Beberapa minggu kemudian~
Chang er pov.
Sekumpulan namja dtg ke wad seohyun."Annyeonghaseyo lee seohyun,kami dtg ni"kata sekumpulan tersebut."Siapa kamu semua ni?"tanya chang er pada sekumpulan namja tersebut."Kami seventeen kawan baik kepada seohyun."kata seventeen."So?mcmana korang semua boleh kenal seohyun?"kata chang er lagi."Kami kenal dia sebb giyong yg kenalkan dia pada lee chan or dikenali sebagai dino"kata s.coups selaku leader svt."Mcm tuh?then why giyong kenalkan saeng saya pada dino?"tanya chang er lagi."Sebb giyong kata dia dh tau kebusukan hati suho then dia nk jodohkan seohyun dan dino demi selamatkan seohyun,eunha,taehyung,jongsuk dan awk sekali"kata s.coups lagi."Ha?"blur chang er.
"Tk apa lah?nnti seohyun terangkan pasal kitaorg?"kata jeonghan pada chang er."Unnie?"suara seohyun mencelah suasana."Nae saeng!"terus aku pergi kearah seohyun."Unnie?mana suho?"tanya seohyun.Macam mana aku nk jawab soalan dia ni suho dh lah tk pernah jenguk saeng aku."Dia kata dia busy"aku berbohong lagi."Svt?"seohyun pandang ahli svt."kenal saya tk?"dino memegang tangan seohyun."Kenal sgt?"ujar seohyun dan dia kembali tersenyum.Aku rasa aku patut berjumpa suho!..
Beberapa minit kemudian aku pergi ke caffee yg saeng paling suka..seohyun aku tinggalkan bersama svt..
"Unnie?!"seseorg menegur aku."Ouh?giyong knapa ada kat sini?"tanya aku.Giyong kelihatan cemas."Knapa cemas semcm ni giyong?"tanya aku lagi."Unnie jgn jumpa suho sebb saya nampak dia bubuh something kat minuman unnie tadi.."kata giyong dlm keadaan terdesak."tapi seohyun betul ii nk suho mcmana kalau dia cuba bunuh diri?"aku dh mula berfikiran negatif pasal seohyun."Tk kn sebb dia dh nampak siapa yg cuba membunuh dia dn orgnya ialah suho atau nama sebenarnya ialah kim jun myun."giyong tersebut sgt cemas sampaikan tapak tangannya berpeluh kerana dia berkeras untuk halang aku.."Okay?kalau unnie jumpa dia unnie tk kn minum air yg dia buat"aku cuba menenangkan giyong daripada ketakutan.
End pov.
Seventeen pov.
Seventeen sedang menjaga seohyun."Awk?makan dulu?"jun mencuba menyuap sesuap makanan ke dlm mulut seohyun."tk nk!nk suho!"jerit seohyun."suho tk ada"joshua bercakap lembut."tknk!aku nk suho juga!tk kira!"seohyun menjerit lebih kuat."mcmana ni?"woozi gelabah."Panggil nurse lah!"jerit hoshi.
_____________________________
"Kami dh berikan suntikan pada seohyun dan dia akn tidur sehingga pagi esok"kata doktor."Tapi?knapa dia jadi mcmni?"tanya dino."kami masih siasat puncanya saya nk kalian bersabar lah yeww.."balas doktor tuh lagi "Okay?"blas wonwoo."susahlah kalau seohyun ni asyik cari suho..aku tk nk jumpa suho ngn hani!"marah seungkwan."Sabarlah?"kata DK.."Tu laa kalau seohyun tau perangai sebenarnya suho ngn hani ermmm!mmg dia mengamuk aku rasa lah"kata mingyu lagi..
End pov.
Morning.
Seohyun pov.
Aku melihat semua kabur."Unnie hyun cha?"aku memanggil unnie aku atau dia lebih kenali chang er."Ye saeng unnie ada kat sebelah ni"chang er mengelap kedua belah tangan aku menggunakan tuala basah."suho mana?"aku tercari kelibat suho."Mianhae seohyun,giyong sedang berjumpa dgnnya jadi bersabar lah..unnie tau yg seohyun boleh?"unnie aku melemparkan senyuman manisnya pada aku."okay?saya percayakan giyong dan unnie?"aku pun turut senyum juga.
End pov.
Bersambung..
YOU ARE READING
[C]You're Mine || Xiumin √
RandomJANGAN BACA SINOPSIS SAHAJA..NI FF TK BYUNTAE SGT..HOPE RAMAI YG VOTED DAN READER..💕💕💕 Sebenarnya chan er adalah manusia tetapi disebbkan kemalangan yg ditimpanya..beliau telah bangkit menjadi roh..chan er ingin mencari siapa yg disebalik punca k...