BIRAKIN BU PROVOKATÖRLÜĞÜ...!

3 0 0
                                    


Sevgili dostlarım, okuyucularım öncelikle geçmiş Ramazan bayramınızı tebrik ederim. Biraz aranın ardından tekrar kalemimizi mürekkebimize batırma ihtiyacı hâsıl olunca birkaç başlıklı bir yazı yazmak istedim. Gündemle alakalı, birkaç satır karalamak değildir amacım. Amacım bilgilendirmek ve bu bilgilendirmede ne bir iftira ne de bir yalan yazmak istemiyorum. Sadece doğruları kaleme alarak yanlış bilgilendirilen sizlere doğruları aktarmaktır.

Varsak'a ve Varsak'lıya Karşı Kimsenin Düşmanlığı Yok.

Bir Varsak'lı olarak ve Varsak'ta ikame eden bir vatandaş olarak kaleme alayım bu alt başlığımı. Birkaç haftadır ''ticari dükkânların asma kat'' muhabbetini duymayan kalmadı sanırsam. Belediyenin adlığı karar bizi bitirdi diye hemen ''provokasyonluğa'' soyunan bir sürü fitneci sardı bile. Belediyenin Varsak ile aldığı bir karar değil, açılan dava sonucu belediyenin uyguladığı bir olay. Varsak bölgesinin hem Büyükşehir'e hem de Kepez'e ne kadar çok destek çıktığını bizden çok onlar biliyor. Adam kendi ayağına sıkar mı? Bu karardan belediyenin nasıl bir çıkarı olacak ki? Bırakın insanları kandırmayı. Belediye bu iş çözmek için elinden geleni yapıyor. Meclis üyelerimiz ile birlikte bu işin çözüme kavuşacağı inancındayım.

Nitekim 03.07.2017 Tarihli Meclis Toplantısı 30. Gündem maddesini sizlerle paylaşayım.

30 Madde: Antalya İli Kepez İlçesi, Varsak Bölgesi kapsamında ve ekli haritada sınırları belirlenmiş alanda geçerli olmak üzere 1/1000 ölçekli Uygulama İmar Planına plan notu eklenmesi ile ilgili; Kentsel Tasarım Müdürlüğünün 28.06.2017 tarih ve 3120 sayılı yazısı.

Yani belediye ''Varsak'' için uğraş veriyor. En geç 3-4 aya ortaya çıkmış sorun düzeltilecek olmasından eminiz. Birileri tamam artık bitti burası, artık burada hiçbir şey olmaz diyerek ortalığı karıştırmak istemekte lakin planları tutmamaktadır. Çay kaşığı gibi ortalığı karıştırmak ve bundan bir şeyler kazanmak isteyen ''devlet düşmanı'' insanlar istediklerini yapamayacaklar. Bu milleti kandırmak için uğraş vermeyin nitekim BAŞARAMAYACAKSINIZ.

Özel olarak dün belediye ziyaretinde bulundum amacım izlenim edinmekti. Belediye katlarda izlenim tutarak gezdim. Özellikle 2 katta inanılmaz yoğunluk vardı. Yoğunluk nedeniyle belediye personeli çalışmak için çaba gösteriyor ve inanılmaz bir anlayış gösteriyor. Tek sıkıntı an itibari ile ''giriş kattaki tahsilât veznelerinde.'' Orada ödeme yapmak için bekleyen halkımıza oturacak yer sıkıntısı ayrıca araya kaynayarak ''adam kayırma'' işine girdiklerini gözlerimle gördüm. Bununla ilgili özel bir dilekçe yazıp düzeltilmesi talebimi ileteceğim. Kimse kendi arkadaşını ayırarak sıra önceliği yapamaz. Genel olarak ''KEPEZ BELEDİYESİ'' çalışanları dün yoğun mesai olmasına rağmen genel olarak rahatsız edici bir olayla karşılaşmadım. Amaçları hizmet olan arkadaşlarımız beni mutlu etti. Kibar bir dil ile yardımcı olmaya çalışın, inanın en doğrusu bu.

"Elindeki imkânları toplumun menfaatine derin bir vecd ve ibadet şuuru içinde harcayan insan inanın kazananlardan olacaktır.''

BENİM KALEMİMDEN...!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin