Bölüm şarkısı:
Jessie J- Nobody's Perfectİyi okumalar
Malcom derin düşünceleriyle kafasındaki karmaşıklığı gidermeye çalıştı. Ama her şey bir bulanıklıktan fazlası değildi.
Boşverip teslimatını götürmesi gerektiği yere getirdi.
Eski köhne bir binanın önüne gelince durdu. Adres tam olarak burasıydı.
Patronun verdiği mavi kolye parlamaya başlamıştı. Binaya yaklaştı ve baygın çocuğu kucağına aldı. Kapıya boynunda olan mavi kolyeyi okuttu.
Birden her şey değişti. Eski köhne bina mükemmel bir laboratuvara dönüştü.
Patron gizli kalması için uğraşmış olmalıydı.
Büyük ihtişamlı kapıdan mekanik bir ses geldi.
"Giriş kabul edildi, lütfen içeri girin."
Adam talimatlara uyup beyaz kapıdan içeri girdi. Ardından başka bir ses daha duyuldu.
"Teslimatınızı yanınızdaki koltuğa bırakınız. Daha sonra gidebilirsiniz."
Mekanik ses Malcom'u sinirlendirmişti. Buradan Doktor Hamilton'la konuşmadan gitmeyecekti.
"Hey lanet olası ses benimle dalga mı geçiyorsun? Gerçek biri buraya gelmezse teslimat filan olmaz. Kafamı bozmayın benim!"
Bunun üzerine başka bir kapı açıldı ve topuk sesleri duyulmaya başladı.
"Hey nered...-"
Adam arkasını dönmesiyle zihni bulanıklaştı. Doktor Hamilton genç bir bayan olamazdı. Güzel genç bir bayan...
Malcom kabullenmek istemese de yıllardır atmayan kalbi hareketlenmişti. Aşık mı oluyordu yoksa?!
"Sorun ne?" Hamilton nazik ve naif sesiyle adama seslendi.
"H-hiçbir şey, teslimatını getirdim Doktor Hamilton."
"Olivia diyebilirsin. Takip et beni."
Adam genç kadının o güzel gülümsemesinden etkilemediğini söylese de kendisini kandırdığını biliyordu.
Soğukkanlı bir katil, ayak işçisi; kibar bir güzel kıza nasıl aşık olurdu?
"Olivia... pekâla..."
Kız elindeki kartı kapıya okuttu. Kırmızı bir ışık ile ses duyuldu.
"Giriş reddedildi... giriş reddedildi..." Sürekli tekrar ediyordu.
Malcom bir şeyler döndüğünü hissedince silahına sarıldı.
"Neler dönüyor Olivia?"
"Sanırım siber saldırı altındayız. Yerimizi saptamaya çalışıyorlar. Hatta çoktan adamları içeride. Kontrol odasına gitmeliyim burada bekle çocuk önemli. Ne kadar daha baygın kalacak?"
Malcom Olivia'yı tek göndermeyecekti.
"Hayır tek başına gidemezsin sana zarar gelmemeli. Patron burayı iyi koruduysa sana da önem veriyordur. Seni koruyacağım. Çocuğu şuraya saklayalım. Panzehiri vermeden uyanmaz."
Kız Malcom'un cesaretine hayran kaldı ve gelmesine izin verdi.
"Al şu silahı ve hayatta kal! Sakın ölme!" Malcom belinden başka bir silahı kıza fırlattı.
Kız yakaladı, tetiği çekti ve asansörü çağırdı.
"Şimdi asansörü durdurup tırmanmalıyız."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ELEMENT
Bilim KurguYıl 2680. Dünya paramparça. Dörte ayrılmış gruplar. Ateş, su, toprak, hava. Gruplar yaklaşık 600 yıl önce oluşmuşlar. Dünya'yı kurtarmaya çalışmak için. Ve evet bunu başardılar. Ama ne yazık ki tüm dengeyi altüst ettiler. Robotlaşmış insanlar sokakl...