araba patlamisti ailem yok olmustu artik ben napicaktim su koskoca hayatta tek tabanca olmustum etrafimdaki kisiler ksrmasa icinde ordan oraya kosusturuyordu .Kimse bana bisey diyemiyordu diyemezlerdi de ailem olmusti.
Yanima gelen bir adam bana dogru
-sana artik biz bakacagiz . kimsesiz degilsin...dedi.
adamin dedigi o kadar cok zoruma gitmisti ki orda bir tasin uzerine oturup cok aglamistim ama gidicek baska yerim yoktu ve o adamla zorla gitmistim ailemi orda burakarak... yolda ise annemle anilarimiz aklma geliyordu beraber pasta yapmistik babama ne guzel gunlerdi onlar keske geri donebilseydim...
yetimhaneye vardigimizda ise benim gibi annesi babasi olmayan cok cocuk vardi hepsinin gozlerinden caresizlik okunuyordu bende onlsrdan biri olmustum. Bir hafta yetimhaneye alisamadim cunku kimle arkadas olsam gelip insanlar onlari aliyorlardi.Her gun hem ailem icin hemde babam icin her gun agladim anne diye , uyandim baba diye sayikladim ama hicbiri yanimda yoktu ....
Yarin sabah olmustu . kahvaltimizi yaptiktan sinra herkes kendi kosesine cekilmis oturuyordu ben ise televizyina bakiyordum ve Televizyonda bir tane doktor gosmustum yardima ihtiyaci olan hastalari iylestiriyorlardi ayni babam gibi belkide babam olmemistir. o gunden sonra hep doktor olmayi hayal ettim ve hastalari iylestirmeyi babam gibi iyi bir doktor olmaya karar verdim.Gun gectikce televizyonda ve internette bilunan tum doktor videolarini izliyordum ve nasil dikis atilacagini ogrenmistim.o sirada
Yanima bir tane kiz gelmisti o cok guzeldi adini sordugumda bana yasemin demisti.Bana buyuyunce ne olucagimi sormustu.
Boran:Doktor
yasemin : cok havali bende doktor olucam senin gibi dedi.
Ve giris zili calmisti artik bahceden gitme vaktiydi o sirada kirmizi iple ugrastigim bilekligi bitirmistim ve Yasemine ipten dikis atarak yaptigim bilekligi koluna takarak ordan uzaklasmistim istemesemde....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇIKMAZ AŞK
ChickLitCam kırıkları gibidir bazen kelimeler , ağzına dolar insanın. Sussan acıtır, konuşsan kanatır...