferata. A fost prima trupa ascultata , cu melodia Fly. Nu am putut sa găsesc o alta trupa așa perfecta ca asta. Și chiar ma bucur!
Bias ul meu este Jackson. Pur și simplu. Când a început sa cânte , a început și dragostea. Nu poți sa te îndrăgostești de el numai când îl vezi. De apoi sa îl auzi cum îți cânta practic ție!
Oricum , sunt foarte fericita ca am aflat de kpop. Altfel , nu cred ca as mai fii fost aici , acum.
---
După ce ma uit la câteva minute din concert , soneria se aude. Sigur era Sarah. Ma îndrept spre usa și deschis. Cum spuneam
-Bunaaaaaaa!!!!!! spune Sarah sărind fericita in brațele mele
-Ușor femeie ca ma rupi!!! spun sarcastic
-Cum poți sa fii așa de serioasă când astăzi este o zi importantă pentru cariera noastră!! Ce monstru! spune și își pune mâinile in sold
-Sunt fericita! Dar nici sa ucid un om!
-Haide ca nu te am strâns tare!!! spune zâmbind.
-Buuuuunnn sa mergem.Încui usa și am plecat la drum.
* * *
Sarah este cea mai buna prietena a mea
Ne cunoaștem de la grădinița. Și încă ținem legătura.
Este o roșcata cu ochii verzi , și normal , super pistruiata. Are 1.64 , și se mândrește cu înălțimea ei!
Este mereu foarte activa. Chiar și când e obosita. Asta este o caracteristica tipic ei!
Ador ca arată cam a Coreanca , cu toate ca nu recunoaște asta. Bunicul ei este din Coreea , și îl moștenește. Dar ea mereu spune ca nu este adevărat. OffÎntre timp eu sunt o bruneta , sau chiar am culoarea neagră la par. Sunt albă la fata , având ochii negrii. Nimic deosebit la mine!
Am 1.68 și ma simt un stâlp. De aia o invidiez pe Sarah!
Nu prea știu ce sa spun despre mine. In principiu ma urăsc. Oricine face asta nu?* * *
-Pământul către Lisaaaaaa!!! spune Sarah bătând din palme
-Nu are voie sa se gândească omul și la viața lui?
-Nu!
-Om crud ce ești!!!
-Heii , măcar dacă ma Asculți și nu spui nimic te lăsam in pace!
-Revenind. Ce spuneai?
-Ma gândeam sa ștergem toate acele orașe și sa mergem decât in Coreea. Sau ceva..
-Dar vreau sa vizitez și Europa. Nu numai Coreea.
-Uite , dacă vrem sa ne facem populare , atunci mergem undeva unde lumea nu ne cunoaște. Și cine știe , poate avem noroc și dam de băieți sexi!
-O haide , mai lasă băieții!!! Și in Germania sunt băieți frumoși! spun suparata
-Dacă vrei , nu schimbam atunci.. decât spuneam și eu.
-Nu știu. Discutam.. Nu e rea ideea. Plus ca pana la urma știm destul de bine coreana. Adică am stat 2 ani și se vede un progres enorm!
-Aia spun!! Dacă mergem in alta parte , trebuie sa vorbim și noi limba lor. Și da.. din păcate nu putem face asta.
-Vedem. Acum sa ne grăbim. Am cam întârziat din cauza ta!
CITEȘTI
Never ever {Got7}
FanfictionAvând in vedere ca ai o singura prietena adevarata , lucrurile scapă de sub control. In vara , când școala se terminase , Lisa si prietena ei Sarah se gândesc sa calatoreasca , promovându-și noul lor album. Erau cântărețe Americane , nu chiar popul...