Rapmon ile 3 aydır evlisin. Seni 1 haftadır biri rahatsız ediyor. Hep seni arıyor ama hiç konuşmuyor. Rapmon'a söyleyemiyorsun. Bugün film izlemeye karar veriyorsunuz. Sen mutfağa atıştırmalık almak için gidiyorsun. Pencerenin orda gölge görüyorsun. Baş da korkuyorsun gidip bakıyorsun. Koşarak giden bir adam görüyorsun. Kafasında şapka yüzünde de maske olduğu için kim olduğunu bilmiyorsun. Üstelemeden salona geçiyorsun. Film'i izliyorsunuz. Film bittikten sonra uyumak için odanıza çıkıyorsunuz.
Sen gece 3'de bi ses duyup uyanıyorsun. Gidip bakıyorsun ve bişey olmadığını anlayıp su içmek için mutfağa gidiyorsun. Biri seni izliyormuş gibi hissettin hemen kapıya doğru baktın yine bir gölge gördün. Rapmon'dır diye takmadın. Sonra odana gitmek için yürüdün. Yer de bişey gördün. Bu senin kaybolan bilekliğindi sevinmiştin. Biraz daha yürüdükten sonra yerde ayak izleri gördün. Etrafına baktın ve hızlı adımlarla odana girdin.
Sen:"rapmon...rapmon uyan.
Rapmon:"efendim, karıçığım.
Sen:"evde biri var.
Rapmon:" ne! kim var yüzünü gördün mü?"
Sen:"hayır yerde ayak izleri var ve ben mutfak dayken beni izledi. Hatta baksana kaybolan bilekliğimi yer de buldum.
Rapmon:"tamam ben bi bakıyım. Bekle burda."
Rapmon oda dan çıkıp etrafa baktı. Sen merak edip odadan çıktım. Çünkü rapmon 15 dk'dır gelmemişti. Her yere baktın. Salon'a bakmamıştın. Oraya doğru yürümeye başladın. Rapmon ordaydı ve sana
Rapmon:"bak biri...
Sözünü kesen bir adamın başına vurmasıydı.
Sen:"(ağlayarak)rapmon... rapmon"dedin.
Sonra adam'a baktın. Adamında sana baktığını görünce kaçtın. Kendini odaya kitledin. Adam kapının önünde durup konuşmaya başladı.
Kai:" ben den kaçmana gerek yok(adın). Ben sana zarar vermem.
Sen:"( ağlayarak)sen kimsin?ismi mi nerden biliyorsun? Kocama ne yaptın?
Kai:" ben kai seni uzun zamandır takip ediyorum ve seni seviyorum. Merak etme kocan sadece bayıldı. Benden de korkmana gerek yok. Sana asla zarar vermem.
Sen:" peki neden evime girdin.
Kai:" seni görmek istedim. Lütfen çık konuşalım. Söz bişey yapmicam.
Sen:" tamam çıkıcam.
Sen yavaş yavaş kapıyı açtın ve çıktın.
Kai:"ağlama lü...
Sen"(sözünü keserek) yaklaşma bana. Kocam nerde.
Kai:"tamam yaklaşmıyorum. Orda.
Sen koşarak rapmon'ın yanına gittin.
Sen:"rapmon sevgilim uyan lütfen.
Rapmon uyanmıyordu. Masanın üstünde ki bıçağı alarak kai'ye yaklaştın.
Kai:"(adın) yapma bırak o bıçağı yere hadi.
Kai sana yaklaşıp bıçağı elinden aldı. Ve
Kai:"bana başka çare bırakmadın.
Sen: napicaksın. Öldürücek misin? Hadi durma öldür.
Kai:"hayır seni öldürmem. Sadece bağlıcam.
Kai seni sandalye'ye oturtturup bağladı. Bir saat sonra Sen bi yalan uydurup çözmesini sağladın.
Sen:"hey... Ş-şey ben sıkıştım. "
Kai:" kaçmcana söz verirsen çözerim.
Sen:"aişh... Tamam kaçmicam. Söz
Kai seni çözdü. Sen gizlice telefonunu alıp lavabo'ya gittin. Lavaboya girdikten sonra üyeleri aradın ve herşeyi anlattın. Onlarda sana kai'yi oyalamanı söyledi. Telefon da jin bi planım var demişti. Sen kai'yi oyalamak için içeriye gittin.
Sen:"hey ismin kai demiştin dimi.
Kai:"evet,evet kai
Sen:"ismin güzelmiş. Ee beni nerden tanıyorsun. Yani tanımadığın bu kıza nasıl aşık oldun.
Kai:" seni çalıştığın cafe de gördüm. İlk görüşte aşık oldum ve hep o cafeye gelmeye başladım. Sırf seni görmek için."
Sen:" hmm anladım. Ama ben evliyim biliyosun. Otursana
Kai:"biliyorum ama seni düşünmeden görmeden duramıyorum.
Sen:" su ister misin?"
Kai:"o-olur."
Kai şaşkın şaşkın sana bakıyordu.
Sen:" noldu niye şaşırdın.
Kai:" daha az önce benden kaçıyordun. Şimdi noldu da bu kadar yakın davranıyorsun.
Sen:" ş-şeey bana bişey yapmicanı söyledin. Niye korkayim ki
Kai:" evet doğru yapmam.
Sen:"peki o zaman ben üstümü değiştirip geliyim.
Kai:"tamam."
