BAHSETTİĞİMİZ DOĞRULAR, BAŞKALARININ YALANI OLMASIN.

3 1 0
                                    

Perşembe. Güzel bir gün. Baharı hızlı bir şekilde geçerek yaza adım attık. Yeşillendi her yer. Ramazan ayına çok az bir süre kaldı. Artık ramazan hazırlıkları başladı. Alışveriş merkezlerini hemen ''ramazan paketleri'' adı altında ticarete başladı. Yoksulların sevinçli günü geldi. Gözünüzü seveyim bu sene verecek olduğunuz iftarları ''sadece zenginlere'' değil ''garibanlar''a verin. Daha güzel bir ramazan geçirmek ümidiyle şimdiden iftar programlarının uyarılarına başlamak gerektiğini düşünüyorum.

Gündem maddelerimize geçelim direk. Lafı uzatmadan ''ABDULLAH GÜL'' meselesine gelmek istiyorum.

KARDEŞİM ABULLAH GÜL.

Cumhurbaşkanı tarafından aday gösterilen ve bunu açıklarken ''KARDEŞİM'' lafını kullandığı 11.Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, Erdoğan'ın rakipleriyle flört halinde. Bu durum bize Erdoğan'ın ne kadar tek başına kaldığını göstermektedir. Gül çıkıp asla böyle bir şey olamaz diyerek millete açıklama yapacağı yerine sessiz kalıyor. Nasıl olsa Yenilikçi Gül lakabı var. Abdullah Gül , Erbakan hoca'ya karşı yenilikçi hareketini savunan kişilerin başında geliyor. Erdoğan ile Gül'ün arası uzun zamandır çok iyi. Benim şahsi düşüncem hala iyi. Lakin siyasi çıkar-rant mı diyelim yoksa ''koltuklaşmaya başlamış virüs'' hareketi mi diyelim bilemedim. Erdoğan ile Gül'ün arasındaki limonilik Erdoğan Cumhurbaşkanı olduğu zaman Başbakanlık koltuğunun kendisine verilmemesi diye düşünüyorum. Ahmet Davutoğlu'nu kimse düşünmüyor herkes Abdullah Gül diyordu. Bu durum ona ''neden böyle yaptı' diye fitne sokan ''dan'galakların'' işi olduğunu biliyoruz. Fitneci hainler yine iş başında. Neyse ki 21 Mayıs'tan sonra ayrışma süreci başlayacak tüm virüsler temizlenecektir. Bunun ümidiyle yatıp kalkan AK Partili seçmen gereğinin yapılmasını istiyor.

MHP GEREĞİNİ YİNE YAPMAYA BAŞLADI.

Mhp her zaman olduğu gibi yine yapılması gereken hızlı bir şekilde yapmaya başladı. 39 ilde birden kongreye gidecek olan MHP, Ak Parti'nin yapması gerekeni hızlı bir şekilde yaptı. Bahçeli'nin grup toplantısında konuşmasından sonra ,bugün haberlerde 2015 bin yeni Bylock listesine ulaşıldığı mesajları deşifre edildiği söyleniyor. Bahçeli hala ısrarla ''siyasi kanat' var mı yok mu ? sorularını soruyor. Elbette var. Elbette alınacak. Bunun zamanı bekleniyor. Artık ipler TÜRKİYE'nin elinde.

MY BAŞKAN'IN KERMES ATAKLARI

My Başkan , yine adı belli olan bir cemeat'e kermes yeri vermiş. Dün bir işimden dolayı oradan geçmek zorunda kaldım. Çok merkezi bir konumda, belediyeye ait bir park yerinde devasa bir kermes yeri kurulmuş. Verebilir, belediye bu tür etkinlikleri desteklemelidir. Kafama takılan soru, 5-15 Mayıs arasında olacak, ondan sonra başka bir cemeat giderse aynı yeri kermes için alabilecek mi ? Kafama takılan soru bu? Ayrıca yolu kazıp yoldan kermes alanına su çekildiği haberi var.

Bu suyun bir sayacı olacak mı ?

Su parasını kim yatıracak tabi sayaç olacaksa ?

Belediyenin yolunu kazmak için gerekli izni kimden aldılar?

GÜNDEM DIŞI GÜNCEL KONUMUZ.

Ünlü Astrofizikçi Stephen Hawking, dünyanın ve insanlığın akıbeti hakkında açıklamalar yapmaya devam ediyor. Daha önce dünyanın 'kendi kendini yok etme' tehlikesine karşı insanlığı uyaran Stephen Hawking, şimdi de insanlığın dünyayı 100 yıl içerisinde terk etmesi gerektiğini söyledi. Bu haber her yüzyılda ilerideki yüzyılda yok olacağımız haberleriyle geçiyor. Yok oluş yani dünyanın yok olması ancak ve ancak ''KIYAMET'' gününe bağladır. Allah'tan başka hiç kimsenin de ona bir tarih vermesi mümkün değildir. Milletin kafasını karıştırmayın.

Hepinizi Allah'a emanet ediyorum. Görüşmek üzere.

BENİM KALEMİMDEN...!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin