Chapter 2

6 0 0
                                    

Maya szemszöge Szalagavató napja

Minden lány szeretne a lehető legtöbbször hercegnő lenni. Vagy legalábbis annak érezni magát.  gyönyörű ruhát választottam a keringőhöz, hercegnő lehetek. Ez a nap csak rólam szól. Kora reggel Eric dudált a ház előtt. Már a barátom visz suliba és nem a bátyám. 

Aludt mindenki, így írtam egy cetlit és eljöttem otthonról. 

-Jó reggelt! -mosolygott rám Eric. 

-Szia. 

Nagyjából 10 perc alatt oda értünk. Bementünk az arénába, és neki fogtunk a reggeli próbának. Amíg próbálták a verseket, addig a szín falak mögött Erickel összebújva álltunk. 

Lepróbáltuk egyszer a táncot. Aztán Eric elvitt fodrászhoz és sminkeshez. Ezek után hozzá mentünk, ahol ott volt mindenem.  Átöltöztünk és elindultunk vissza. Lent az aulában találkoztam még gyorsan anyáékkal, akik alaposan megölelgetek.  Sam ott maradt még velem beszélgetni.

-Utána ti is a többiekkel mentek? -kérdezte Sam. 

-Nem, mi ketten bulizunk. 

-Légy ügyes. Dean mikorra menjen érted? 

-Küldök neki egy üzenetet. 

-De minél előbb 

-Sam, te mit csináltál szalagavató után? 

-Józanodtam. 

-Látod. Majd csörgök. 

-Jó. 

A szalagavató nagyon gyorsan lement, ami után Eric lakására mentünk. Igen, közben elköltözöttek a szüleitől Andyvel. Csak ma Andy otthon alszik. 

-Gyönyörű vagy! -suttogta a fülembe. 

-Köszönöm! -mosolyodtam el. 

-Holnapra valami terv? 

-Alszunk? -kérdeztem vissza. 

-Tetszik. 

-Elszaladok átöltözni. 

-Bontok pezsgőt. 

-Rosé nincs itthon? Vagy valami? 

-Nem szereted a pezsgőt? 

-Nagyon hamar a fejembe száll, ez az egyetlen oka, hogy nagyon nem szeretek pezsgőzni. 

-Akkor valami koktél? 

-Jöhet. 

-Milyen? 

-Lepj meg! 

-Jó! 

Bementem a fürdőbe, ahol lemostam a sminkem meg kimostam a hajamból a csillámokat meg a hajlakot. Felvettem Eric egyik régebbi pólóját és egy kinyúlt rövidnadrágomat. Majd leültem a kanapéra és bekapcsoltam a tvt, az egyik legnagyobb ügyvédi adón volt, és pont Dean nyilatkozott. 

-Eric! 

-Igen? 

-Mióta nézel ilyen ügyvédi dolgokat? 

-Hát a barátnőm szülei ügyvédek. 

-És? 

-Gondoltam megismerem ezt a világot is kicsit. 

-Te nem szupersztár akarsz lenni? 

-De! De az még messze van.

-Te ebben biztos vagy? 

Sue Me!Where stories live. Discover now