12

251 12 0
                                    

Di Kedai Caffee

Chang er sedang duduk bersama eunha dan V.."Noona?kan best kalau ada seohyun ngn hyung jongsuk"V memecah suasana tersebut."Betul tuh unnie!eunha rindu dia!lagipun dia kat mana?eunha tk pernah nampak dia"kata eunha."Seohyun pergi tenangkan hati"kata chang er yg melihat dua org adik kesayangan."Bila kita dpt jumpa dgn unnie seohyun?"tanya eunha."Eunha ni banyak tanya laa diam boleh!dh makan roti bersalut chocolate ni!"marah taehyung."Sebok jee oppa ni!"marah eunha balik pada taehyung."Korang berdua ni?kalau gadoh mcm ni,jgn harap dpt berjalan ii mcm ni lagi!"ugut chang er."Jgn laaa!"kata serentak oleh mereka berdua.

"Tu bukan chang er ke xiumin?wahh jodoh ahh korang" gurau chanyeol pada xiumin."Erg!tk nk aku punya isteri mcm dia dh byun"bls xiumin.Tapi mata dia ttp fokus pada chang er."Cantik pula dia arini?tk pernah ii dia pakai mcm tuh"bisik hati xiumin."dh knap ni?"ujar taehyung tiba ii dtg disebelah xiumin."sejak bila dtg sebelah hyung ni?!"tanya xiumin secara mengejut."tadi?"bls taehyung."Suka noona tiri saya la tuh😏"taehyung membuat muka evil dia dkat xiumin.

Xiumin pov.

Aku asyik memandang chan er tapi tu la dia yeoja yg pernah buat aku terseksa sebb byuntae terlampau sejak dia jadi 'ghost' dia asyik buat muka comel tapi sekarang dah jadi manusia jarang aku tengok dia 'happy' disebbkan apa yg tlh terjadi dgn seohyun.
"Apahal ngn aku ni!"

End pov.

"Jgn tuduh hyung mcm tuh"bls chanyeol tiba ii."Okaylah taehyung nk gi tempat noona chan er"bls teahyun lalu meninggalkan cahnyeol dan xiumin."wah?aku nk tau mcmana keadaan seohyun duh?"bls chanyeol lagi."Tanyalah yeori,dia kn chingu seohyun.."ujar xiumin sambil mengeluarkan duitnya. "Esok?aku gi ajak chan er keluar jalan2"xiumin bersuara."Ah?"chanyeol blur."Tk ada apa2 lah kau tk perlu tau😉"xiumin tersenyum mcm kera wangi.

Esok~

Ting tong~

Loceng rumah chan er ditekan oleh xiumin."yes?can i help you?"chan er membuka pintu."Saya ni xiumin?chingu seohyun!"jerit xiumin dari luar rumah.

[C]You're Mine || Xiumin √Where stories live. Discover now