Lauren telefonuna gelen bildirimle irkilerek yeni daldığı uykusundan uyandı. Kilidi açıp karanlıkta kıstığı gözleriyle gelen mesajı okudu.
cRUSHH: Lauren. Ben Camila. Bir üst sınıflardanım. Beni dinlemene ihtiyacım var. Biliyorum hiç konuşmadık hatta beni tanıyor musun bile bilmiyorum ama rehberimde bir şekilde varsın ve bugün seni seçtim.
"Siktir..." dedi Lauren yavaşça. Camila ona mesaj atmıştı. Konu neydi? Neden onu seçmişti?
cRUSHH: Hiçbir şey yazmadan mesajı oku.
cRUSHH: Benim için bir şey yapmana ihtiyacım var. Evden çıkacaksın, sana atacağım konuma gidip gördüğün büyük çınar ağacının altında gömülü olan şeyi alıp bana getireceksin.
cRUSHH: Anladın mı?
Saat sabahın üçüydü. Evden nasıl çıkacaktı?
cRUSHH: Arkadaşlarım senin iyi bir kız olduğunu söylüyorlar. Herhalde ailenden gizlice evden kaçabilirsin, ha? Herkes bunu yapar.
Kaçamazdı.
Lauren: Bunu nasıl yapacağımdan emin değilim Camila.
cRUSHH: Cidden hiç evden kaçmadın mı? Parti falan için?
Lauren: Kimse beni partilere çağırmaz. Çağırılsam da gideceğimi sanmıyorum.
cRUSHH: Sana söylediğim şeyi yaparsan sırf senin için bir parti düzenleyeceğim Lauren.
Lauren bu partiye koşarak gideceğinden emindi.
cRUSHH: Yüce Tanrım, hala neden odandasın?
Yeşil gözlü kız hızla etrafında döndü.
Lauren: Hala odamda olduğumu nerden bildin?
cRUSHH: sadece tahmindi Lauren, seni dikizleyecek falan değilim lol
Tabi ki onu gözetleyecek hali yoktu. O Camila Cabello'ydu. Herkesin taptığı bir varlıktı.
cRUSHH: Şu lanet çatıdan atlayarak evden kaçsan mı artık? Yanına el feneri almanı tavsiye ederim.
Lauren Camila'ya karşı gelemezdi. Üstüne kalın giysiler geçirirken evde el fenerini nerede bulabileceğini düşündü.
×××
selam
yine ben yine camren
bıktım mı?
hayırbıktınız mı?
muhtemelenama sıkıldım ve böyle bir şey kafamda oluştu
umarım toparlayabilirim
öpüyorum