ordaki insanlar beni alip goturdukten sonra yasemini bir daha hic goremedim ama ondan da hic vazgecememistim asik olmustum ona cunku....
okula giderken kapida iki tane adam gormustum isimlerini bilmiyordum ama o adam beni hem.yetimhaneden almisti ve babami geri getirmisti ona cok minnettardim ve cok tesekkur etmistim.Babam mustafayi cagiriyorlardi. o sirada bende babamin uasadigina cok seviniyordum. minnetter oldugum adam babamin Bir tane adami ameliyat etcegini ve bu yuzden amerikaya gitmesi gerektigunu soylemisti eger ameliyat etmezse iki ulke birbirine karisabilirmis dedi adamlar gittikten sonra babamla doya doya sarildik onla oyunlar oynadim onu cok sevdigini iyiki yasadigini soyledim ama babam istemesede beni burada burakmayi dusunuyordu.Fakat ben babamla gelme icin cok israr ettim ve bssarmistimda artik amerikaya yolculuk baslamisti.. oraya vardigimizda koca bir depo gibiydi videolarda izledigim tip malzemeleri vardi onlara goz gerdimdim ve babama doktor onlugu goydirip bir tane adami ameliyat etmeleruni soylediler eger etmezse benim oluvegimi de ama ben korkmuyordum cunku babamin ogluyfum ve basaracagini biliyordum lakin isler yolunda gitmemeye baslamisti elimden sadece aglamak geliyordu keske daha cok sey yapabilseydum.. adamin kalp ritim sayisi cok azalmisti olmek uzereydi ki son anda hayata donmustu.bende olmekten kurtulmustum babamin basaracagini biliyordum .Babam cok iyi bir doktorda bende onun gibi olucaktim iste . Hasta olan insanlara yardim edecektim ve ne olursa olsun hep doktor kalicaktim. Depoda guzel bir oda vardi babamla ikimiz orda kalicaktik adamlar oyle soylemisti.Babam bana nasil baska dikisler atilir dogal ilac yontemleriyle oyunlar kurarak hepsini anlatmisti.ama ben bir sorun oldugunu hisstmis gibiyken adamlar bizi evimize gonderdi ve eve geldigimizde birlikte yemek yapip yemistik. yatarken kendi kendime soyle dedim.
boran:iyiki babam olmemisti hep yanimda olmasini dilemistim canm babam...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇIKMAZ AŞK
ChickLitCam kırıkları gibidir bazen kelimeler , ağzına dolar insanın. Sussan acıtır, konuşsan kanatır...