1 Mayıs İşçi bayramı ile birlikte 3 günlük bir tatilin ardından yine beraberiz. İşçi statüsünde bulunan kıymetli işçilerimizin bayramı kutlu, mutlu, umutlu olsun. 1 Mayıs'ı ortalığı karıştırmak için fırsat belleyen işbirlikçi kansızlara da yazıklar olsun. Türkiye güçlü bir ülke olacak diye ne kadar çok korkuyor kansızlar buna çok üzülüyorum işte. Ülke hepimizin diyorduk hep yazılarımızda. Artık demiyorum, ülke sizin değil ''BİZİM''. Hatırlatmakta fayda gördüğüm diğer bir noktaya değinip gündemlerimize geçelim. Kısa bir süre içinde ''www.ahmetkuscu.com''adlı kişisel web sayfam hizmetinize girmiş olacak. Yazılarımızı oradan takip edebileceksiniz.
Türkiye gündemi ile başlayalım yazımıza. Bugün Erdoğan; 33 aylık aranın ardından Ak Parti'ye üye olacak. Dün ise parti karar organı 21 Mayıs'da olağan üstü kongre kararını onayladı. Numan Kurtulmuş ise Erdoğan'ın genel başkan olacağını söyledi. Artık terör örgütünün siyasi kanadına darbe vurma vaktinin geldiğini düşünüyorum. Ak partililer ile AKP'liler arasında geçecek olan bu savaş da kayıpların çok olacağı kanaatindeyim. Kabinede bir çok değişikliğin olacağı da konuşulanlar arasında. Bakalım ramazan öncesi kimlerin koltukları satışa çıkacak kimler koltuklarını sağlama alacak. Kafada ki soru işaretlerini sıralayalım ilk önce?
-Erdoğan 33. aylık bir ayrı kalmanın arkasından parti içerisinde dengeler nasıl olacak?
-Erdoğan genel başkanlık koltuğuna oturduğu zaman Binali Yıldırım'ın yeni görevi ne olacak?
-Karar organların da köklü değişikliğe gidilecek olması bazı kişileri rahatsız edecek mi?
Parti içerisinde bir takım gruplaşma olduğu takdirde yazının başında söylemiş olduğumuz Ak Partililer ile AKP'liler hızlı bir şekilde belli olacaktır. Yani yapılmak istenene yol açılmış olacaktır.
Ak Partililer; Sadece davasının peşinde koşan, hiçbir çıkar beklememeksizin, koltuk kaygısında olmayan kişiler.
AKP'liler;Amaç sadece para ve koltuk. Satılık koltukların peşinden koşan, rant,torpil iş gördürme gibi nedenler den dolayı parti içine sızmış kişiler olarak tanımlanabilir.
Şimdi kabine de boşalacak olan 2. El Koltukların müşterisi çok olacaktır. Seçim şansları var en azından, ya vekillik , ya da bakanlık. Bunların arasında seçim yapmak zorunda kalacaklar ilk genel seçimde.
Meral Akşener,namı diğer ''topuklu efe'' Anavatan partisi ile flörtlere başlamış. Şaşırdık mı. Tabiki de şaşırmadık. Seçmek vazgeçmektir, Vazgeçtiklerin seçtiklerinin bedelidir. Kaçıncı vazgeçiş seninki. Anavatan Partisi Genel Başkanı olayı doğruladı. Partinin ismini ''Milliyetçi Demokrat Parti'' gibi yapılandırmaya gideceklerini söylemişler. Türkiye'de partinin içinde Milliyetçi geçecek tek parti Milliyetçi Hareket Partisidir. Başka yaptığınız hiçbir düzen tutmaz. Tek amacının ''2.El Koltuk'' bulmak olduğunu şimdi daha iyi kanıtladık ''topuklu efe''. Ne yazık ki miadını doldurdun artık sana yol gözüktü.
Deniz Baykal'a gelelim. Ah ''Baykal'ım''. Saçmalamaya devam ediyorsun hala. Abdullah Gül'ü ''Hayırcıların'' adayı olabileceğini deklare ediyorsun. Bu göle çalmış olduğun mayanın tutacağını düşünüyorsan yanılıyorsun. Siyasetçi dediğin adam Tilki-Aslan ikilisi gibi olmalıdır. O kadar çok belli ettiniz ki adayınızı. Sol'cular bitiyorsunuz haberiniz yok. İki seçimdir hep ''sağ'' kesimden aday çıkarıyorsunuz. Yok mu sizi temsil edecek bir adayınız. Demek ki onlarda biliyor ''TÜRKİYE'' de sol kesimin seçim kazanamayacağını.
Gelelim Antalya gündemimize. Erdoğan'ın belediye başkanları ile söylemini daha önceki yazılarımızda yazmıştık. Antalya malumunuz üzere hüsrana uğrayan şehirlerden. Antalya'da değişiklikler olacağı görüşündeyim. Bunlar sadece öngörüdür. Konuşulan konular değildir.Çabam sadece analiz yapmaktır.
Antalya Büyükşehir Belediye Başkan'ı Menderes Türel yerine, ''MESUT KOCAGÖZ'' en dikkat çeken isim. Her hangi bir değişiklikte yerine geçebilecek en güçlü aday.
Kepez Belediye Başkan'ı Hakan Tütüncü yerine, göreve hazırlanmakta olan '' BAHATTİN BAYRAKTAR'' en güçlü aday gösteriliyor.
Serik Belediye Başkanı Ramazan Çalık yerine; ''RAMAZAN ETLİ'' en güçlü aday görünüyor.
Bunlar sadece benim siyasi analizlerim. Olacağını iddia etmiyor sadece düşünüyorum.
Bu konunun üstüne daha gideceğim. Bugünlük bu kadar yeterli. Allah'a emanet. Sağlıcakla kalın.