Bugün yine okula gitmek için erken kalktın. Kahvaltını yapıp üstünü değiştirdin ve çıktın. Yol da yürürken aşık olduğun adam sana seslendi. Sen arkana dönüp
Sen:"günaydın sehun"
Sehun:"Günaydın beraber gidelim mi?
Sen:"olur"
Yürümeye başladınız. Okula gelmiştiniz. Hobi seni kapı da bekliyordu.
Hobi:"neden onunla geldin."
Sen:"yol da karşılaştık. O da beraber gidelim diyince tamam dedim."
Hobi:"(adın) kendine gel. Senin hoşlandığın çocuk sehun mu?
Sen:"evet, sehun nolmuş olamaz mı?
Hobi:"ama o sana bakmaz ki"
Sen:"aişh bana kim bakar ki zaten."
Hızlı adımlarla hobinin yanından ayrıldın. Hobi arkandan sesleniyordu. Ama sen duymamazlıktan geldin. Hemen sınıfına girdin ve sırana oturdun. Başını masanın üzerine koymuştun. Hobi yanına gelmişti ama sen görmemezlikten geldin. Ağlıyordun. Hoca sınıfa girmişti. Sen göz yaşlarını silerek kalktın. Sehun'a baktığında sana baktığını fark ettin. Dersiniz boştu. Sen kitap okuyordun. Hobi sana bakarak
Hobi:"çok mu kızdın bana."
Sen cevap vermiyordun. Sonunda sinirlenip hobi'ye bağırmıştın.
Sen:"NE YA NE!!!!" bunu derken ağlıyordun. Sehun sana
Sehun:"(adın) seni rahatsız mı ediyor. İstersen benim yanıma gel."
Sen:"huh!!
Sehun:" yanıma gelebilirsin diyorum."
Sen:"o-olur"
Sen sehunun yanına gittin. Hobi o anda sana sinirle bakıyordu. Senle sehun konuşmaya başladınız.
Sehun:"(göz yaşlarını silerek)niye ağladın. Yoksa sana bişey mi yaptı.
Sen:"yok bişey yapmadı. Sadece sinirlerim bozuktu."
Sehun:"peki sinirini bozan şey ne anlat."
Sen:" ş-şey ben birinden hoşlanıyorum. Ama o kişi bana bakmazmış. Aslında ben de biliyorum bakmaz. Ama kalbimi çaldı. Elim kolum bağlandı."
Sehun:"Hmm bu hoşlandığın kişi bizim okul dan mı?
Sen:"evet bizim okul dan neyse boşver."
Sehun:"peki sen bilirsin.
Sen:"beni dinlediğin için teşekürler sehun."
Sen:"önemli değil her zaman.
Zil çalınca sen kantine inersin. Hobi yanına gelip senden defalarca özür diler. Sen en sonunda kıyamayıp affetmiştin. Bu aralar sehunla çok takılıyordun. Hobi bunu gördükçe sinirleniyordu. Hobi sen sehunun yanındayken kolundan tutup bahçenin arka tarafına getirdi. Çok kızdığı yüzünden belliydi.
Sen:"ahh napıyorsun yha canımı açıttın."
Hobi:" niye bana bunu yapıyorsun huh neden."
Sen:"ne yapıyorum ki ben sana."
Hobi:"sen onun yanındayken ve o sana dokununca benim canım yanıyor. Seni aklımdan çıkaramıyorum. Ama senin yaptığına bak."
Sen:" hobi neden aklından çıkmıyorum. Ne diyosun. Naptım ki ben sana."
Hobi:"hala anlamıyorsun dimi. Sen onu severken ben seni sevdim. Hep senin yanında durdum. Seni korudum. Bunlar ne içindi sanıyorsun.
Sen:"hobi saçmalama sen mira'yı seviyorsun."
Hobi:" hayır, ben seni seviyorum. Ben seni ilk gördüğüm günden beri seviyorum.
Sen:"hobi ama ben... Ben de seni seviyordum. Sen mira'yı seviyorum dediğin gün ben üzülmüştüm. Eğer biriyle olursam seni unuturum diye düşünmüştüm. Ben bilmiyordum. Özür dilerim."
Hobi:" özür dileme sevdiğimi söylemem gerekirdi. Benim hatam. Ben özür dilerim. Sana bişey söylemem gerek."
Sen:"şöyle"
Hobi:"benimle çıkar mısın?"
Sen:"tabi kide evet
Hobi:"seni seviyorum sevgilim."
Sen:"ben de seni seviyorum sevgilim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS ile hayal et
Romantikilk defa hayal et kitabı yazıyorum. eğer beğenmezseniz yorumlar da belirtin lütfen.