Bugün okulun ilk günüydü ve sen geç kalmıştın.acele ile üstünü değiştirip çıktın. koşarak okula gittin. Sınıfına girerken gözüne bi çocuk takıldı. Yakışıklı bi çocuktu ve çocuğun da sana baktığını farkettin hemen sırana geçip oturdun.çocuk hala sana bakıyordu. Sen hemen telefonunu çıkarıp kuzenine(erkek) mesaj yazıyordun. Sonra hoca sınıfa girince telefonunu cebine koydun. Dersiniz matematik di ve senin matematiğin çok iyiydi. Hocanın sorduğu bütün sorulara sen kalkıyordun. Ders bitmişti. Sen eve doğru yürüyodun. Arkandan gözlerini kapatan 2 el gelene kadar ellerini indirmesi ile konuşması bir olmuştu.
Jungkook;"merhaba ben jungkook senin ismin ne "dedi. Ve
Sen;"merhaba ben de (ismin) memnun oldum" dedin.
Jungkook;"matematik de çok iyisin ben hiç bişey anlamıyorum. Acaba beni çalıştırabilir misin?" Dedi
Sen;"öncelikle teşekkür ederim ve tabi ki de çalıştırabilirim."
Jungkook; çok saol o zaman yarın okul çıkışı benim evim de uygun mu?"dedi
Sen; evet uygun o zaman yarın görüşürüz.
Jungkook;"tamam görüşürüz"
Evine gelmiştin ilk önce yemek yedin ve biraz uyudun yatarken jungkook u düşünmeden duramıyordun. Sanırım ondan hoşlanmıştın. Uykuya daldin kalktığında da saat 07:30 olmuştu. Hemen ödevlerini bitirdin bitaz dışarıya çıkıp dolaştın. Eve gelince de hemen yattın.
Sabah (saat 07:00) Alarmın sesi ile kalktın. Üstünü giyindin kahvaltı yapıp çıktın. Okula gelmiştin.sınıfa girdiğin de herkes sana imrenerek bakıyordu nedenini bilmiyordun. Sınıf da jungkook'u göremedin. Sırana doğru yürüdün ve sıranda bi çanta gördün kimin olduğunu bilmiyordun. Üstelemeden yerine oturdun. Başını sıraya koymanla kaldırman bir olmuştu çünkü yanına çantanın sahibi oturmuştu. Oturan kişiye baktığın da jungkook'u gördün.
Sen;"aaa kookie günaydın."
Jungkook;" günaydın (adın) nasılsın" dedi.
Sen;"iyiyim sen
Jungkook;" iyi çıkış da geliyosun dimi." Dedi.
Sen;"evet geliyorum. Şey Acaba bu çanta senin miydi?
Jungkook;"evet benim istersen başka yere geçebilirim" dedi.
Sen;" yok otur sorun değil"
Telefonuna mesaj gelmişti kuzenindendi.
MESAJ DA
"Cnm ben bugün kore'ye geliyorum. seni çok özledim.buluşalım mı?"
Yazıyordu. sen gülümsedin. jungkook'a baktığında mesaja baktığını gördün ve sanki sinirlenmişti. Sana
Kookie; "o kim" dedi.
Sen;"(şakasına) sevgilim" dedin. Ve kookie nin suratı düşmüştü. Dersiniz bitmişti kookie ile yol boyu hiç konuşmamıştınız. Eve geldiniz kookie sana bişeyler ikram ettik den sonra hemen derse başladınız.kookie' nin gözleri hep senin üstündeydi. Sonra
Kookie;"gerçek den sevgilin miydi?"diye sorunca kookie bakakalmıştın ve
Sen;"hayır... kuzenimdi. sadece... şaka yapmıştım.
Kookie;sevindim yani şey anlamında buluşursanız ders çalışamicaktık ya o yüzden.
Sen;"hmm tm merak etme bugün buluşmicaz. Bugün rahat rahat çalışabiliriz. Zaten büyük ihtimal ben de kalır zaten sorun olmaz yani.
Kookie;"peki hadi başlayalım."
Sen;" Tamam"1 SAAT SONRA
Sen;"Evet biraz mola verelim."
Kookie;" sonunda...
Sen lavaboya gittin geri geldiğinde kookie:;"sana bişey söylemem gerek (adın)
Sen;"tabi dinliyorum."
Kookie; ben seni ilk gördüğüm günden beri seviyorum ve sana bi soru soruyorum. Benimle çıkar mısın? Meleğim.
Sen;" kookie ben de seni seviyorum ve evet seninle çıkarım.
Ve birbirinize sarıldınız.
Kookie;" senin hep koruyacağım sevgilim seni seviyorum.
Sen;" Biliyorum sevgilim ben de seni seviyorum.Çok uzun oldu. İlk defa yazıyorum eğer kötü olduysa lütfen söyleyin
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS ile hayal et
Romanceilk defa hayal et kitabı yazıyorum. eğer beğenmezseniz yorumlar da belirtin lütfen.