tae ile hayal et

58 4 0
                                    

Bugün işe gitmek istemiyordun. Çünkü tae'yi görmeye tahammülün yoktu. Seni aldatmıştı. Ama işe gitmek zorundaydın. Kalkıp üstünü giyindin,kahvaltı yapıp çıktın.

1 SAAT SONRA
iş yerine gelmiştin masa'na doğru yürürken karşına tae çıktı. Sen tae'yi görmemiş gibi yapıp yanından geçicektin ki tae senin kolundan tuttu ve sana şişmiş kıpkırmızı gözleriyle baktı .
Tae:"(adın) beni bi dinle lütfen ben seni aldat-"
Sen:"sus tae seninle konuşmak istemiyorum.
Tae:"tm sen konuşma ama beni bi dinle ben seni çok seviyorum. O kızı tanımıyorum bile. Biri benimle, bizimle uğraşıyor. Bizim ayrılmamızı istiyor.
Sen:"tae kızla birlikte yatakdaydın ya bide tanımıyorum diyosun. Ben gözlerimle görmesem inanmazdım. Tae bana bunu yapmaz derdim. Ama yaptın. Şimdi bırak kolumu."
Sen tae'nin kolunu ittirdin ve masa'na gittin.
Aa "ne kadar halsiz gözüküyor. Ağlamaktan gözleri şişmiş kıpkırmızı olmuş. Ona inanmak istiyorum ama inanamıyorum. Ne yapıcam ben."
Diye geçirdin.
Öğle arasındaydınız.
Yemekhane'ye gidiyodun. Yemeğini alıp arkadaşınla birlikte bı masa'ya oturdunuz. Masanızın yanından tae size bakarak geçiyordu. Sen yine onu görmemezlikten geldin. Gözleri hala mosmordu. Telefonuna msj gelmişti.tae'dendi. Msj yi açıp okumaya başladın.

Msj'de yazan
"Seni sevmiyorum. Evet seni aldattım. Kandırdım seni." Yazıyordu.
Hemen telefonu aldığın gibi tae'nin yanına gittin. Kolundan tutup çatı katına getirdin ve
Sen:"Bide aldatmadım diyosun. Hala mı beni kullanmana çalışıyosun.
Tae:"aldatmadım zaten ben hala sana aşığım.inan bana."
Sen:"bu ne o zaman. Madem hala beni seviyorsun. Bu msj ne."
Tae:"(adın) bunu ben atmadım. Sana yemin ederim ben atmadım. Telefonum, telefonum yok.
Sen:"ya hala mı yalan söylüyorsun tae.
Tae:"yemin ederim yalan değil. Bak bana biraz zaman ver bunu yapanı bulucam. Söz."
Sen:"zahmet etme. Ben yarın Türkiye'ye dönüyorum tae üzgünüm.
Tae:"hyr bak lütfen bana sadece 3 gün ver. Gitme. Bunu yapanı bulamazsam. Sana söz veriyorum. Seni rahat bırakıcam.
Sen:"tm sadece 3 gün."
Tae:"tm söz sadece 3 gün. Ama senin de yardımına ihtiyaçım var.
Sen:"tm ederim. Ne yapmam gerek.
Tae:"şimdilik sana gelen msjleri bana göster. Sonra plan yapıcaz.
Sen:"tamam.
Tae önden gitti. Sen de arkasından gittin. Yemekhane'ye vardınız." Tae ile 4-5 saniye göz teması kurdunuz.
Sonra iş çıkışı  yine telefonuna msj geldi. Baktığın da yine tae'den gelmişti.

Msj'de yazan
Seni salak sanardım. Ama akıllı çıktın. Tae'yi inanmaman akıllıcaydı. Nede olsa seni aldattı. Sen affetsen bile o seni affetmicek çünkü sen de onu aldatcaksın." Yazıyordu. Hemen tae'yi aradın. Msj'yi tae'ye gösterdin.
Tae:"bana yaptığının aynısını sana yapıcak.
Sen:"merak etme. Ben seni aldatmam. Sen den ayrılmış olabilirim. Ama asla bunu sana yapmam.
Tae:"biliyorum. Sana güveniyorum. Ama biz ayrılmadık tamam mı?
Sen;"tamam ayrılmadık. Ama ya bana tuzak kurarsa ya kendimi seni aldatırken bulursam."
Tae:"olmicak öyle bişey.
Sen:"ama ya olursa tae ya kendimi kontrol edemezsem.
Tae:" merak etme. Seni dinlerim. Sana güvenirim ben, bu oyuna asla gelmem.
Sen:"söz mü?
Tae:" söz.

Tae ile hayal et 2 olsun mu? Yorumlar da belirtin. Oy vermeyi unutmayın lütfen.
Saranghae♥️♥️♥️
Umarım beğenirsiniz.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 08, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BTS ile hayal etHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin