Bölümü yukarıdaki müzikle beraber okursanız çok daha güzel olur.
iyi okumalar
Otorite merkezi
"Ne demek kız yok!"
Yeşil gözlü adam sinirden kudurmuş bir şekilde bağırıyordu. Ellerindeki bütün kozları kaçırmıştı.
"E-efendim kayıtlara bir oğlanla taksiye binmiş. Sonrasında tüm sinyalleri engellemiş."
Korkudan titreyen görevli ellerini önünde bağladı.
"Bana hemen taksiciyi bulun!"
"Hemen efendim!"
***
Yüzü gözü kan içinde kalan taksici yalvararak bağırıyordu.
"Kimden bahsettiğinizi bilmiyorum, yemin ederim. Lütfen durun!"
Başkan elinde bir şırıngayla içeri girdi.
"Seninle bir anlaşma yapalım. Şimdi bana kızı nereye bıraktığını söyle, bende seni öldürmeyeyim. Yoksa bu şırıngayı sana enjekte edeceğim yavaş yavaş acı çekerek öleceksin."
Başkan yaklaştı ve şırıngaya iki kez vurdu. Adamın kolunu hazırladı.
Tam enjekte edeceği sırada:"Dur tamam anlatacağım. Bir kız ile oğlan bindi. Oğlan onları Yetúri'ye götürmemi istedi ve bana da konuşmamam için yüklü miktar para verdi."
"Şırınganın içinde sadece vitamin vardı."
Başkan Harold sırıtarak odadan çıkarken taksici şaşkınlıkla ona bakıyordu.
"Mel gel buraya, arabamı hazırla Yetúri'ye gidiyoruz."
***
Kuralsızlar Enstitüsü
Astrid sinirden çılgına dönmüştü. İki melezi elinden kaçırmıştı.
"Ekin ve Açelya'yı getirin"
Elleri ile başını ovuşturdu. Büyük cam odada bir oraya bir buraya gidiyordu. Kimin yaptığı hakkında bir fikri yoktu. İlk otorite diye düşündü fakat otoriteden saklanmak için çok şey yapmıştı. Otoritenin kuralsızları bilmesinin imkanı yoktu.
Kapı açıldı. Açelya ve Ekin anlamsız bakışlarla Astrid'e bakıyorlardı.
"Astrid neler oluyor?"
"Signum... Signum kaçırıldı."
Açelya sinirden çıldırmışcasına bağırmaya başladı.
"Nasıl olur Astrid! Hani burada güvendeydi! Bu odaya kimsenin erişimi yok demiştin."
"Yoktu. Sadece ben... ve..."
"Başka kim giriyordu buraya?"
Astrid tabletini aldı uzun bir kod girdi. Kendi odasındaki güvenlik kamerasına erişti. Biliyordu. Engin'e hiç güvenmemeliydi. O küçük çocuğu ilk aldığında bir şeyler olduğunu bilmeliydi. Peki kimin adamıydı?
"Engin. Lanet olsun!"
"Engin kim?"
"Evlatlık çocuğum. Onu 10 yaşındayken enkazın altından çıkarmıştım. Aramıza sızacağını tahmin edemezdim. Çok özür dilerim."
Açelya anlayışla başını salladı. Fakat bu özür kızını geri getirmiyordu.
"Anlıyorum Astrid. Fakat anlamam sana kızgın olmadığımı göstermez. Signum ve Pamir'i bulmalıyız. Onlar her an patlamaya hazır bir bomba gibiler. Biliyorsun anahtarlar."
"Onları bulacağım."
***
Laboratuvar
Pamir ve Signum yavaşca Malcom'u takip ettiler.
"İşte burası odanız. "
Signum ve Pamir odayı incelerken çift kişilik yatak, Signum'un kaşlarının çatılmasını sağlamıştı.
"Aynı yatakta mı uyuyacağız bu saçmalık."
Malcom güldü.
"Elimdeki tek oda bu kendiniz anlaşmak zorundasınız."
"Biz hallederiz Malcom."
"Peki o halde. Ben gidiyorum giysiler dolaptaymış. Temizlenip giyinebilirsiniz."
Malcom elindeki mavi kartı okutarak kapıyı açtı ve çıktı. Böylelikle Pamir ve Signum aynı odada yalnız kalmışlardı.
"Ne yapmayı planlıyorsun Pamir? Gerçekten bunlara güveniyor musun?"
Pamir etrafı kontrol etti kamera olabilirdi ve dinlenebilirlerdi. Yavaşça kıza yaklaştı, sarıldı ve kulağına doğru eğildi. Fısıldadı.
"Sakın ayrılma! Dinleniyor olabiliriz. Rüyamı gördün anahtarları herkese teslim edemeyiz. Sorumluluk bizde ve doğru tarafı seçmeliyiz. Kesinlikle kuralsızlar ve otorite doğru taraf değil. Ama en azından Malcom ve Olivia'yı deneyebiliriz. Bize yardım da edebilirler. Şimdi hiçbir şey olmamış gibi ayrılacağız tamam mı?"
Kız dikkatle fısıltıları dinledikten oğlanın dediğini yaptı. Hiçbir şey olmamış gibi ayrıldı.
" Pamir ben Astrid'in odasındayken bir şey duydum."
Pamir gözleri kıstı.
" Otorite. Başkan Harold yeni mutantlar üretiyormuş."
"Nasıl yani?"
"Telekinezi, zihin kontrolü, astral, kronokinezi, elektrokinezi, görünmezlik ve bir çok güçlere sahipler. Element rünlerini, tamamen söküp alıp, yeni rünler üretiyormuş. Bu çok korkunç!"
"Bu güçler tam bir felaket. Hele zihin kontrolü hepimizi anında manipüle eder. O mutantları bizim tarafımıza geçirmeliyiz. Yardım istemeliyiz."
"Olivia ve Malcom'dan mı? Ha birde unutmuşum Engin denen pislikten mi?"
"Olayın ciddiyetini anlayamıyor musun? Bu şeyler çok güçlü olacak."
" Pekala Malcom'a söyle o zaman ilk savaşımıza çıkıyoruz."
***
" Otoriteye küçük bir baskın yapacağız."
"Nasıl yapacağız onu?""
Pamir kaşlarını kaldırarak sorgulayıcı bakışlar attı.
Olivia atıldı.
"Başkan Harold'un doktorları iyi olabilir. Fakat benim kadar değil. Rünlerinize görünmezlik ekleyeceğim. Kalıcı değil tabiki. Hasar vermeyecek şekilde ayarlayacağım."
"Oklarım benimle kalacaksa varım." dedi Pamir onay veren ifadeyle.
Signum güldü.
"Bende kılıç istiyorum."
"Öldürmek için bu kadar heyecanlanmayın."
Pamir ve Signum anlamsız gözlerle birbirlerine baktılar.
"Ne öldürmesi?"
"Otoriteye elimizi kolumuzu sallayarak gireceğimizi düşünmüyorsunuz herhalde?"
-Bölüm sonu-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ELEMENT
Научная фантастикаYıl 2680. Dünya paramparça. Dörte ayrılmış gruplar. Ateş, su, toprak, hava. Gruplar yaklaşık 600 yıl önce oluşmuşlar. Dünya'yı kurtarmaya çalışmak için. Ve evet bunu başardılar. Ama ne yazık ki tüm dengeyi altüst ettiler. Robotlaşmış insanlar sokakl...