Sen odaya çıktın ve üyeleri tekrar aradın. Üyeler sana geldiklerini ve kapıyı açmanı söyledi. Sen de tamam diyerek yavaşça kapıya yöneldin.
Jin:" nerde o"
Sen:"içerde
Jin:" bizim bi planımız var. Sen onu oyala, yalan falan söyle biz de hazırlanalım.
Sen:"tamam."
İçeriye girdin.
Sen:"kai aslında yakışıklı çocuksun."
Kai:"cidden mi?
Sen:"evet, cidden
Üyeler sana hareketlerle sarıl diyodu. Sen de kai'ye sarıldın. Sonra üyeler sana ip verdiler kai'yi kandırıp onu bağlıcaktın. Üyelerde kai'nin başına çuval geçirip polislere götürecekti. Sonra
Sen:" kai benim canım sıkıldı. Acaba oyun mu oynasak.
Kai:"olur. Ne oynayacağız.
Sen:" bak şimdi ilk ben seni bağlıcam. Sen de elini çözmeye çalışcan. Kim en az sürede ipi çözerse o kazanır.
Kai;" tamam ama ödül ne olucak.
Sen:"( kai'ye biraz daha yaklaşıp) öpüçük.
Kai:" tamam. Hadi başlayalım. İlk kim bağlicak.
Sen:" ilk ben sana bağlıcam.
Sen kai'yi bağladıktan sonra üyeler kai'nin arkasından çuvalı kafasına geçirdiler ve polise verdiler.
Sen hemen rapmon'a bakmaya gittin ama başı kanıyordu. Hemen hastaneye getirmiştiniz.Hastane de
Sen rapmon'ın elinin üstüne yatmış ve uyuyakalmıştın. Gözlerini açtığında rapmon'ın seni izlediğini farketmiştin. Hemen
Sen:"sevgilim iyi misin? Ağrım var mı?
Rapmon:"iyiyim hayatım. Ağrım yok sana bişey yaptı mı o pislik."
Sen:" yok yapmadı.
Rapmon:"nasıl kurtuldun.
Sen:"üyeleri aradım. Sonra jin plan yapıp bize anlattı biz de plan'a uyduk ve kurtulduk.
Rapmon:" iyi yapmışsın. Peki üyeler nerde?
Sen: onlar kantin de gelirler şimdi."
Rapmon:" tamam"
Sen:"hayatım. Karakola gitmem gerek benim.
Rapmon:"neden napican karakolda
Sen:"polis ifademizi alıcakmış senin de alıcak sonra.
Rapmon:"tamam
Üyeler de teker teker içeriye giriyorlardı. Sen üyelerden jin ve kookie'yi alıp karakola gittin.Karakolda
Siz karakolun karidorunda yürürken kai'yi gördünüz. Kolunda kelepçeler vardı. Kookie senin omzundan tutup başka yöne çevirdi.
Sen:"kookie ben onunla konuşucam.
Kookie:" emin misin?"
Sen:"evet kookie eminim."
Kookie:"peki
Sen kai'nin yanına gidip polislerden izin istedin. Konuşmak için sorgu odasına gittiniz.
Sen:" kai üzgünüm ama bunu yapmak zorundaydım.
Kai:" üzülme önemli değil. Ben seni yine de sevmekten vazgeçmicem.
Kai:" bak ben evliyim. Senle yapamazdım. Başkasını severken seninle olamazdım. Sana zarar verirdim. Üzülürdün.
Kai:" olsun. Ben yinede severdim. Merak etme bidaha beni görmiceksin. Hapisteyken karşına çıkamam zaten.
Sen:"kai senden şikayetçi olmicam. Rapmon'la da konuşcam. Hapis'e girmiceksin.
Kai:"saol(adın) yine de karşınıza çıkmicam.
Sen:"kai... Arkadaş olarak kalalım. Yine görüşelim ama daha fazlası asla olmaz.
Kai:" tamam. Arkadaş kalalım.
Birbirinize sarıldınız ve sen sorgu odasından çıktın arkandan kai'de çıktı.
Sen:"(polis'e) memur bey ben şikayetçi değilim.
Polis:" peki bazı kağıtlar imzalamanız gerek.
Sen:"tamam"
İmzalayıp hastaneye geri döndün.
Rapmon'ın odasına girdin ve
Sen:"hayatım ben geldim.
Rapmon:"hoşgeldin aşkım."
Sen:"sevgilim sana bişey dicem.
(Üyelerde oda da)
Rapmon:" söyle."
Sen:" ben şikayetçi olmadım ve senden de şikayetçi olmamanı istiyorum.
Rapmon:"neden sana bidaha bişey yapabilir."
Sen:"söz verdi bana yapmicak lütfen şikayetçi olma olur mu? Benim için hem artık biz kai ile arkadaşız."
Rapmon:"ne!!! Arkadaş mı?"
Sen:"evet sadece arkadaş "
Rapmon:"peki,tamam şikayetçi olmicam"
Sen:"ama yüzünü asma aşkm."
Rapmon:" ya ona aşık olursan bak o da seni seviyormuş zaten."
Sen:" ben sadece seni seviyorum. Hep de seni sevicem.Eğer beğendiyseniz yorumlarda belirttin. İstek alıyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS ile hayal et
Romanceilk defa hayal et kitabı yazıyorum. eğer beğenmezseniz yorumlar da belirtin lütfen.