jin ile hayal et 2

84 5 3
                                    

Jin'le devam etmemi isteyen vardı. Ben de 2.bölümünü yazdım. inşallah beğenirsiniz.

Hatırlatma
Jin:"bişey olmicak sevgilim.ikimize de bişey olmicak seni koruyacağım.

Devamı
Bugün jin'in evinde kalmıştın. Uyuyordunuz. Sen kabus görmenle çığlık attın ve jin  seni sakinleştirdi.
Jin:" sevgilim noldu. Kabus mu gördün. Sakin ol sadece kabusdu.
Sen:"Kabus değildi jin gerçekti. Bana yine seni öldüreceğini söyledi."
Jin:"tamam sen sakin ol şimdi uyu sen ben yanındayım."
Sen:"tamam ama jin söz ver beni bırakmicaksın. Kendine dikkat edeceksin."
Jin:"tamam... Söz bırakmicam. Hadi uyu."
Sen:"tamam
Uykuya daldın.

Jin'in ağzından
(Adın) bu gece kabus görmüştü. Ama gerçekti dedi. Beni öldüreceklerini söylemişler ona benim için bu kadar acı çekmesi canımı acıtıyor. Onu  hiçbir zaman bırakmicam ne olursa olsun.

Sabah olmuştu. Kalktığında  jin'i göremedin. Korkmuştun. Bişey oldu sanmıştın. "Jin... Jin" diye bağırarak aramaya başladın. Gözlerinden yaş gelmeye başlamıştı. En son mutfağa baktığında jin'i bulmuştun. Hemen boynuna atladın. Hala ağlıyordun.
Sen:" j-jin s-sana b-bişey o-oldu
s-sandım. se-seni göremeyince korktum.
Jin:" tamam sakin ol iyiyim ben ağlama."
Sen:"t-tamam bidaha yapma ama korktum.
Jin:"tamam hadi kahvaltıyı hazırladım otur. Yoksa okula geç kalıcaz.
Sen:"tamam
Kahvaltınızı yaptıktan sonra çıktınız. Okul ilk defa karanlık değildi. Şaşırmıştın. Sınıfa çıktınız ve oturdunuz. Dersiniz matematik di. Hoca bugün çok garipti. Hep sana bakıyordu. Teneffüs zili çaldığında jin'e dönüp.
Sen:"jin bugün hoca çok garip değil mi ders boyunca hep bana bakıyordu.
Jin:"evet farkettim sana baktığını ama sadece o değil.baksana gözleri ve sesi de çok garip
Sen:"jin o hayaletin gözleri ve sesi de böyleydi.
Jin:"emin misin?(adın)kantine doğru hızlı adımlarla yürüyodunuz ki hoca sizi durdurdu.
Hoca:"siz ikiniz bekleyin."
Sen ve jin:"biz mi hocam
Hoca:"evet siz gelin buraya.
Sen:"buyrun hocam
Hoca:"(en yakın arkadaşın) için üzüldüm(adın). Başın sağolsun.
Sen:" hocam n-ne diyosunuz benim (en yakın arkadaşın) hayat da
Hoca:"1 saat sonra hayat da olmicak ama
Sen:" ne 1 saat mi? Nereden biliyorsunuz hocam
Hoca:"ben herşeyi bilirim (adın) ve şimdi siz de ölüceksiniz.
Jin ile hızla koşmaya başladınız. (En yakın arkadaşın)in yanına gitmen gerekiyordu. Biyere saklanıp arkadaşını aradın. Telefonu açmayınca endişelendin.
Jin:" (adın) benim bi planım var. "
Sen:" plan mı nasıl bi plan?
Jin:" kendimi yem olarak kullanıcam."
Sözünü keserek
Sen:" hayır olmaz. Yapmicaksın.
Jin:" bak bişey olmicak planı anlatıyım bi dinle."
Sen:"tamam dinliyorum.
Jin'" bak şimdi ben çıkıcam. Sonra koşarak dikkatini dağıtcam. Sen de arkasından çıkıp başının arkasına vuracaksın.( hani let's fight ghost da kız hayaletlerin yaralandığı yeri bulup tekme atınca hayalet kayboluyordu ya öyle işte)tamam mı?
Sen:"tamam yapıcam.
Jin:"tamam hadi.
Sen:"jin dikkat et ama
Jin:"tamam dikkat edicem merak etme sen de dikkat et
Sen:"tamam
Sarıldınız ve jin koşarak gitti. Hayaletin dikkati dağıttı ve sen de arkasından gelip hayaletin yarasına vurdun. Sonra hayalet yok oldu.

2 ay sonra
Jin le evlenmiştiniz. Seni rahatsız eden hayaletler yoktu artık mutluydunuz ve sen hamileydim.

Yorum yapın. İstek alıyorum.

BTS ile hayal etHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin